Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly
PříspěvekNapsal: 15.09.2010 20:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.01.2010

Příspěvky:

425

Můj dotaz spočívá v rozdílech mezi jednotlivými druhy motorů. Nezajímá mě turbo, ani že AGU nemá el. plyn atd. Zajímá mě vnitřek. Udajně se to dost liší, tak bych chtěl vědět čím. Díky za odpovědi!


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly
PříspěvekNapsal: 15.09.2010 20:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.07.2008

Příspěvky:

136

Bydliště:

Střední čechy kousek od Prahy

Tak co já vim,všechny 110kw a 132kw by minimálně spodky měly být identické.
Vyjímka jsou 154 a 165kw - cupra,S3,TT.....
Tam je klika víckrát uložená a ojnice tušim kovaný.
Kdyžtak někdo doplňte,popř.opravte ať se něco přiučíme. :wink:

_________________
JAK TO MÁ KOLA,NEBO KOZY,TAK S TÍM BRZY BUDOU PROBLÉMY!!!

I DON'T NEED GOOGLE,MY WIFE KNOWS EVERYTHING!

_________________
VW GOLF III 1.8 GT,SEAT LEON SPORT 20VT CCA 300PS.EX GOLF IV GTI SCHNEIDER - ODJEL DO ČB - SBOHEM!!!


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly
PříspěvekNapsal: 15.09.2010 20:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.01.2010

Příspěvky:

425

AGU je uplně první verze 1,8T a tá prý ne, jinak souhlasím :)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly
PříspěvekNapsal: 15.09.2010 21:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.07.2008

Příspěvky:

136

Bydliště:

Střední čechy kousek od Prahy

Vím,znám AGU,taky jsem ho měl,ale ouplnou náhodou jsem to dnes řešil a zrovna AGU by měl mít spodek stejnej.
Teda neviděl jsem to,tvrdí to kámoš,kterej taky holduje týhle motorizaci a řek bych,že jí má dost zmáklou.

_________________
JAK TO MÁ KOLA,NEBO KOZY,TAK S TÍM BRZY BUDOU PROBLÉMY!!!

I DON'T NEED GOOGLE,MY WIFE KNOWS EVERYTHING!

_________________
VW GOLF III 1.8 GT,SEAT LEON SPORT 20VT CCA 300PS.EX GOLF IV GTI SCHNEIDER - ODJEL DO ČB - SBOHEM!!!


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly
PříspěvekNapsal: 15.09.2010 21:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.01.2010

Příspěvky:

425

Kua budu jen rád! Ať má pravdu!!! :)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly
PříspěvekNapsal: 15.09.2010 21:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.07.2008

Příspěvky:

136

Bydliště:

Střední čechy kousek od Prahy

Vypochodovalo ti to na spodku????

_________________
JAK TO MÁ KOLA,NEBO KOZY,TAK S TÍM BRZY BUDOU PROBLÉMY!!!

I DON'T NEED GOOGLE,MY WIFE KNOWS EVERYTHING!

_________________
VW GOLF III 1.8 GT,SEAT LEON SPORT 20VT CCA 300PS.EX GOLF IV GTI SCHNEIDER - ODJEL DO ČB - SBOHEM!!!


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly
PříspěvekNapsal: 15.09.2010 21:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.01.2010

Příspěvky:

425

To ne, ale chci přesáhnout hranici 300 koní a týpek, mi to právě čipuje říkal, že agu se moc nedá. Takže to možná teprv pochodovat bude! :D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly
PříspěvekNapsal: 15.09.2010 21:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.11.2007

Příspěvky:

735

Tak to třeba vůbec není pravda,AGU právě ten potenciál má.Jen se musí vyměnit jistý komponenty.Na toto téma,se ale už hodněkrát psalo a plno informací je i na zahraničních servrech týkajících se prvě úpravy tohoto motoru.Čip samotný na 300 koní asi néé,to asi ale víš.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly
PříspěvekNapsal: 15.09.2010 22:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.01.2010

Příspěvky:

425

Jasně že vím. Já právě mám vše na autě a teď se dovím, že nějakých 320koní, co jsem chtěl mě posere motor. Tak jsem z toho nějakej zmatenej.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly
PříspěvekNapsal: 15.09.2010 22:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.07.2008

Příspěvky:

136

Bydliště:

Střední čechy kousek od Prahy

Přesně jak říká kolege Deckard,AGU je na to upe ideální.
Minimum elektroniky,jedna lambda,žádnej přiblblej snímač tlaku,kterej ti to hned shodí do nouzáku když to trošku nafoukneš,atd....
Tenhle kámoš má AGU v O1,turbo z O1 RS,čipajzlika,vyfuck=roura s koncovkou,filtr a lítá mu to neskutečně.
Levná úprava a fakt to funguje.
Jinak já mam Leona s 300ps a zrovna dnes mi podala ojnice pac...... :( Ale tam těch úprav je trošku víc.
Tohle s tim AGUčkem je takovej rozumnej poměr výkon/životnost,ten už se s tim nadělal takovejch psích kusů....
Auto má přes 2 kila a pořád šlape bez problémů.Akorát počítej,že nebude stíhat spojka a gumy. :D
Jo jinak jak už se začneš motat kolem 300 koní,tak bez toho aniž bys nedal spojku a kovaný vnitřky to fakt moc nevydrží.

_________________
JAK TO MÁ KOLA,NEBO KOZY,TAK S TÍM BRZY BUDOU PROBLÉMY!!!

I DON'T NEED GOOGLE,MY WIFE KNOWS EVERYTHING!

_________________
VW GOLF III 1.8 GT,SEAT LEON SPORT 20VT CCA 300PS.EX GOLF IV GTI SCHNEIDER - ODJEL DO ČB - SBOHEM!!!


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly
PříspěvekNapsal: 15.09.2010 22:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.01.2010

Příspěvky:

425

Spojka stíhat bude, mám 6q převodovku. S tím by neměl být problém. No jsem na to celý zvědav. V pátek budu znát koňový výsledek mého půlročního snažení, snad budu mít radost a neposere se to hned. :mrgreen:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly
PříspěvekNapsal: 16.09.2010 19:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.01.2010

Příspěvky:

425

Takže radost mít nebudu. AGU je na nic. Nepobere to 630cc vstřiky. Max 440. Takže se přes 300koní nedostanu. Teď musím sehnat nový vstřiky a zaplatit s cestou tak 5000 za nic. :cry:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly
PříspěvekNapsal: 19.09.2010 13:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.05.2008

Příspěvky:

183

Bydliště:

Vwcrazydriver píše:
Přesně jak říká kolege Deckard,AGU je na to upe ideální.
Minimum elektroniky,jedna lambda,žádnej přiblblej snímač tlaku,kterej ti to hned shodí do nouzáku když to trošku nafoukneš,atd....
Tenhle kámoš má AGU v O1,turbo z O1 RS,čipajzlika,vyfuck=roura s koncovkou,filtr a lítá mu to neskutečně.
Levná úprava a fakt to funguje.
Jinak já mam Leona s 300ps a zrovna dnes mi podala ojnice pac...... :( Ale tam těch úprav je trošku víc.
Tohle s tim AGUčkem je takovej rozumnej poměr výkon/životnost,ten už se s tim nadělal takovejch psích kusů....
Auto má přes 2 kila a pořád šlape bez problémů.Akorát počítej,že nebude stíhat spojka a gumy. :D
Jo jinak jak už se začneš motat kolem 300 koní,tak bez toho aniž bys nedal spojku a kovaný vnitřky to fakt moc nevydrží.


Jaký turbo,svody,vstřiky,soft?Změřeno,nebo jen odhad 300PS??


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly
PříspěvekNapsal: 21.09.2010 12:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

862

Bydliště:

Ostravwa

má agu pohyblivou vačku :?: v závislosti na otáčkách :idea:

_________________
K:tapecírunk GTI-EDITION 5dv.

_________________
Vento 2,0 GTI 16V už jen felda combi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly
PříspěvekNapsal: 21.09.2010 21:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5646

Bydliště:

Severní čechy-VW City

proměný časování nemá :wink: až 1.8T s el.plynem

_________________
Sraz pro Ústečáky a okolí zde

_________________
VW Golf IV GTI+BBS LM+KO4 in progress


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group