Stránka 1 z 2

1,8T AGU vs zbytek - rozdíly

Napsal: 15.09.2010 20:18
od Pajk85
Můj dotaz spočívá v rozdílech mezi jednotlivými druhy motorů. Nezajímá mě turbo, ani že AGU nemá el. plyn atd. Zajímá mě vnitřek. Udajně se to dost liší, tak bych chtěl vědět čím. Díky za odpovědi!

Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly

Napsal: 15.09.2010 20:26
od Vwcrazydriver
Tak co já vim,všechny 110kw a 132kw by minimálně spodky měly být identické.
Vyjímka jsou 154 a 165kw - cupra,S3,TT.....
Tam je klika víckrát uložená a ojnice tušim kovaný.
Kdyžtak někdo doplňte,popř.opravte ať se něco přiučíme. :wink:

Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly

Napsal: 15.09.2010 20:37
od Pajk85
AGU je uplně první verze 1,8T a tá prý ne, jinak souhlasím :)

Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly

Napsal: 15.09.2010 21:02
od Vwcrazydriver
Vím,znám AGU,taky jsem ho měl,ale ouplnou náhodou jsem to dnes řešil a zrovna AGU by měl mít spodek stejnej.
Teda neviděl jsem to,tvrdí to kámoš,kterej taky holduje týhle motorizaci a řek bych,že jí má dost zmáklou.

Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly

Napsal: 15.09.2010 21:12
od Pajk85
Kua budu jen rád! Ať má pravdu!!! :)

Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly

Napsal: 15.09.2010 21:33
od Vwcrazydriver
Vypochodovalo ti to na spodku????

Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly

Napsal: 15.09.2010 21:42
od Pajk85
To ne, ale chci přesáhnout hranici 300 koní a týpek, mi to právě čipuje říkal, že agu se moc nedá. Takže to možná teprv pochodovat bude! :D

Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly

Napsal: 15.09.2010 21:50
od deckard
Tak to třeba vůbec není pravda,AGU právě ten potenciál má.Jen se musí vyměnit jistý komponenty.Na toto téma,se ale už hodněkrát psalo a plno informací je i na zahraničních servrech týkajících se prvě úpravy tohoto motoru.Čip samotný na 300 koní asi néé,to asi ale víš.

Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly

Napsal: 15.09.2010 22:01
od Pajk85
Jasně že vím. Já právě mám vše na autě a teď se dovím, že nějakých 320koní, co jsem chtěl mě posere motor. Tak jsem z toho nějakej zmatenej.

Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly

Napsal: 15.09.2010 22:05
od Vwcrazydriver
Přesně jak říká kolege Deckard,AGU je na to upe ideální.
Minimum elektroniky,jedna lambda,žádnej přiblblej snímač tlaku,kterej ti to hned shodí do nouzáku když to trošku nafoukneš,atd....
Tenhle kámoš má AGU v O1,turbo z O1 RS,čipajzlika,vyfuck=roura s koncovkou,filtr a lítá mu to neskutečně.
Levná úprava a fakt to funguje.
Jinak já mam Leona s 300ps a zrovna dnes mi podala ojnice pac...... :( Ale tam těch úprav je trošku víc.
Tohle s tim AGUčkem je takovej rozumnej poměr výkon/životnost,ten už se s tim nadělal takovejch psích kusů....
Auto má přes 2 kila a pořád šlape bez problémů.Akorát počítej,že nebude stíhat spojka a gumy. :D
Jo jinak jak už se začneš motat kolem 300 koní,tak bez toho aniž bys nedal spojku a kovaný vnitřky to fakt moc nevydrží.

Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly

Napsal: 15.09.2010 22:12
od Pajk85
Spojka stíhat bude, mám 6q převodovku. S tím by neměl být problém. No jsem na to celý zvědav. V pátek budu znát koňový výsledek mého půlročního snažení, snad budu mít radost a neposere se to hned. :mrgreen:

Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly

Napsal: 16.09.2010 19:17
od Pajk85
Takže radost mít nebudu. AGU je na nic. Nepobere to 630cc vstřiky. Max 440. Takže se přes 300koní nedostanu. Teď musím sehnat nový vstřiky a zaplatit s cestou tak 5000 za nic. :cry:

Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly

Napsal: 19.09.2010 13:18
od LukasFCS
Vwcrazydriver píše:Přesně jak říká kolege Deckard,AGU je na to upe ideální.
Minimum elektroniky,jedna lambda,žádnej přiblblej snímač tlaku,kterej ti to hned shodí do nouzáku když to trošku nafoukneš,atd....
Tenhle kámoš má AGU v O1,turbo z O1 RS,čipajzlika,vyfuck=roura s koncovkou,filtr a lítá mu to neskutečně.
Levná úprava a fakt to funguje.
Jinak já mam Leona s 300ps a zrovna dnes mi podala ojnice pac...... :( Ale tam těch úprav je trošku víc.
Tohle s tim AGUčkem je takovej rozumnej poměr výkon/životnost,ten už se s tim nadělal takovejch psích kusů....
Auto má přes 2 kila a pořád šlape bez problémů.Akorát počítej,že nebude stíhat spojka a gumy. :D
Jo jinak jak už se začneš motat kolem 300 koní,tak bez toho aniž bys nedal spojku a kovaný vnitřky to fakt moc nevydrží.
Jaký turbo,svody,vstřiky,soft?Změřeno,nebo jen odhad 300PS??

Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly

Napsal: 21.09.2010 12:47
od jolik
má agu pohyblivou vačku :?: v závislosti na otáčkách :idea:

Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly

Napsal: 21.09.2010 21:01
od DworiBak
proměný časování nemá :wink: až 1.8T s el.plynem