Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: G4 1.4 16V špatný volnoběh
PříspěvekNapsal: 16.09.2010 13:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.09.2010

Příspěvky:

4

Zdravím, prosím o radu mam VW Golg IV 1.4.16V po nastartování motor běži na volnoběch jen na 500ot. a občas chcípne. Na diagnostice to neukázalo žádnou chybu. Palivový a vzduchový filtr vyměněn.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosím o radu
PříspěvekNapsal: 16.09.2010 14:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4915

Bydliště:

Curitiba, Brazil

změň si název topicu.
škrtící klapka vyčištěna a udělaný zakl. nastavení ?

_________________
VW GOLF IV 1.8TurboGLS AWP


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosím o radu
PříspěvekNapsal: 16.09.2010 14:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.09.2010

Příspěvky:

4

klapku jsem nečistil


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosím o radu
PříspěvekNapsal: 16.09.2010 14:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.09.2010

Příspěvky:

4

tak kamoš mi řekl , že ta škrtící klapka je vyčištěna a udělal zakl. nastavení a porád stejný


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosím o radu
PříspěvekNapsal: 16.09.2010 14:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1464

zapalovaci kabely k rozdelovaci, samotnej rozdelovac, spatne vycistena klapka i kdyz byla vycistena od kamarada, tlaky... neklepe ti moc treba ten motor? takovy to tatatatatatata ( nemyslim aktivni uhli u serva )

vag neni vsemocny kor treba u 1.4 ktera do roku 2000 nebyla vubec poradne prospikovana elektrikou, a dost veci k dyz jsi mel treba KO tak VAG vubec nezminil...

navic kdyby jsi nemel vycistenou klapku ale zasranou od oleje z airboxu nebo cokoli, tak nebudes mit nizky otacky ale spis by ti haprovali vyssi/nizzsi, motor by se klepal atd... jestli drzi stabilnich 500 otacek tak bych se nejvic priklanel ke kabelum ke svickam nebo samotnymu rozdelovaci kterej byl u starejch 1.4 pro vsechny 4 valce dohromady, jestli uz mas novejsi na kazdej valec zvlast tak jednu podruhe zkontrolovat

jinak jeste treba konektor kterej jde do klapky a kontroluje krokovej motorek ( je to vlastne jednoduchy potenciometr), ten muze byt taky KO, potreba klapku na strane rozsroubovat a vnitrek prosplichat necim na to urcenym, ten potenciometr mirne otevira privira klapku prave na ten volnobeh aby byl stabilni na hodnotu danou v RJ, takze kdyz mas treba auto ktery nema udelany zakladni nastaveni tak se potenciometr hada s RJ a nevi jak se ma nastelovat.

"zakladni nastaveni" ve VAGu prakticky znamena ze vag posle na ten potenciometr ve skrtici klapce hodnoty A max a B min rozsah naprogramovany v RJ, klapka si motorkem odkrokuje dane mezni hodnoty a ty pak na budikach nebo na vagu vidis ze volnobeh je krasnych ustalenych 700/750, jelikoz klapka je spravne odkrokovana a vi ze kdyz je smes bohatsi v danou chvily nebo chudsi tak vi jak moc se ma mirne privrit/mirne otevrit aby zachovala idealni stav... kdyz je neco spatne tak jednoduse ty mezni hodnoty nevi a lita ve svym maximalnim mechanikym rozmezi toho krokovyho motorku od certa k dablu jak splasena :D

( neplest si pojmy potenciometr uvnitr klapky a samotne lankove/elektricke ovladani klapky kterym muzes klapku otevrit treba na plno! o tom neni rec a to je vec ktera nas ted netankuje

... jednoduse receno kdyz oddelas sani a zatlacis z vrchu na klapku tak by se mela jakoby dovrit, kdyz to zkusis s nastartovanym motorem a poradne zatlacis mel bys bejt schopnej auto pridusit / kompletne chcipnout...

Dukaz ze zakladni provedeni nebylo provedeno muze byt treba i to ze kdyz nastartujes tak ti vyleti otacky treba na 1500 a dlouhou dobu trva nez se vrati treba na 900 pri studenym motoru... jinak pokud nemas vag muzes zkusit jednoduse odpojit baterku a pripojit zpet, otocit klickem a mel bys slyset vrcet klapku ktera se bude pokouset se nastavit, to ale neznamena uspech... pro zkontrolovani potrebujes VAG tak jako tak...

Ja na sve 1.4 99 kdyz jsem nemel udelane nastaveni, a jel jsem postup / adaptacni hodnoty / 0000 / ulozit / zakladni nastaveni kanal 97 myslim (mel jsem lanko, elektrickej plyn ma jinej kanal, myslim 60), tak klapka zavrcela a v kolonce ADP bylo napred "bezi" a pote "chyba"... musel jsme proto oddelat airbox sani, nastartovat motor ( vse je samozrejme pri dane teplote aspon 30c) jsem klapku silou dotlacil az se auto zacalo dusit, pak jsem auto vypl a ejhle, po stejnem procesu ve vagu se klapka dokazala nastavit! Pripominam ze klapka byla cista... cili i moji cistou klapku jsem musel silou donutit se dostat zrejme na spodni mez krokovyho motorku ( B min) jelikoz ona nebyla sama schopna se tam pri elektrickem nastavovani dostat, proto zakladni nastaveni napoprve nezbehlo..

jinak mozna i lambda je KO... je toho povicero :)

_________________
OOOO A4 3.0TDI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosím o radu
PříspěvekNapsal: 17.09.2010 20:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3527

určitě lambda, mám taky ten problém, ale ještě jsem na tu lambdu nenašetřil, protože to není zrovna levná záležitost


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G4 1.4 16V špatný volnoběh
PříspěvekNapsal: 18.09.2010 22:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Pokial je to lambdou, tak ju odpoj a musi to ist normalne. RJ totiz pouzije hodnoty ktore ma v sebe ulozene. Moze to robit aj ked pred zakladnym nastavenim neboli zmazane adaptacne hodnoty. Dalej musi byt pri zakladnom nastaveni minimalne 80°C ak je to lanko a cca 30°C ak je klapka elektronicka. Vsetky spotrebice musia byt vypnute.
Inak tieto symptomy este moze sposobovat zle cidlo teploty chladiacej kvapaliny (treba porovnat udaj z rj motora s udajom z rj budikov - rozdiel musi byt najviac 3°C) alebo cidlo teploty nasavaneho vzduchu (je v MAP senzore, ktory je na boku sania - treba pozriet cez VAG ci udava spravnu teplotu a popripade skusit vycistit).

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G4 1.4 16V špatný volnoběh
PříspěvekNapsal: 19.09.2010 10:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3527

A to musím lambdu vyšroubovat aji odpojit? A mělo by to jet správně jo?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G4 1.4 16V špatný volnoběh
PříspěvekNapsal: 19.09.2010 14:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Len odpojit konektor. Ak to je lambda, tak to pojde lepsie. Treba ju samozrejme potom vymenit. Ak to bude stale blbnut, tak to nie je lambda. Treba potom kazdopadne zmazat chybu z pamete..

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G4 1.4 16V špatný volnoběh
PříspěvekNapsal: 22.09.2010 17:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.09.2010

Příspěvky:

4

Děkuji Všem za rady , už je to O.k.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G4 1.4 16V špatný volnoběh
PříspěvekNapsal: 22.09.2010 17:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3527

No tak alespoň napiš, jak jsi to vyřešil :wink:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G4 1.4 16V špatný volnoběh
PříspěvekNapsal: 28.12.2010 17:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.06.2009

Příspěvky:

10

Bydliště:

Brno

U me 1.4ky zacal motor cukat zniceho nic (proste na serkundu vynechal, jako bych vypnul klicek) a pak zase jel normalne po zhorseni jsem auto dovezl ke znamemu, ktery vymenil cidlo teploty chladici kapaliny, jeden kabel svicky k rozdelovaci. Na VAGu mu to ukazalo jen to cidlo teploty chladici kapaliny. Po jeho zasahu je to jeste horsi a dokonce motor uz nedrzi ani volnobeh, tkz na krizovatkach jsem za kaspara a motor nejde za studena normalne nastartovat. Nastartuje az tak po 6tem pokusu. Ale co zjistuji, ze je to horsi, kdz je morko a nebo snezi. Kde hledat?

_________________
VW Touran 2.0 TDi | VW Golf GTI.GTD - 2,0 TSI


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G4 1.4 16V špatný volnoběh
PříspěvekNapsal: 28.12.2010 21:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Pokial na VAGu nie je ziadna chyba, tak by som premeral (nie prepipal) celu elektroinstalaciu od rj po cidla a hladal aj zodratu izolaciu na kabloch. Pozri aj ukostrenie motora..

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G4 1.4 16V špatný volnoběh
PříspěvekNapsal: 31.12.2010 08:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.06.2009

Příspěvky:

10

Bydliště:

Brno

Dnes na to kouknu, zkusim se podivat, zda neni skrtici klapka zacpana a vyzkousim co se da.

_________________
VW Touran 2.0 TDi | VW Golf GTI.GTD - 2,0 TSI


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G4 1.4 16V špatný volnoběh
PříspěvekNapsal: 02.01.2011 17:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.12.2010

Příspěvky:

17

Zdravím taky bych se připojil k tomuto tématu s prosbou o radu. Při nastartování kolísají otáčky mezi 900 až 1300 možná o něco výše, pak se ustálí zhruba na 1100 a pak začínají klesat na normální hodnoty. Při zahřátém motoru to nedělá. Ale to by byl jen problém na okraj, ale hlavní je, že mi při jízdě když vyřadím a přibržďuji rychle klesnou otáčky a motor zdechne. Nedělá to pokaždé, ale teď co jsem nedávno jel do Jeseníků, tak cestou tam to udělalo 4x a zpět ani jednou. A připadne mi, že je motor velice líný. Mám také 1.4 16V. Děkuji za rady


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group