Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Reakce plynového pedálu-následné chcípání
PříspěvekNapsal: 30.09.2010 13:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Zdravím všecky členy, mám problém s mým golfem 1.6 16V 77kW...Po startu- když nesešlapuju plyn se mi auto vyhoupne na 1100 otáček, 3 sekundy se to drží a pak chcípne, na druhý start už je to v pohodě. Nevíte někdo, čím to může bejt? Na VAGu žádná chyba- jen sporadická chyba mysím něco s tlakem nebo chudostí směsi benzínu. A po rozjezdu mi téměř nereaguje plynový pedál- sešlápnu a auto zareaguje daleko později, todle mi dělá občas i v zahřátém stavu a kolikrát zůstanu jako pako viset na křižovatce :evil: Že by špatný pedál? Potenciometr? :(

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Reakce plynového pedálu-následné chcípání
PříspěvekNapsal: 01.10.2010 14:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

A co klapka? Vycistit a spravit zakladne nastavenie.. Pomohla by aj ta chyba, moze nieco napovedat.

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Reakce plynového pedálu-následné chcípání
PříspěvekNapsal: 02.10.2010 10:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Klapka čistá, jako nová, předtím byl problém, že byl luft pod klapkou, houpaly se otáčky- spravilo se to a zákl nastavení se neudělalo, kontrolky zhasly a jelo- zřejmě se ta klapka adaptuje sama? u AEE když sem čistil klapku, auto nejelo..

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Reakce plynového pedálu-následné chcípání
PříspěvekNapsal: 02.10.2010 15:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Zalezi na tom v akom stave bola klapka pred cistenim. Cim viac je klapka spinava, tym je vyssia pravdepodobnost ze to po cisteni bude robit blbosti. Ale aj tak odporucam zmazat adaptacne hodnoty a spravit zakladne nastavenie. Ak to ani potom neprestane, pozrel by som ako prve cidlo teploty chl. zmesi. Potom tradicne hodit na VAG a logovat udaje, aj ked s tymto startom to moze byt problematicke, nez nieco nalogujes uz to skape. Ale aspon by som cez VAG popozeral jednotlive cidla ci davaju aspon priblizne spravne hodnoty. Kazdopadne ta chyba z VAGu by mohla pomoct..

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Reakce plynového pedálu-následné chcípání
PříspěvekNapsal: 28.12.2014 11:05 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

24.10.2014

Příspěvky:

14

U Golfa 1,6 16V 77 kW, typ motoru AZD mám problém s reakcí plynového pedálu, pokud chci, aby auto zrychlovalo, musím mít pedál až na doraz. Předtím jsem jezdil s Felicií 1,6 a u ní stačilo pedál lehce přišlápnout a auto začalo znatelně zrychlovat. Pokud pedál u Golfa přišlápnu jen lehce nebo cca do poloviny dráhy, auto sice zrychluje, ale jen na rovině a ještě dost pomalu a to i když podřadím na nižší rychlostní stupně. Je normální tato reakce plynového pedálu u Golfa? Tato motorizace AZD má už elektronický plynový pedál nebo ještě mechanický? Děkuji za odpověď


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Reakce plynového pedálu-následné chcípání
PříspěvekNapsal: 28.12.2014 11:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1609

Bydliště:

OLOMOUC

16V už má el.plyn.Je normální,že to má pár sekund prodlevu po šlápnutí. Na Vagu se dá zkontrolovat,jestli ten potenciometr v pedálu je v pořádku.

_________________
GOLF 7 1,4 TSI Limestone


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Reakce plynového pedálu-následné chcípání
PříspěvekNapsal: 28.12.2014 12:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Dráha potenciometru je rozdělená tak, že do 3/4 pedálu je 0-50% výkonu a poslední 1/4 - čili u konce z 50-99% výkonu. Nevím proč to tak je, ale vypozoroval sem to. Asi kvůli úspoře paliva. Takže když chci taky pořádně jet, vždy na podlahu. Felda 1.6 byla jiná, to bylo kvalitní auto. Tydle šmejdy se s tím nedají vůbec rovnat.

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Reakce plynového pedálu-následné chcípání
PříspěvekNapsal: 28.12.2014 12:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7969

Bydliště:

Svitavsko

taky změř kolik ti dává pedál procent mě třeba na podlaze dával 75%, tak jsem to lehce poladil a už je 95%

trochu udělá taky změna sání za TDI/GTI (pokud ještě nemáš) a trošku taky pomůže úprava map ŘJ motoru

_________________
http://www.detailing.cz
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Reakce plynového pedálu-následné chcípání
PříspěvekNapsal: 14.02.2015 15:30 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

24.10.2014

Příspěvky:

14

U mého Golfa 1,6 16V 77kW AZD reaguje plynový pedál jinak než jsem zvyklý z jiných aut. U ostatních aut stačí při rozjezdu plynový pedál opravdu jen lehce sešlápnout a okamžitě reaguje, ale u Golfa musím při rozjezdu pedál sešlápnout znatelně víc, jinak se motor při rozjezdu klepe, takže ty rozjezdy jsou s tímto autem trochu horší, především proto, že v okamžiku, kdy se spojka dostane do záběru, není ještě plynový pedál v takové poloze, aby se dostatečně zvýšili otáčky motoru, a proto se motor při rozjezdu klepe. Jak je to u vašich aut? Máte to podobné? Dá se to nějak řešit? Docela mě to trápí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Reakce plynového pedálu-následné chcípání
PříspěvekNapsal: 14.02.2015 16:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.06.2010

Příspěvky:

314

Bydliště:

Brno

VVckar píše:
U mého Golfa 1,6 16V 77kW AZD reaguje plynový pedál jinak než jsem zvyklý z jiných aut. U ostatních aut stačí při rozjezdu plynový pedál opravdu jen lehce sešlápnout a okamžitě reaguje, ale u Golfa musím při rozjezdu pedál sešlápnout znatelně víc, jinak se motor při rozjezdu klepe, takže ty rozjezdy jsou s tímto autem trochu horší, především proto, že v okamžiku, kdy se spojka dostane do záběru, není ještě plynový pedál v takové poloze, aby se dostatečně zvýšili otáčky motoru, a proto se motor při rozjezdu klepe. Jak je to u vašich aut? Máte to podobné? Dá se to nějak řešit? Docela mě to trápí


Mám taky AZD a rozjezd se mi zdá v pohodě,možná už jsem si zvyknul..ale taky se mi trochu někdy rozklepe když neodhadnu plyn,hlavně při parkování.
Chělo by to porovnat s jiným 16V :wink: Třeba máš něco špatně a takto se ti blbě poradí..
Každopádně slabý tah odspodu a mdlá reakce na plyn.pedál je vlastnost tohoto motoru a je třeba si na to zvyknout.Už jen ta reakce na pedál při volnoběhu.. :roll:
Jezdil jsem s Focusem,Bravou a Loganem..motorově lepší.Ale já mám těžkou Boru Variant výbava Highline!!! v TP mám provozní hmotnost 1425kg !!! 8O a to taky dělá svoje.

_________________
Bora 1,6 16V Variant-HIGHLINE, Bývale:Fiat TIPO 1,6-výborné auto


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Reakce plynového pedálu-následné chcípání
PříspěvekNapsal: 15.02.2015 11:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1609

Bydliště:

OLOMOUC

No hlavně je rozdíl mezi el.plynem a plynem ovládaným přes lanko-tam je reakce na sešlápnutí pedálu okamžitá,při elektrickém je nepatrná prodleva.

_________________
GOLF 7 1,4 TSI Limestone


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Reakce plynového pedálu-následné chcípání
PříspěvekNapsal: 15.02.2015 22:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7969

Bydliště:

Svitavsko

ona se i jinak chová klapka lankem ji otevíráš plynule dle nohy a el.plynu se to reguluje jednotkou např. na poloviční sešlápnutí plynu může být otevřená na max záleží na zátěži motoru atd. a proto se to i chová jinak.. navíc sériovky 16v je prostě ten spodek mrtvý

_________________
http://www.detailing.cz
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group