Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Golf IV 1.4 16V 1998
PříspěvekNapsal: 12.10.2010 01:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.08.2010

Příspěvky:

2

Ahoj,

mám golfa IV 1.4 16V, který po zahřátí motoru a ujetí cca 10km začne na druhý rychlostní stupeň(rapidně) po přidání plynu cukat.Pokud přeřadím na 3, tak už to není tolik znát, nicméně je to cítit.Tento problém se vyskytuje mezi otáčkami 2000 - 3000/min.Rovněž jsem zjistil, že mám vysokou spotřebu oleje.Dle posledního měření na 600km cca 400ml oleje.
Spotřeba oleje se podle mě zhoršuje, mohou tedy tyto dvě závady mít nějakou spojitost?
Při posledním servise mi řekli, že klapka není v poloze 0%, ale 4%.., tak nevím.

Pokud by někdo věděl, nebo měl podobný problém s 1.4 budu vděčný.

Díky.

_________________
VW GOLF IV 1.4 16V


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf IV 1.4 16V 1998
PříspěvekNapsal: 12.10.2010 08:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.08.2008

Příspěvky:

1692

Bydliště:

Litvínov

Zkoušel jsi funkci HLEDAT?Problémy s cukáním a spotřebou oleje tu má/mělo spoustu lidi a dost se to tu řešilo.Cukání může způsobovat spoustu věcí od váhy vzduchu až po lambda sondu.Píšeš že má klapka v klidové poloze 4% já osobně mám třeba 7% a vše je OK podle mého je to kus od kusu.Co se týče spotřeby oleje někomu pomáhá změna oleje.příklad: přechod z 10W-40 na 15W-40.Zkus pohledat určitě najdeš spoustu informací.Jinak ti ještě doporučím zajed na VAG a vyčíst chyby z jednotky a pak je sem i s číslama závad popřípadě vložit aby jsme ti mohly objektivně poradit.

_________________
VW GIV 1.6 16V


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf IV 1.4 16V 1998
PříspěvekNapsal: 12.10.2010 12:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Kedze to je po zahriati motoru, tak to moze byt - bud cidlo teploty chl.zmesi, lambda (po zohriati nad 80° zacina lambda regulacia), cidlo teploty nasavaneho vzduchu ktore je v MAP senzore (cidlo tlaku nasavaneho vzduchu - 1,4 16V nema vahu), cidlo otacok klukovej hriadele popripade vackovej. Ako pise Falko, treba ist na VAG, aj ked predpokladam ze tam ziadna chyba v pameti nebude (to uz tie nase 1,4 tak lubia blbnut bez toho aby hodili chybu..) A clovece, zmen servis:
1. mas 1.4 z roku 98, cize to bude najpravdepodobnejsie motor AHW, ale to je nepodstatne, podstatne je ze mas na 100% klapku na lanko a ta nikdy nebude mat v kludovej polohe 0% respektive 0°.
2. chod do servisu kde vedia spravit aj aktivnu diagnostiku a nie len precitat chyby z pamete, takych expertov je plno aj tu..
Na zaciatok ti poradim odpojit lambdu a skusit to bez nej. Ak to pojde dobre, tak si nasiel chybu.. Inak fakt hladaj, je tu toho plno a mozno najdes niekoho co ma taky isty problem.
Co sa tyka oleja, aky tam mas? 15W-40 by som uz nedaval, v zime dostane ten motor fakt na pr**l. To nie je OHV rozvod, tu ti zdviha ventily tlak oleja a nez sa dobre motor premaze v mraze s 15W-40, to trochu trva.. Skontroluj uniky (okolo mierky, okolo filtra, pozri ci ti nezalieva sviecky a pozri ci nemas zospodu zakydanu kapotu. Ak ano, tak je posahana hadica odvetravania klukovky. Dost ludom zvyklo este presakovat okolo odlucovaca..), daj tam 10W-40, zbytocne nevytacaj motor, za studena lahka noha. Ak uniky niesu, tak potom treba riesit bud gufera, alebo prekruzkovat motor (a to uz by som to spravil poriadne, nie len kruzky, skontrolovat piesty, zabrusit hlavu, vybrusit sedla ventilov atd.. Daj si zmerat tlaky vo valcoch a to ti napovie v akom stave su spominane veci..

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf IV 1.4 16V 1998
PříspěvekNapsal: 13.10.2010 03:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.08.2010

Příspěvky:

2

Pouzivam 10w40 uz delsi dobu.Podle vsech zjisteni bude treba prekrouzkovat motor.Nicmene utvrdili jste me v tom, ze je opet nacase opet zmenit servis.Bohuzel mi prijde, ze tech nekvalitnich je neumerne mnoho oproti tem co tomu rozumi.Uz jej budu menit po x te.Kdyby nekdo vedel pro Brno kde nekdo takovy je dejte prosim vedet.Kazdopadne dekuji za cenne informace a snad se to vyresi.

_________________
VW GOLF IV 1.4 16V


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf IV 1.4 16V 1998
PříspěvekNapsal: 13.10.2010 09:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Tak drzim palce nech to dobre dopadne a hlavne za dobre prachy..

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group