Stránka 3 z 3

Re: Lambdasonda - výměna

Napsal: 23.10.2010 20:07
od Skrat-G4
Nesvítí kontrolka motoru a VAG nehlásí žádnou chybu. Prostě už nevím, co bych měl vyměnit, aby to bylo f poho. Asi se ho zbavím a bude :roll:

Re: Lambdasonda - výměna

Napsal: 08.11.2010 09:27
od Skrat-G4
Fakt nikdo neví, čím by to mohlo být, už jsem měnil:
:arrow: svíčky NGK
:arrow: Kabely
:arrow: teplotní čidlo
:arrow: rozvody
:arrow: lambdasonda

Motor za studena, otáčky cca 1000 a drží ale jakmile se zabřeje, tak otáčky kolísají někdy 900-500 a kolikrát mi to i na křižovatce zdechne.

Je možné, že je škrtící klapka KO :?:

Re: Lambdasonda - Stále problém

Napsal: 08.11.2010 10:59
od bifur
Skus sa sustredit na klapku - da sa urobit zakladne nstavenie (je cista, len tak mimochodom?), funguje spinac volnobehu, su v poho potenciometre? Treba to napichnut a popozerat tieto veci..
Ak bude klapka OK, tak by som pozrel cidlo teploty nasavaneho vzduchu, popripade MAP respektive vahu (neviem aky mas motor).. To cidlo teploty je v MAP alebo vahe, podla typu motora.

Re: Lambdasonda - Stále problém

Napsal: 08.11.2010 11:10
od raduzzz
taky bych šel po klapce, se připoj na VAG a sleduj co leze do jednotky za hodnoty.

Re: Lambdasonda - Stále problém

Napsal: 09.11.2010 09:58
od Skrat-G4
mám 1.4 16v, váha vzduchu tam není, tak já to zkusím jebnout ještě na VAG a mrknout na tu klapku :|

Re: Lambdasonda - Stále problém

Napsal: 09.11.2010 15:00
od bifur
Preto som pisal bud vaha alebo MAP. MAP je zlava na sani, dostupny aj bez odmontovania sania, len si prvy krat pekne zanadavas.. Pozri najprv vystup cidla teploty nasavaneho vzduchu. Najlepsie nechat logovat ked je studeny motor a zahriat to. Krivka by mala plynule stupat, aj ked v zime tam budu aj prechodne klesania. Ale dolezite je aby to zrazu neustrelilo moc hore alebo dole.. Cidlo tlaku by zase malo pri slapnuti na plyn prechodne zvysit hodnotu a ta sa potom ustali. Ak bude cokolvek z toho blbnut, tak vymenit MAP..

Re: Lambdasonda - Stále problém

Napsal: 25.11.2010 20:13
od djrix
Ahoj,dnes jsem napíchl na VAG (AHW 1.4 16V)-chtěl jsem zkontrolovat teplotu motoru a taky vyzkoušet kábl co mi došel :) A v těch čtených hodnotách mi teplota intake air stojí na 30°C,maximálně se zvedla na 32°C a stála. Venku bylo cca 5°C,zkusil jsem vytáhnout tu látkovou hadici z plechu nad svody aby to sálo rovnou studenej vzduch,ale nic se nezměnilo-teplota intake je stále 32°C. To asi není normální,že? (sakra ale ten MAP je teda drahej) Taky jsem se chtěl zeptat kde se dá přečíst hodnota toho tlaku v sání,v té tabulce se čtenými hodnotami jsem ji nikde neviděl.
Jinak teplotu coolant engine mi to na stojícím motoru ukazuje 84°C,budík však už od 70-75°C stál na 90ti :D Je těch 84°C OK? Termostat jsem měnil na jaře,myslím že měl na sobě vyražený 87°C....
Díky zkušenějším za odpovědi... :)

Re: Lambdasonda - Stále problém

Napsal: 25.11.2010 20:42
od bear
tak teplota nasávaného vzduchu je myslím dobrý 32C
a budiky vždy ukazují 90C a přitom vag třeba ukazuje 75-100

to skrat : zdechá ti to za tepla nebo za studena bo pořád ? že to studený drží 1000ot je vcelku normální pač v těch ot ti to drží "sytič"

Re: Lambdasonda - Stále problém

Napsal: 25.11.2010 23:46
od bifur
djrix: hodnota tlaku v sani pri AHW udava VAG ako "vykon motoru" a je v percentach. Je to skupina 003, pole 2. Pri volnobehu ma byt medzi 12 - 40%. Pri prudkom zosliapnuti plynu sa ma hodnota prechodne zvysit. Pokial je trvale 0 alebo 100% je to jasne :mrgreen:
Co sa tyka teploty nasavaneho vzduchu, najprv sa naloguj pri vypnutom motore a hodnota musi byt +- vonkajsia teplota. Potom to nakopni a loguj udaje pri jazde kym sa nezahreje motor. Ked pozries graf, tak by krivka mala linearne stupat (nebude to priamka, nejake male poklesy tam budu ked je kosa). Po zahriati to viac menej osciluje okolo nejakej teploty, podla rychlosti, teploty motora a ostatnych vplyvov.

Re: Lambdasonda - Stále problém

Napsal: 26.11.2010 05:08
od Skrat-G4
To Bear :arrow: Takhle po ránu jak mrzne, tak to nastartuju a otáčky začnou lítat 800->500->200 a pak to chcípne, takže musím držet asi minutku plyn tak na 1300 a pak už je to ok, ale jakmile se mi to zahřeje na 90 a třeba stojím na křižovatce, tak otáčky zase začnou lítat a zdechne to.

Příští týden jedu za borcem na VAG a uvidíme, co ta klapka ukáže. Rovnou ji vyčistíme a uděláme základní nastavení. Snad to bude ok, protože se mi nechce kupovat nová, ale jak to tak sleduji, tak asi budu muset. A navíc teď po ránu jak to nechávám chvíly nastartované, tak cítím benzín. Já už se z toho auta fakt poseru :lol: :lol: :lol:

Re: Lambdasonda - Stále problém

Napsal: 26.11.2010 06:40
od djrix
Bifur: Díky,zítra to zkusím a ozvu se.