Golf 4 1.4 16v 55kw zamena jednotky z fabie 100K???

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
tonnydenny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 305
Registrován: 13.01.2009 21:36

Golf 4 1.4 16v 55kw zamena jednotky z fabie 100K???

Příspěvek od tonnydenny »

Zdar chlapi potrebuju poradit mam G4 1.4 16v 55kw 12/98r znamy mi rikal proc si tam nedam ridici jednotku ze 100k fabie ze je to ten sam motor jen jednotkou se lisi... Delal to uz nekdo ? Ten vykon toho G je tragedie aby to neco jelo tak spotreba je nekde jinde....

Motor ma problem i se spotrebou oleje jezdi od novoty na plnou syntu nemam dat treba polosyn??

A jeste se stava ze kdyz nastartuju a hned se rozjedu a vice slapnu na plyn tak cinkaji ventily

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Golf 4 1.4 16v 55kw zamena jednotky z fabie 100K???

Příspěvek od bifur »

Je tam trochu viac rozdielov ako len jednotka. Kedze mas r.v. 98, tak mas mechanicke egr a klapku na lanko. 74 KW Fabca ma elektronicku klapku a elektronicke egr. Musel by si pomenit aj kabelaz a mozno aj nejake cidla. Na 100% su ine aj vstrekovacie ventily..
Co sa tyka oleja, upresni aky presne tam je a kolko zerie. Prechod na inu viskozitu by mohol pomoct ak mizne. To ze 1,4 za studena klepu je normal, ak to po zohriati prestane. Hlavne za studena treba mat lahku nohu..

Uživatelský avatar
Bejbe01
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 47
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf 4 1.4 16v 55kw zamena jednotky z fabie 100K???

Příspěvek od Bejbe01 »

a ak mam 1.4ku rok vyroby 2003 bolo by to mozne?

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf 4 1.4 16v 55kw zamena jednotky z fabie 100K???

Příspěvek od falko1983 »

Pokud to chápu dobře tak G4 máš rok 98 a jednotku z Fabky 03?? Na svojem motoru máš určitě zapalovací modul + kable k jednotlivým svíčkám.Fabka 03 bude mít určitě už zapalovací moduly na svíčkách,takže to bys musel vyměnit i tuhle kabeláž.Jinak pouze výměna jednotky kus za kus si myslím nepůjde ale rozhodně upravit se dá spoustu věcí a po záměně rozdílných věcí obou motorů bych řekl že by to mohlo šlapat(pouze za předpokladu že motor jako takový je identický).
VW GIV 1.6 16V

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Golf 4 1.4 16v 55kw zamena jednotky z fabie 100K???

Příspěvek od bifur »

No blok motora s piestami su urcite identicke. Rozdiel (porovnavam r.v. 98 a 03) som videl v strekovacoch, cidla + kabelaz (lambda navyse, pedal plynu a elektr. klapka, spinac spojkoveho pedalu...), odlucovac oleja a odvetravanie klukovky. Viac som to nejak nerozoberal. Podla mna by sa to dalo, len by s tym bolo roboty... Rad by som potom videl vysledok, ale ja by som sa do toho nepustal. Pred upravou by sa urcite zislo rozhodit motor a dat ho do poriadneho stavu. Inak si clovek koleduje..
Samozrejme som zabudol na odstranenie zapalovacieho modulu a vymenu za cievky..

Uživatelský avatar
Michalyx
Pilot
Pilot
Příspěvky: 753
Registrován: 30.06.2008 21:29
Bydliště: Calexcity

Re: Golf 4 1.4 16v 55kw zamena jednotky z fabie 100K???

Příspěvek od Michalyx »

podla mna sa to moc nevyplati vykon sice stupne ale krutiaci moment ostane rovnaky..cize za tie peniaze to nebude ziadna slava

Uživatelský avatar
KamonCZ
Řidič
Řidič
Příspěvky: 198
Registrován: 31.10.2008 08:26
Bydliště: Nymburk

Re: Golf 4 1.4 16v 55kw zamena jednotky z fabie 100K???

Příspěvek od KamonCZ »

s tímto motorem se si hrál jeden na foru skodahome bohužel fotky už tam nemá ale když jsi to přečteš možná budeš chytřejší
http://forum.skodahome.cz/topic/61969-1 ... ge__st__50
Golf IV T

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“