Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Lehké škubání pri 130km/h 1.8T
PříspěvekNapsal: 31.12.2010 14:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.09.2010

Příspěvky:

361

Bydliště:

Pilzen

zkusim napichnout pak nahodim jestli tam bude chyba

_________________
Golf mk 4 1.8 Turbo GTI


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lehké škubání pri 130km/h 1.8T
PříspěvekNapsal: 20.01.2011 19:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.09.2010

Příspěvky:

361

Bydliště:

Pilzen

TAkze dneska sme napichly a zase ta sama chyba se vstrikovacema :? ale vyfotil sem Vam to,tak jeslti na neco nekdo pride?? naky napady ??? :D


Přílohy:
20012011401.jpg
20012011401.jpg (244.94 KiB) Zobrazeno 328 krát


_________________
Golf mk 4 1.8 Turbo GTI
Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lehké škubání pri 130km/h 1.8T
PříspěvekNapsal: 22.01.2011 13:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5646

Bydliště:

Severní čechy-VW City

tak vstřikovače můžeš odzkoušet v akčníh členech,popřípadě mrkni jestli jsou všechny konektory správně docvaklí

_________________
Sraz pro Ústečáky a okolí zde

_________________
VW Golf IV GTI+BBS LM+KO4 in progress


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lehké škubání pri 130km/h 1.8T
PříspěvekNapsal: 04.02.2011 22:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.09.2010

Příspěvky:

361

Bydliště:

Pilzen

DworiBak píše:
tak vstřikovače můžeš odzkoušet v akčníh členech,popřípadě mrkni jestli jsou všechny konektory správně docvaklí



skusim,skusim i prostrikat konektpry jestli to nepomuze,jinak dekuju za radu

_________________
Golf mk 4 1.8 Turbo GTI


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lehké škubání pri 130km/h 1.8T
PříspěvekNapsal: 06.03.2011 21:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.09.2010

Příspěvky:

361

Bydliště:

Pilzen

tak ted zase pri dojezdu pri vyrazeni rychlosti,treba ke svetlum se mi zhoupnou otacky tak na 700 ,par lidi mi rikalo ze by to mohla delat vaha vzduchu,sme to zkusili dneska napichnout a ta jedna hodnota se nam vubec nehybala,pri vypojeni vahy je vse v poradku a nehope to. nevite jestli je fakt vadna??neni od koho si ji pucit abych to odzkousel. kdyz sme to napichly na octu ta hodnota co je zakrouzkovana se normalne hejbala u me ne :?


Přílohy:
david.jpg
david.jpg (236.64 KiB) Zobrazeno 299 krát


_________________
Golf mk 4 1.8 Turbo GTI
Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lehké škubání pri 130km/h 1.8T
PříspěvekNapsal: 08.03.2011 13:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1609

Bydliště:

OLOMOUC

Skupina 10 je u motoru AGU proměřování "odvzdušnění nádrže" pole1-Střídá impulz k magnetickému ventilu 1 pro nádobku s aktivním uhlím
pole2-Korekční součinitel lambda při aktivním odvzdušnění nádrže
pole3-Stupeň náplně nádobky s aktivním uhlím
pole4-Filtr s aktivním uhlím -rychlost proplachování (Je zobrazen množstevní podíl v systému nádobky s aktivním uhlím, vztažený k celkovému množství nasátého vzduchu.Při zobrazené hodnotě O nejsou přiváděny žádné páry ze systému nádobky s aktivním uhlím.Při zobrazené hodnotě 0,30 je přiváděno 30 % vzduchu ze systému nádobky s aktivním uhlím
Ta chyba 00561 je- překročena nebo nedosažena mez adaptace tzn.zkontrolovat regulátor tlaku a udržovací tlak,zkontrolovat palivové čerpadlo,zkontrolovat snímač -G70 v bloku naměřených hodnot skupina 002,zkontrolovat odvětráv.ventil-N80.

_________________
GOLF 7 1,4 TSI Limestone


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lehké škubání pri 130km/h 1.8T
PříspěvekNapsal: 08.03.2011 22:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.09.2010

Příspěvky:

361

Bydliště:

Pilzen

a to de zmerit taky,ten tlak paliva na ty diagnostice? jinak dekuju za odpoved :)

_________________
Golf mk 4 1.8 Turbo GTI


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lehké škubání pri 130km/h 1.8T
PříspěvekNapsal: 10.03.2011 12:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1609

Bydliště:

OLOMOUC

Tlak paliva Vagem měřit nejde,pouze mechanicky pomocí tlakoměru.A zkoušeli jste ty vstřiky v akčních členech-Vag-motor-akční členy-Otevřít škrticí klapku. Jakmile se volnoběžný spínač rozepne, cvakne vstřikovací ventil pro 1. válec pětkrát. Má-li se přepnout na následující vstřikovací ventil, stisknout tlačítko "další". (Přepnutí je
možné i bez kontroly příslušného ventilu.)

_________________
GOLF 7 1,4 TSI Limestone


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lehké škubání pri 130km/h 1.8T
PříspěvekNapsal: 10.03.2011 23:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.09.2010

Příspěvky:

361

Bydliště:

Pilzen

zkusime dekuju

_________________
Golf mk 4 1.8 Turbo GTI


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lehké škubání pri 130km/h 1.8T
PříspěvekNapsal: 12.03.2011 13:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1609

Bydliště:

OLOMOUC

Ještě zkus změřit nasávané množství vzduchu-skupina 2 pole 4,při volnoběhu a zahřátém motoru by tam mělo být 1,8-4,0 g/s a v poli 3 doba vstřiku 1,0-3,0ms.Při přidání plynu by to mělo povyrůst.A nebo dej mapování kanálů měřěných skupin motoru při volnoběhu a pošli mi to .Mrknu co tam máš a co by tam mělo být.

_________________
GOLF 7 1,4 TSI Limestone


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lehké škubání pri 130km/h 1.8T
PříspěvekNapsal: 14.06.2011 18:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.09.2010

Příspěvky:

361

Bydliště:

Pilzen

Ted se mi stava,ze pri nizke rychlosti na 1-2-3 po meste skube auto,ale hroznym zpusobem,jak kdyby nemelo palivo nebo vynechaval jeden valec-protim zvuk normalni,vag pise akorad 16506 potenciometr škrtící klapky (G69) signál příliš malý P0122 - 35- 10 sporadicky,nevite co stim? jestli vycistit ten potenciometr??

_________________
Golf mk 4 1.8 Turbo GTI


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lehké škubání pri 130km/h 1.8T
PříspěvekNapsal: 19.06.2011 16:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1609

Bydliště:

OLOMOUC

Takže ta chyba 16506-možná příčina-přerušené vedení v signálním vedením mezi G69 a ŘJ motoru
-napájecí napětí pro G69 chybné
-G69 vadný
-projevy-trhavá akcelerace,nestabilní volnoběh,rázová změna zátěže přiubrání plynu
-odstranění-zkontrolovat potenciometr škrt.klapky G69 a to tak,že od něj odpojíš osmipolový konektor,zapneš zapalování a multimetrem proměříš napětí mezi kontaktem 4 a 7-požadovaná hodnota je 4,8V.Je-li OK zapojit konektor,nastartovat a Vagem zkontrolovat v měřených hodnotách,skupina 98,pole 1 a 2 hodnoty.Měli by být mezi 0,5-4,9V.Pokud ne, zkontrolovat kabeláž .

_________________
GOLF 7 1,4 TSI Limestone


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lehké škubání pri 130km/h 1.8T
PříspěvekNapsal: 19.06.2011 19:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.09.2010

Příspěvky:

361

Bydliště:

Pilzen

dekuju moc hned zitra to zkusim

_________________
Golf mk 4 1.8 Turbo GTI


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lehké škubání pri 130km/h 1.8T
PříspěvekNapsal: 20.06.2011 18:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.09.2010

Příspěvky:

361

Bydliště:

Pilzen

srotty píše:
Takže ta chyba 16506-možná příčina-přerušené vedení v signálním vedením mezi G69 a ŘJ motoru
-napájecí napětí pro G69 chybné
-G69 vadný
-projevy-trhavá akcelerace,nestabilní volnoběh,rázová změna zátěže přiubrání plynu
-odstranění-zkontrolovat potenciometr škrt.klapky G69 a to tak,že od něj odpojíš osmipolový konektor,zapneš zapalování a multimetrem proměříš napětí mezi kontaktem 4 a 7-požadovaná hodnota je 4,8V.Je-li OK zapojit konektor,nastartovat a Vagem zkontrolovat v měřených hodnotách,skupina 98,pole 1 a 2 hodnoty.Měli by být mezi 0,5-4,9V.Pokud ne, zkontrolovat kabeláž .



Dnes sme to odzkouseli a vse je ok,takze to vypada na tu skrtici klapku co?

_________________
Golf mk 4 1.8 Turbo GTI


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lehké škubání pri 130km/h 1.8T
PříspěvekNapsal: 21.06.2011 21:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1609

Bydliště:

OLOMOUC

Jestli máš možnost tak si od někoho půjč klapku a vyzkoušej.

_________________
GOLF 7 1,4 TSI Limestone


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group