Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 30.12.2010 18:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

621

Potreboval by som poradit ake su rozdiely medzi tymito motormi z hladiska spolahlivosti a zvysovania vykonu? Budem davat 1,8T 20V do starsieho auta,tak si necham poradit aky mam kupit, ponukli mi kompletku AGU a kompletku z Octavie RS AUQ. Keby AUQ mal mechanicku skrtiacu klapku tak urcite vezmem ten,ale tej klapky sa obavam+je to trochu prace navyse s montazou el.pedalu. Pripadne poprosim ak vie niekto,aky je rozdiel medzi 5q prevodovkami co sa davaju ku motoru AGU a 5q ku motoru AUQ ? Dakujem.

_________________
Seat Leon 1,9TDI, VW Golf II 16V GTi


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 30.12.2010 21:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5646

Bydliště:

Severní čechy-VW City

vše je tu už popsáno :wink:

_________________
Sraz pro Ústečáky a okolí zde

_________________
VW Golf IV GTI+BBS LM+KO4 in progress


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 30.12.2010 23:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

621

a co nejake vlastne skusenosti a rady?kto ma s ktorym typom lepsie skusenosti a pod.

_________________
Seat Leon 1,9TDI, VW Golf II 16V GTi


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 31.12.2010 00:58 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15018

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

co člověk to názor..je to jako debata jestli benzín nebo naftu....

subjektivně... AGU je dle mýho na tohle lepší protože má naprostý minimum elektriky, čidel...atd...
ale nejdou tam třeba prý dát 630cc vstřiky...
na druhou stranu většina lidí tady neumí pořádně odladit motor s mechanickým lankem...

hodně záleží co od toho motoru chceš..

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 31.12.2010 01:49 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8615

Bydliště:

Liberecký Kraj

eazydaz píše:
a co nejake vlastne skusenosti a rady?

A co si to tu nejdříve pročíst, je toho tu dost. :wink:

_________________
VW PERFORMANCE

http://www.detailingpro.cz/ - OPT, CarPro
MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

_________________
VW MK4 Black GTI 1.8T, VW MK2 Gray GTI 1.8 8V


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 31.12.2010 10:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

798

Bydliště:

Slovensko,TRNAVA

eazydaz píše:
a co nejake vlastne skusenosti a rady?

rada:kasli na to... :wink:

_________________
ALHAMBRA 08" 2,0TDI Golf4 Variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 31.12.2010 11:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

621

tak toto je najlepsia rada... :roll:

uz som tu cital nejake prispevky a stale sa neviem rozhodnut co zobrat :(

_________________
Seat Leon 1,9TDI, VW Golf II 16V GTi


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 31.12.2010 16:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

798

Bydliště:

Slovensko,TRNAVA

eazydaz píše:
tak toto je najlepsia rada... :roll:

uz som tu cital nejake prispevky a stale sa neviem rozhodnut co zobrat :(


to je rada od cloveka, ktory ma take auto doma...potrebujes viac? :wink:

_________________
ALHAMBRA 08" 2,0TDI Golf4 Variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 06.01.2011 02:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

782

Bydliště:

Bohumín

Mám ten motor v golfu II. mám AGU. Kámoš má ten samý ve stejnem autě z RS.Jede nám to stejně. On má 132kw já 110kw. AGU je jednoduchý,lepší odezva plyn a hlavně rychlejší a je lepe upravovatelný. a co se týče vstřiku tak 630 ti jsou uplně na nic když s 440cc a turbem K04 jde udělat v klidu 260koní 400NM ze serie aby motor něco vydržel. Jde i 300,ale je to jen na sprint a pak do šrotu. Pokud to chceš montovat do jiného auta pořid si AGU lepe se to celé dělá. :wink:

_________________
VW golf II 1.8 20V Turbo


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 06.01.2011 09:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

798

Bydliště:

Slovensko,TRNAVA

fakieVW píše:
Mám ten motor v golfu II. mám AGU. Kámoš má ten samý ve stejnem autě z RS.Jede nám to stejně. On má 132kw já 110kw. AGU je jednoduchý,lepší odezva plyn a hlavně rychlejší a je lepe upravovatelný. a co se týče vstřiku tak 630 ti jsou uplně na nic když s 440cc a turbem K04 jde udělat v klidu 260koní 400NM ze serie aby motor něco vydržel. Jde i 300,ale je to jen na sprint a pak do šrotu. Pokud to chceš montovat do jiného auta pořid si AGU lepe se to celé dělá. :wink:


rovnake auto jeden ma + 22KW a ide vam to rovnako?Povedz kamosovi, ze tam ma nejaky problem... :lol: :lol:

_________________
ALHAMBRA 08" 2,0TDI Golf4 Variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 06.01.2011 11:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

782

Bydliště:

Bohumín

Nemá problém. Auto jede dobře. Byl na brzdě má 181,4 koní.do 140 jedem stejně. Nad 140 mi začne pomalu ujiždět. Jde o to že ten motor je omezovaný elektronikou. A navíc má jiné časování vaček. AGU má vačku z atmosfery 20V. AGU má jiný pruběh než motor z RS. A navic tam je plno čidel navíc jak tady kluci pišou. Má to dvě lambdy např. díky kterým musíš mit katalysátor jinak ti to blbě pojede a plno dalších blbostí.A co se týče zapojení elektriky je taky motor z RS náchylný na nouzový režim.Musíš tam mit zapojené věci jako čidlo na brzdovém a spojkovém pedálu. Což je další omezování kroutáku při řazení atd. Bez toho ti RS motor nepojede. AGU jede bez toho perfektně. :wink: A takových vychytávek a rozdílu mezi nima je plno.

_________________
VW golf II 1.8 20V Turbo


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 06.01.2011 14:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.10.2009

Příspěvky:

1323

no já nevim, mi přijde, že mi AWP jede o dost líp než AGU, ten rozdíl tam je...odspodu je to tak nastejno, ale jak začne zabírat turbo tak AGU ujedu, ale né zas moc to je jasné...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 06.01.2011 14:44 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15018

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

tak ale AWP je 132kW.. takže by jsi musel brát např čipnutý AGU vs. AWP v serii..nebo např upravený AWP na dejme tomu 200PS a upravený AGU na 200PS... pak se teprve dá něco srovnávat..co se týče průběhu atd....

tohle je jak debata kdy lidi srovnávají TDI do kterýho nacpali 50tis za úpravy se seriovým 1,8T který je max po čipu... :wink:

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 06.01.2011 15:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

782

Bydliště:

Bohumín

Tak po čipu už to máš něco jineho. Tam záleží jakou mapu uděláš a kdo to dělá. Jde udělat 200 koni že to poletí a jde udělat 200 koní že to jen dobře pojede.A hlavně hodně dělá krouták.AGU se ladí jinak než AWP takže ty motory po čipu budou uplně neco jiného :wink:

_________________
VW golf II 1.8 20V Turbo


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 06.01.2011 17:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.10.2009

Příspěvky:

1323

já to myslel ale bez chipu, prostě sériový AGU vs. AUQ to je přece 110 vs. 132kw, tys psal, že ti to jede stejně jak kámošovi co má 132kw, což se mi právě nezdálo...


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group