AGU vs. AUQ
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: AGU vs. AUQ
hele jako když už jít do přestavby tak sakum prdum, tj... IC, vejfuk, turbo bych dal frankena, ke kterýmu máš všechno potřebný pro montáž tak aby to pasovalo, tj svody, hadice na olej...atd... silikonová hadice je tam v kitu taky, svíčky, vstřiky, pumpa soft... atd.. do 100tis se vejdeš a budeš to mít poskládaný nahotovo a z pořádnejch komponentů a nebudeš nic bastlit a budeš někde u 250PS
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: AGU vs. AUQ
Kdybych měl v autě už teď 1,8T, tak do toho jdu.... ale počítám, že dám tak minimálně 60, abych tam to 1,8T dostal... myslím ten AUQ komplet. AGU by vyšel méně, tak 40 se vším.
A pokud bych měl dát ještě k tomu 100 papírů, tak to už se mi zdá hodně... Nebo jsi to počítal už komplet?
Tak teď jsem mrkl na to co jsi mi kdysi posílal: " Pokud bys využil frankenturba, vstřiku, 4bar regulátoru, komplet výfuku bez katu, tak se za cca 28tis turbo kit, 23tis komplet vyfuk, 6500 novy vstřiky, 2000kč 4 bar regulátor tlaku paliva + chip = 65000-70000kč dostaneš o 100!!! koní vejš, tojest ze 150ti na 250koní. "
Tak to vypadá že za 100 papírů i s motorem Plus teda ten soft...
Ještě asi blbá otázka... jaká bude s touto úpravou spotřeba? Je jasné, že člověk musí počítat s vyšší spotřebou, ale pokud bych auto využíval i na běžné cesty, tak s čím mám počítat?
A pokud bych měl dát ještě k tomu 100 papírů, tak to už se mi zdá hodně... Nebo jsi to počítal už komplet?
Tak teď jsem mrkl na to co jsi mi kdysi posílal: " Pokud bys využil frankenturba, vstřiku, 4bar regulátoru, komplet výfuku bez katu, tak se za cca 28tis turbo kit, 23tis komplet vyfuk, 6500 novy vstřiky, 2000kč 4 bar regulátor tlaku paliva + chip = 65000-70000kč dostaneš o 100!!! koní vejš, tojest ze 150ti na 250koní. "
Tak to vypadá že za 100 papírů i s motorem Plus teda ten soft...
Ještě asi blbá otázka... jaká bude s touto úpravou spotřeba? Je jasné, že člověk musí počítat s vyšší spotřebou, ale pokud bych auto využíval i na běžné cesty, tak s čím mám počítat?
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: AGU vs. AUQ
Dle me bezna spotreba pujde o neco nahoru, ale kdyz tomu nalozis tak to bude teprv vir v nadrzi Jestli chces do 1,6 GIV davat 1,8T tak nebud blazen a prodej ji a kup rovnou GIV 1,8T a nebudes mit bastl a muzes to postavit znova s tim, ze zatim si motor chipnes coz 180koni proti 100 z 1,6 bude velky rozdil a udelas si brzdy a podvozek a technicky stav a pak poresis performance motor pokud na to budes mit a chtit
Jinak sikovni kluci jsou pry http://www.digitun.pl" onclick="window.open(this.href);return false; a http://www.audi-sport.cz/motor18.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinak sikovni kluci jsou pry http://www.digitun.pl" onclick="window.open(this.href);return false; a http://www.audi-sport.cz/motor18.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: AGU vs. AUQ
Jo, vím o této variantě, ale výhodnější pro mně je udělat přestavbu. Motor AUQ mně vyjde s prací, s motorem, převodovkou, poloosami, výfukem, brzdami 60 tisic.... za to VW Golf IV GTI 132kw nepořídím.
Takhle jsem byl rozhodnutý že to udělám, ale teď uvažuji o variantě s motorem AGU a s frankenturbo kitem....
Ale jak to tak vidím, nechám to na AUQ plus chip - 154kw, casem to mozná jeste vylepším...
Takhle jsem byl rozhodnutý že to udělám, ale teď uvažuji o variantě s motorem AGU a s frankenturbo kitem....
Ale jak to tak vidím, nechám to na AUQ plus chip - 154kw, casem to mozná jeste vylepším...
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: AGU vs. AUQ
jde o to za kolik seženeš potřebné komponenty..a tak.. s motorem..bez motoru... všechno je jen o obvyklé ceně...
co se týče přestavby..tak je mi jasný že za 60tis auto s 1,8Tnesženeš...ale když prodáš dejme tomu za 60 svoje kinderauo + kindermotor..a přidáš těch 60 co by stála přestavba.... tak seš na 120 a za to se už 1,8T sehnat v rozumným stavu dá...
co se týče přestavby..tak je mi jasný že za 60tis auto s 1,8Tnesženeš...ale když prodáš dejme tomu za 60 svoje kinderauo + kindermotor..a přidáš těch 60 co by stála přestavba.... tak seš na 120 a za to se už 1,8T sehnat v rozumným stavu dá...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: AGU vs. AUQ
Za 120 GIV 1,8T si myslim, ze v dost slusnem stavu a rozhodne bych sel touto cestou nehlede na to, ze tam budes nejspise mit recaro sedacky a vetsi vybavu a hlavne motor v TP a nebudes mit stres prejet hranice smer nemecko/rakousko
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: AGU vs. AUQ
Tak motor v TP budu mít i tak... tohle už jsem řešil... o to nejde. Pokud že bych fakt sehnal něco slušné za ty prachy, tak bych do toho šel, ale obavám se toho, že ve stavu v jakém mám teď tohle neseženu a to bych nechtěl. Mrdám se s tím autem jako magor, prostě auto nebylo nikdy jinde než v ruční myčce, mám tam vše udělané kolo brzd, podvozku, ramen, čepů, řízení, karoserie v super stavu, vnitřek jako nový a podobně, prostě se o to auto starám....
Teď koupil známý na Slovensku GIV 1.6 o 3 roky novější jako mám já za 5 tisíc euro, tak tam jedu se na to mrknout, chtěl abych mu to napíchl na VAG, tak jsem čekal, že za ty prachy to bude asi zachovalé, no když jsem do toho sedl, tak si říkám, že bych za to nedal ani korunu... Kdyby byl řekl, že jde něco kupovat, mohl jsem mu za ty prachy dát moje s tím, že kola, podvozek a podobně bych si nechal... Navíc podle servisky dělal hned rozvody, měnil kapaliny všechny, brzdy byly úplně v hájí, tak měnil i kotouče, zjistil, že má prasklou zadní pružinu a podobné věci, takže všeho všudy ho to stálo už skoro 6000 euro a auto nemá ještě ani měsíc.
Proto mi je dost líto prodat svoje někomu za 60 tisíc
No nic, musím si to nějak přemyslet, ale je pravda, že sr*t se s přestavbou, bůhví jak by na tom to auto po té přestavbě bylo, tak je možná fakt lepší koupit rovnou GTI.
Asi to sem nepatří, kde nejlépe teď kupovat auto? Abych čekl nějaké ty ceny.... jen nevím zda třeba mobile.de a podobně není blbost?
Posledně jsem slyšel o aukcích v Německu, ale na netu jsem nic takového nenašel...
Teď koupil známý na Slovensku GIV 1.6 o 3 roky novější jako mám já za 5 tisíc euro, tak tam jedu se na to mrknout, chtěl abych mu to napíchl na VAG, tak jsem čekal, že za ty prachy to bude asi zachovalé, no když jsem do toho sedl, tak si říkám, že bych za to nedal ani korunu... Kdyby byl řekl, že jde něco kupovat, mohl jsem mu za ty prachy dát moje s tím, že kola, podvozek a podobně bych si nechal... Navíc podle servisky dělal hned rozvody, měnil kapaliny všechny, brzdy byly úplně v hájí, tak měnil i kotouče, zjistil, že má prasklou zadní pružinu a podobné věci, takže všeho všudy ho to stálo už skoro 6000 euro a auto nemá ještě ani měsíc.
Proto mi je dost líto prodat svoje někomu za 60 tisíc
No nic, musím si to nějak přemyslet, ale je pravda, že sr*t se s přestavbou, bůhví jak by na tom to auto po té přestavbě bylo, tak je možná fakt lepší koupit rovnou GTI.
Asi to sem nepatří, kde nejlépe teď kupovat auto? Abych čekl nějaké ty ceny.... jen nevím zda třeba mobile.de a podobně není blbost?
Posledně jsem slyšel o aukcích v Německu, ale na netu jsem nic takového nenašel...
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: AGU vs. AUQ
Rozhodne si radsi kup rovnou GTI, nez se delat s prestavbou.. Usetris si spoustu shaneni, casu a nervu.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: AGU vs. AUQ
tak kup GTI...všechno(kromě motoru) přeskladej ze svýho a to pak prodej...podle mýho názoru je to práce navíc ..ale pořád schůdnější varianta než se trápit s (nelegální) přestavbou
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
-
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 15.01.2012 18:28
- Bydliště: Chrudim
Re: AGU vs. AUQ
koukam,že se tu bavíte o trošku jinejch vykonech,ale ja bych potřeboval vědět toto když dám do AGu K03S dostanu z něj upravou map těch 225koni,nebo kolik se to čipujou Rsa?? nebo musim dat i vstřiky?? popřípadě,když mám 110 čiplejch na 140kw a dám pouze to K03S.bude bez další upravy map nějako znát??
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: AGU vs. AUQ
K03s plus vstřiky z AUQ ti dle mně 225PS nedají, 210PS a budeš rád... s dobrým turbem možná trošku víc.
Ano, je potřeba udělat mapy. Neřešil jsi to už tady? http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=72&t=226046" onclick="window.open(this.href);return false;
Ano, je potřeba udělat mapy. Neřešil jsi to už tady? http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=72&t=226046" onclick="window.open(this.href);return false;
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 15.01.2012 18:28
- Bydliště: Chrudim
Re: AGU vs. AUQ
ano řešil,ale ještě jsem se chtěl zeptat pro zajímavost tady,to nevadí ne?? 210,dobrý to
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: AGU vs. AUQ
Tak tam hoď to turbo a vstřiky a nech udělat mapu... dej pak vědět jak jsi dopadl...
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 15.01.2012 18:28
- Bydliště: Chrudim
Re: AGU vs. AUQ
To jsou zatim jen plány,který doufám že brzy uskutečnim potom dám určitě vědět
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: AGU vs. AUQ
spíš se pochlub ty jak jsi dopadl...jurod píše:... dej pak vědět jak jsi dopadl...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO