Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 08.01.2011 20:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.10.2009

Příspěvky:

1323

no mě spíš zajímalo co vyměnit aby motor ten výkon vydržel :) asi to moc nemá smysl přemýšlet nad úpravou, to radši kupim podvozek :wink: ono 210 a 240 koní zas takový rozdíl není abych do toho dal tak 60 tisíc...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 08.01.2011 21:18 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15020

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

fakieVW píše:
Tak on se ptal kolik to vyjde udělat z toho přws 300 koní. Tak jsem mu to napsal co ho čeká :wink:


jasný.. tak ted položme otázku jinak... co mě čeká v motoru na 300PS+ ..

neřeším turbo, brzdy, vstřiky, soft, ic, vejfuck, spojku diferák atd.....

prostě co je potřeba v AGU jako takovým vevnitř...

:arrow: kovaný písty + ojnice ..vyřešeno....cca30tis

dál..??

..prostě něco ve stylu ..když už budu mít ten motor rozhozenej... tak aby si ho člověk mohl např "předpřipravit"....

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 09.01.2011 00:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

782

Bydliště:

Bohumín

Jaký motor tam ted máš a kolik máš výkon?

_________________
VW golf II 1.8 20V Turbo


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 09.01.2011 13:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.10.2009

Příspěvky:

1323

ještě bych měl takový dotaz, sice se to trochu odbočuje od tématu, ale v podstatě jde o stejnou věc...
když si lidi upraví Fabii RS kde z 96kw udělají 175kw (238hp) jen výměnou turba,vstřiků,ic a softu, jak je možné, že jim ten motor vydrží klidně 100-120 tisíc? když zvýšili výkon skoro dvojnásob, trochu to nechápu, že benzín jde hned do sraček jen zvýšením o pár desítek koní a nafta toho vydrží tolik a ještě jde mnohem líp upravovat...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 09.01.2011 15:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

782

Bydliště:

Bohumín

Nafta je uplně jiná konstrukce motoru. To nejde srovnávat.

_________________
VW golf II 1.8 20V Turbo


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 07.07.2011 10:24 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15020

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

fakieVW píše:
Jaký motor tam ted máš a kolik máš výkon?

AGU 198PS /315nM

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 08.07.2011 12:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4915

Bydliště:

Curitiba, Brazil

vtuni píše:
robusnější konstukci...např klikovka 22m oproti 20mm

myslím že to je jedno jestli 20 bo 22 záleží na použitých materiálech při výrobě.
třeba 20mm se dělá s výdrží 900PS viz odkaz na HPP http://www.highperformanceparts.cz/kova ... a-18t.2843

_________________
VW GOLF IV 1.8TurboGLS AWP


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 08.07.2011 13:09 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15020

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

kliková hřídel..ne ojnice..ty troubo :mrgreen: si zase pleteš turbo s troubou :laugh:

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 08.07.2011 14:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4915

Bydliště:

Curitiba, Brazil

vtuni píše:
kliková hřídel..ne ojnice..ty troubo :mrgreen: si zase pleteš turbo s troubou :laugh:

jsem tu klikovku někde polknul :) :) už mlčím a jdu šoustat nohama :D

jinak jsme si všiml u pístů že nabízí různý průměry. v tom mám teprve obrovskej bordel. pač převrtávat nepřevrtávat ? proč jo proč ne ?

_________________
VW GOLF IV 1.8TurboGLS AWP


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 08.07.2011 14:13 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15020

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

je to kvůli míře opotřebení... když budeš mít vyběhanej motor (po výbrusu) tak už by ti tam třeba 80 písty plandaly..tak si objednáš 80,5 :wink: aby ti pístní kroužky náležitě těsnily

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 08.07.2011 15:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Zdarec, tak co tak tady čtu, tak vidím, že by se mi spíše hodil motor AGU než AUQ... hlavně pokud je v AUQ jak se tady píše hodně elektriky a čidel, tak na přestavbu by se víc hodil AGU.
Co mně ale zajímá je to, že mezi AUQ a AGU je rozdíl ve výkonu jen v tom, že má jiné vstřiky, turbo a soft?
AGU by mělo mít vstřiky 280cc a turbo K03, AUQ by mělo mít 315cc a turbo K03s, pokud bych tyhle věci vyměnil a udělala by se k tomu mapa, tak bych teoreticky dosáhl stejného výkonu jako u AUQ?

To už je pak výhodnejší tam dát ale turbo K04 a vstřiky 380cc nebo 440cc a soft, kde by byl výkon těch cca.250PS.... Což je moje představa o výkonu, jaký bych tam chtěl někdy mít...
Opravte mně jestli to je špatně....
Za kolik se dá asi splašit K04 a vstřiky 440cc?

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 08.07.2011 15:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4915

Bydliště:

Curitiba, Brazil

U k04 (repas) do 10ti vpoho ,ale musíš počítat i se svodama (pokud nekoupíš k04-001 cca 12ti) to je cca dalších 15ti + 250koní už by chtělo aspoň 2,5" vejfuck to máš dalších 15ti, soft 20ti+- , vstřiky cca 7500kč, 250ps by si už zasloužilo i větší cooler cca 10ti+-, a pak spousta drobnejch kravin okolo
snad jsme ti odpověděl

_________________
VW GOLF IV 1.8TurboGLS AWP


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 08.07.2011 15:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Jo, odpověděl jsi úplně na vše... :)
Tohle bych si představoval časem udělat.
Pokud bych chtěl z AGU udělat jen ten výkon jako má např. načipovaná octavia RS cca. 154kw, tak stačí jen vstřiky 315cc, turbo K03s a soft?
Nebo bude potřeba ještě něco?
Díky.

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 08.07.2011 15:48 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15020

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

obávám se že z AGU to jen tak nedostaneš.. (lepe řečeno to někdo tady nedostane protože lankoplyny tady snad nikdo neumí... )
pokud to necháš ve znění jen vstřiky, turbo, soft... tak budeš rád když se dostaneš k 147kW :?

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 08.07.2011 16:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Vidím, že člověk si jen tak lehce nevybere... vše má své + i -... :|
I když těch čidel a elektriky u toho AUQ se dost bojím...

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group