Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 08.07.2011 18:08 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15012

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

hele jako když už jít do přestavby tak sakum prdum, tj... IC, vejfuk, turbo bych dal frankena, ke kterýmu máš všechno potřebný pro montáž tak aby to pasovalo, tj svody, hadice na olej...atd... silikonová hadice je tam v kitu taky, svíčky, vstřiky, pumpa soft... atd.. do 100tis se vejdeš a budeš to mít poskládaný nahotovo a z pořádnejch komponentů a nebudeš nic bastlit :wink: a budeš někde u 250PS :wink:

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 08.07.2011 20:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Kdybych měl v autě už teď 1,8T, tak do toho jdu.... ale počítám, že dám tak minimálně 60, abych tam to 1,8T dostal... myslím ten AUQ komplet. AGU by vyšel méně, tak 40 se vším.
A pokud bych měl dát ještě k tomu 100 papírů, tak to už se mi zdá hodně... :? Nebo jsi to počítal už komplet? :)

Tak teď jsem mrkl na to co jsi mi kdysi posílal: " Pokud bys využil frankenturba, vstřiku, 4bar regulátoru, komplet výfuku bez katu, tak se za cca 28tis turbo kit, 23tis komplet vyfuk, 6500 novy vstřiky, 2000kč 4 bar regulátor tlaku paliva + chip = 65000-70000kč dostaneš o 100!!! koní vejš, tojest ze 150ti na 250koní. "

Tak to vypadá že za 100 papírů i s motorem 8O Plus teda ten soft...
Ještě asi blbá otázka... jaká bude s touto úpravou spotřeba? Je jasné, že člověk musí počítat s vyšší spotřebou, ale pokud bych auto využíval i na běžné cesty, tak s čím mám počítat?

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 08.07.2011 22:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3598

Bydliště:

Ostrava

Dle me bezna spotreba pujde o neco nahoru, ale kdyz tomu nalozis tak to bude teprv vir v nadrzi :lol: Jestli chces do 1,6 GIV davat 1,8T tak nebud blazen a prodej ji a kup rovnou GIV 1,8T a nebudes mit bastl a muzes to postavit znova s tim, ze zatim si motor chipnes coz 180koni proti 100 z 1,6 bude velky rozdil a udelas si brzdy a podvozek a technicky stav a pak poresis performance motor pokud na to budes mit a chtit :wink:

Jinak sikovni kluci jsou pry http://www.digitun.pl a http://www.audi-sport.cz/motor18.htm

_________________
VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw -> chip by TDI FUN 164ps/393Nm, Audi A6 C5 3.0i Q Avant LPG Tiptronic 162kw, Audi A4 B6 cabrio 1.8T 120kw (ex: Nissan Murano 3,5 V6 197kw, Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MKII 1,8 66kw RP automat, VW Golf GTI MKIII 2,0 8V, VW Golf II 1,8 GT 66kw/90ps)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 08.07.2011 23:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Jo, vím o této variantě, ale výhodnější pro mně je udělat přestavbu. Motor AUQ mně vyjde s prací, s motorem, převodovkou, poloosami, výfukem, brzdami 60 tisic.... za to VW Golf IV GTI 132kw nepořídím.
Takhle jsem byl rozhodnutý že to udělám, ale teď uvažuji o variantě s motorem AGU a s frankenturbo kitem....
Ale jak to tak vidím, nechám to na AUQ plus chip - 154kw, casem to mozná jeste vylepším...

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 09.07.2011 00:19 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15012

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

jde o to za kolik seženeš potřebné komponenty..a tak.. s motorem..bez motoru... všechno je jen o obvyklé ceně... :wink:

co se týče přestavby..tak je mi jasný že za 60tis auto s 1,8Tnesženeš...ale když prodáš dejme tomu za 60 svoje kinderauo + kindermotor..a přidáš těch 60 co by stála přestavba.... tak seš na 120 a za to se už 1,8T sehnat v rozumným stavu dá... :wink:

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 09.07.2011 07:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3598

Bydliště:

Ostrava

Za 120 GIV 1,8T si myslim, ze v dost slusnem stavu a rozhodne bych sel touto cestou nehlede na to, ze tam budes nejspise mit recaro sedacky a vetsi vybavu a hlavne motor v TP a nebudes mit stres prejet hranice smer nemecko/rakousko :wink:

_________________
VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw -> chip by TDI FUN 164ps/393Nm, Audi A6 C5 3.0i Q Avant LPG Tiptronic 162kw, Audi A4 B6 cabrio 1.8T 120kw (ex: Nissan Murano 3,5 V6 197kw, Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MKII 1,8 66kw RP automat, VW Golf GTI MKIII 2,0 8V, VW Golf II 1,8 GT 66kw/90ps)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 09.07.2011 21:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Tak motor v TP budu mít i tak... tohle už jsem řešil... o to nejde. Pokud že bych fakt sehnal něco slušné za ty prachy, tak bych do toho šel, ale obavám se toho, že ve stavu v jakém mám teď tohle neseženu a to bych nechtěl. Mrdám se s tím autem jako magor, prostě auto nebylo nikdy jinde než v ruční myčce, mám tam vše udělané kolo brzd, podvozku, ramen, čepů, řízení, karoserie v super stavu, vnitřek jako nový a podobně, prostě se o to auto starám....
Teď koupil známý na Slovensku GIV 1.6 o 3 roky novější jako mám já za 5 tisíc euro, tak tam jedu se na to mrknout, chtěl abych mu to napíchl na VAG, tak jsem čekal, že za ty prachy to bude asi zachovalé, no když jsem do toho sedl, tak si říkám, že bych za to nedal ani korunu... Kdyby byl řekl, že jde něco kupovat, mohl jsem mu za ty prachy dát moje s tím, že kola, podvozek a podobně bych si nechal... Navíc podle servisky dělal hned rozvody, měnil kapaliny všechny, brzdy byly úplně v hájí, tak měnil i kotouče, zjistil, že má prasklou zadní pružinu a podobné věci, takže všeho všudy ho to stálo už skoro 6000 euro a auto nemá ještě ani měsíc.
Proto mi je dost líto prodat svoje někomu za 60 tisíc :( :(

No nic, musím si to nějak přemyslet, ale je pravda, že sr*t se s přestavbou, bůhví jak by na tom to auto po té přestavbě bylo, tak je možná fakt lepší koupit rovnou GTI.
Asi to sem nepatří, kde nejlépe teď kupovat auto? Abych čekl nějaké ty ceny.... jen nevím zda třeba mobile.de a podobně není blbost?
Posledně jsem slyšel o aukcích v Německu, ale na netu jsem nic takového nenašel...

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 12.07.2011 11:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

Rozhodne si radsi kup rovnou GTI, nez se delat s prestavbou.. Usetris si spoustu shaneni, casu a nervu.

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 12.07.2011 13:22 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15012

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

tak kup GTI...všechno(kromě motoru) přeskladej ze svýho a to pak prodej...podle mýho názoru je to práce navíc ..ale pořád schůdnější varianta než se trápit s (nelegální) přestavbou

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 29.02.2012 19:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.01.2012

Příspěvky:

53

Bydliště:

Chrudim

koukam,že se tu bavíte o trošku jinejch vykonech,ale ja bych potřeboval vědět toto :) když dám do AGu K03S dostanu z něj upravou map těch 225koni,nebo kolik se to čipujou Rsa?? nebo musim dat i vstřiky?? popřípadě,když mám 110 čiplejch na 140kw a dám pouze to K03S.bude bez další upravy map nějako znát?? :wink:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 29.02.2012 19:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

K03s plus vstřiky z AUQ ti dle mně 225PS nedají, 210PS a budeš rád... s dobrým turbem možná trošku víc.

Ano, je potřeba udělat mapy. Neřešil jsi to už tady? viewtopic.php?f=72&t=226046

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 29.02.2012 19:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.01.2012

Příspěvky:

53

Bydliště:

Chrudim

ano řešil,ale ještě jsem se chtěl zeptat pro zajímavost tady,to nevadí ne?? :) 210,dobrý to :)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 29.02.2012 20:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Tak tam hoď to turbo a vstřiky a nech udělat mapu... dej pak vědět jak jsi dopadl... :wink:

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 01.03.2012 11:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.01.2012

Příspěvky:

53

Bydliště:

Chrudim

To jsou zatim jen plány,který doufám že brzy uskutečnim :) potom dám určitě vědět :wink:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: AGU vs. AUQ
PříspěvekNapsal: 01.03.2012 14:03 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15012

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

jurod píše:
... dej pak vědět jak jsi dopadl... :wink:

spíš se pochlub ty jak jsi dopadl... :D

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group