Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Diagnostika
PříspěvekNapsal: 23.01.2011 14:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.11.2010

Příspěvky:

10

Bydliště:

Louny

Caute nevíte jestli existuje nějaky seznam chyb z diagnostiky.

_________________
Marian

_________________
VW Golf 4 1.6 16v 77kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika
PříspěvekNapsal: 23.01.2011 15:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8972

tady to máš :wink:


Přílohy:
Chybové kódy koncernu VW v českém jazyce.doc [278 KiB]
316 krát

_________________
Strojvedoucí
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika
PříspěvekNapsal: 23.01.2011 15:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.11.2010

Příspěvky:

10

Bydliště:

Louny

díky paráda :))

_________________
Marian

_________________
VW Golf 4 1.6 16v 77kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika
PříspěvekNapsal: 23.01.2011 15:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8972

Stačí pohledat je tu všechno :wink:

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika
PříspěvekNapsal: 23.01.2011 15:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.11.2010

Příspěvky:

10

Bydliště:

Louny

GIV mi chciplo když jsem přijížděl na křižovatku a rozsvítily se mi kotrolky EPC a kontrolka motoru.Nastartoval jsem znova a auto jezdilo tyden bez problemu.po tydnu se to stalo znova a vickrat při jizde bylo cejtit i škubani.I když jsem jel cca 80km/h a pustil jsem schválně plyn a vyřadil jsem otáčky se jednou zhouply cca k 1000ot zhouply se po druhe a vypl se motor.Na diagnostice mi zjistil něco jako : Nízký tlak v sacím potrubi ,řekl mi že mám i zevnitř špinavou škrtící klapku a že je víc otevřená než má být 3stupně.Neví si někdo s tímto rady nebo nestalo se mu to taky?děkuju za vaše komenty.

_________________
Marian

_________________
VW Golf 4 1.6 16v 77kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika
PříspěvekNapsal: 23.01.2011 15:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.08.2008

Příspěvky:

1692

Bydliště:

Litvínov

Houpání otáček se tu řešilo už asi milionkrát když to tu trošku prolezeš tak najdeš na co se zaměřit.Když byli v jednotce chyby chce to sem napsat přímo čísla chyb ne jen hrubý popis závady.

_________________
VW GIV 1.6 16V


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika
PříspěvekNapsal: 24.01.2011 11:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Taky se mi otáčky občas zhoupnou, ale měl jsem problém se sáním. Pod klapkou sem měl vypadenou jakousi hliníkovou trubku a nasával tama vzduch. To, co popisuješ se mi stalo taky při jízdě na LPG a na tempomat. Měl jsem málo plynu, jel jsem a RJ vyhodnotila asi problém s tlakem v sání a rozsvítily se mi obě kontrolky a auto chcíplo. Ty klapky se málo kazí, zkus projít to sání. A klapku si můžeš vyčistit sám, pokud ji nemáš totálně špinavou, tak nemusíš ani dělat zákl nastavení, dle mého :wink:

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika
PříspěvekNapsal: 24.01.2011 22:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.11.2010

Příspěvky:

10

Bydliště:

Louny

Diagnostika mi taky ukázala něco s nízkým tlakem vzduchu a něco s klapkou . uvidím stejnak vyčistím tu klapku a kouknu na to sání.

_________________
Marian

_________________
VW Golf 4 1.6 16v 77kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika
PříspěvekNapsal: 24.01.2011 23:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.08.2008

Příspěvky:

1692

Bydliště:

Litvínov

Vyčištěním nikdy nic nezkazíš,základní nastavení se dá udělat i bez Vagu že odpojíš baterii na min 10 min ale i tak ti může jednotka vyžadovat aby jsi provedl adaptaci.Jinak za mě po každém vyčištění udělat základní nastavení,je to lepší.

_________________
VW GIV 1.6 16V


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group