cuká, nestartuje
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 24.12.2016 16:24
cuká, nestartuje
Zdravím, před časem mi začalo občas cukat auto.Většinou cukalo když bylo mokro a spíše u studeného motoru a při rozjezdu. Když jsem se rozjel tak už to většinou bylo v pořádku. Nedokázal jsem zjistit čím to bylo, tak jsem jezdil dál. Nedávno se mi stalo že to zacukalo při rozjezdu, a pak po pár kilometrech to zničehonic chcíplo a už to nešlo nastartovat. Startér točí, ale příjde mi že strašně lehce, jakoby bez komprese. Chyba Lamdy, ale ta tam byla vždy. 1.4 16v
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 01.09.2018 00:15
Re: cuká, nestartuje
Ahoj. To cukání za studena a neochotný tah ti bude dělat nejspíš ta lambda, měl jsem to stejně, po výměně OK a jede to fajn.
Chybu taky hlásila delší dobu, ale postupem času to bylo horší a horší a pak se tomu nechtělo jet vůbec.
můžeš si přečíst zde, řešil jsem tam spoustu problému, včetně toho, že to nestartovalo. V mém případě senzor klikové hřídele KO a zapalovací modul KO.
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=72&t=349640" onclick="window.open(this.href);return false;
Chybu taky hlásila delší dobu, ale postupem času to bylo horší a horší a pak se tomu nechtělo jet vůbec.
můžeš si přečíst zde, řešil jsem tam spoustu problému, včetně toho, že to nestartovalo. V mém případě senzor klikové hřídele KO a zapalovací modul KO.
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=72&t=349640" onclick="window.open(this.href);return false;
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 24.12.2016 16:24
Re: cuká, nestartuje
Lambda přední již měněna, dnes jsem našel chybové kódy p0116 a p0106. Měl jsem venku benzínové čerpadlo a na konektoru jsem po otočení klíčku naměřil pouze 3,5V. Jaktože tak málo? Když jsem dal čerpadlo přímo na baterku tak vrčelo.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 24.12.2016 16:24
Re: cuká, nestartuje
Tak chyba odhalena. Prdnul rozvodový řemen pro výfukové ventily. Podle mechanika oprava asi za 20 tisíc korun. Přitom mi jiný mechanik dělal rozvody asi před 50 tisíci km. Servisní interval pro výměnu rozvodů je prý stanoven na 120 tisíc km. Stalo se to někdy někomu? Myslíte že mě ten mechoš podvedl a práci si naúčtoval i když ji neprovedl? Nebo mohlo něco životnost rozvodů zkrátit? Je běžné že se mění pouze hlavní rozvodový řemen a přídavný řemen pro výfukové ventily se nechá?
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4757
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: cuká, nestartuje
Vždycky se mění oba řemeny. Dá se na těch řemenech poznat stáří? Jestli vyměnil oba dva.
Mohl to tam blbě namontovat,špatně napnout. Ale pokud dal kvalitní rozv.sadu,tak to 100000 km musí vydržet.
A nebo se přidřela vačka a řemen to nevydržel.
Mohl to tam blbě namontovat,špatně napnout. Ale pokud dal kvalitní rozv.sadu,tak to 100000 km musí vydržet.
A nebo se přidřela vačka a řemen to nevydržel.