Vynechávanie valcov na volnobehu - inak ide motor v poriadku
Napsal: 28.03.2011 22:41
Ahojte, mám velikánsky problém s mojim Golfom.
Motor na voľnobehu vynecháva, deje sa to len keď sa motor zohreje. Za studena je to OK.
Štartovanie je v poriadku, chytí sa hneď na prvý kráť a aj voľnobeh je v poriadku. Po zohriati, asi po 3- 4 minútach začne vynechávať valec, ale ako náhle mu jemne šlapnem na plyn, už znovu idú všetky valce. Za jazdy nie je žiadny problém, žiadne trhanie, vynechávanie. Po zastavení, na voľnobehu asi po 20 sekundách začne znova jeden valec vynechávať.
Menili sme sviečky, káble k sviečkam, palivový filter, vzduchový filter, čistila sa škrtiaca klapka a prebehlo aj jej nastavenie. Pomenili sme aj vzduchové hadičky, ktoré sa nám zdali popraskané ( nasávanie falošného vzduchu )
Menila sa aj lambda sonda pred katalizatorom, keďže písalo pri teste na VAGu že je síce aktívna, no neregulovala.
Teraz po napojení na VAG vypisuje chybu P0300 – Rozpoznány výpadky zapalováni
a
následne P0301, P0302, P0303, P0304 - Rozpoznány výpadky zapalování u valce 1 až 4
Môže to spôsobovať ešte zapaľovacia cievka??? Premerali sme ju merakom, dáva hodnoty v limite podľa tabuliek.
autíčko VW Golf IV 1,6 16V, 77kW, 105k, motor ATN
Motor na voľnobehu vynecháva, deje sa to len keď sa motor zohreje. Za studena je to OK.
Štartovanie je v poriadku, chytí sa hneď na prvý kráť a aj voľnobeh je v poriadku. Po zohriati, asi po 3- 4 minútach začne vynechávať valec, ale ako náhle mu jemne šlapnem na plyn, už znovu idú všetky valce. Za jazdy nie je žiadny problém, žiadne trhanie, vynechávanie. Po zastavení, na voľnobehu asi po 20 sekundách začne znova jeden valec vynechávať.
Menili sme sviečky, káble k sviečkam, palivový filter, vzduchový filter, čistila sa škrtiaca klapka a prebehlo aj jej nastavenie. Pomenili sme aj vzduchové hadičky, ktoré sa nám zdali popraskané ( nasávanie falošného vzduchu )
Menila sa aj lambda sonda pred katalizatorom, keďže písalo pri teste na VAGu že je síce aktívna, no neregulovala.
Teraz po napojení na VAG vypisuje chybu P0300 – Rozpoznány výpadky zapalováni
a
následne P0301, P0302, P0303, P0304 - Rozpoznány výpadky zapalování u valce 1 až 4
Môže to spôsobovať ešte zapaľovacia cievka??? Premerali sme ju merakom, dáva hodnoty v limite podľa tabuliek.
autíčko VW Golf IV 1,6 16V, 77kW, 105k, motor ATN