Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1.6 16V po startu cuká
PříspěvekNapsal: 25.04.2011 21:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Zdravím všecky příznivce VW!! :)
Mám na mém VW GIV 1.6 16V 77kW problém. Po studeném startu se auto chová podivně, volnoběh je stálý, ale blbě reaguje na plyn a cuká! Jakmile se zahřeje na provozní teplotu symptomy zmizí.....Dělá to na benzin/LPG. Nové svíčky, zkoušenou i s novým vzduchovým filtrem, klapka čistá. Voda se neztrácí, olej taky ne. Netušíte někdo, čím by to mohlo být? Nyní na vagu žádná chyba! Někdy sporadicky ukazatel teploty a spalování válce, ale to bylo daleko dřív, nyní nic a pořád stejný problém. Napadá Vás něco? :|

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 16V po startu cuká
PříspěvekNapsal: 25.04.2011 21:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8972

kukni na svíčky a na čidlo co je v saní

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 16V po startu cuká
PříspěvekNapsal: 25.04.2011 22:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Svíčky jsou nový.....a myslíš čidlo tlaku sání? s tím udělat co?

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 16V po startu cuká
PříspěvekNapsal: 26.04.2011 08:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.10.2010

Příspěvky:

120

Bydliště:

Břeclavsko/Brno

Podíval bych se jakou teplotu vody (motoru) ukazuje čidlo teploty ve VAGu. Pokud bude lineárně stoupat je to OK, pokud ne vyměnit (cca 300-600 Kč).

_________________
MK4 TDI + Limetka C3, ex: Golf IV 1.6 SR Highline, Golf III 1.6, Golf I 1.6, Shade 120


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 16V po startu cuká
PříspěvekNapsal: 26.04.2011 10:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

To je taky možnost, že to čidlo je špatný.......ale to by mi ukazatel teploty na palubní desce ukazoval špatně, ne? Nebo se to projevuje i jinak?

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 16V po startu cuká
PříspěvekNapsal: 26.04.2011 12:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

To cidlo je dvojokruh, cize jeden okruh dava hodnotu rj motora a druhy budikom. Budik moze ukazovat ok a motoru mozu ist blbe data. Najlepsie cez VAG porovnat hodnoty z rj motora a z rj budikov (adresa 17). Rozdiel by nemal byt viac ako 3-4 °C.
Cidlo tlaku je zdruzene s cidlom teploty nasavaneho vzduchu, pozri rano este cez VAG teplotu nasavaneho vzduchu, pokial je auto v tieni, mala by byt viac menej rovnaka s teplotou chl. zmesi.. Tlak zase tusim v skupine 003 hodnota 2 (ja ju mam v %), pri sliapnuti na plyn by sa mala hodnota prechodne zvysit. Popripade logovat udaje a krivka by mala viac menej kopirovat krivku otvorenia klapky. Ak budu hodnoty zle, niekedy staci cidlo vybrat a precistit (ja som to robil cisticom na brzdy).

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 16V po startu cuká
PříspěvekNapsal: 27.04.2011 19:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Napojil jsem to dneska na VAG a todle mi vyjelo u 17ky- přístrojovka. Jinak žádná chyba. Taky když je to studené, občas mi nereaguje plynový pedál. Sešlápnu ho a tak dvě sekundy nereaguje a pak auto vystřelí......je to divné, ale tím čidlem by to mohlo teoreticky opravdu být? Bohužel jak změřit tu teplotu to nevím. Mám klasický VAG kabel a VAG-COM, kde oscanuju celé auto, ale jak díky toho změřit teplotu kapaliny nevím, poradíte? :)

1 Nalezeny chyby:
01039 - Snimac pro ukazatel teploty chladici kapaliny (G2)
30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 16V po startu cuká
PříspěvekNapsal: 27.04.2011 22:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Pripoj sa na rj motoru, daj merane hodnoty a ja mam napriklad v skupine 001 v poli 2 teplotu chl. zmesi. Budes to mat podobne a mali by tam byt aj nejake popisky pod jednotlivymi hodnotami. Teplotu z druheho okruhu cidla vycitas na adrese 17, merane hodnoty, a tu si fakt nepametam ktora skupina a pole, ale to uvidis.
Pokial budu problemy s oboma okruhmi (kedze ten do budikov obcas skratuje), tak by som pozrel aj vedenie a konektor na cidle..

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 16V po startu cuká
PříspěvekNapsal: 28.04.2011 06:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.10.2010

Příspěvky:

120

Bydliště:

Břeclavsko/Brno

tomakecTD píše:
Napojil jsem to dneska na VAG a todle mi vyjelo u 17ky- přístrojovka. Jinak žádná chyba. Taky když je to studené, občas mi nereaguje plynový pedál. Sešlápnu ho a tak dvě sekundy nereaguje a pak auto vystřelí......je to divné, ale tím čidlem by to mohlo teoreticky opravdu být? Bohužel jak změřit tu teplotu to nevím. Mám klasický VAG kabel a VAG-COM, kde oscanuju celé auto, ale jak díky toho změřit teplotu kapaliny nevím, poradíte? :)

1 Nalezeny chyby:
01039 - Snimac pro ukazatel teploty chladici kapaliny (G2)
30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky



To čidlo ti na budíkách ukáže klidně 90°C i když VAG ukazuje teprve 70°C (je to jen orientační).
Udělej si log od startu studeného motoru až po zahřátí na 90°C nebo to sleduj (já dělal oboje).
Pak se podívej jestli ta teplota v grafu šla plynule nahoru nebo to někde skákalo.

_________________
MK4 TDI + Limetka C3, ex: Golf IV 1.6 SR Highline, Golf III 1.6, Golf I 1.6, Shade 120


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 16V po startu cuká
PříspěvekNapsal: 28.04.2011 09:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Clovece netrep. Budik ti ukaze 90°C uz od cca 70 - 75°C to je pravda, ale v rj budikov je hodnota spravna. Je to dane konstrukciou budiku, nie cidla. Treba spravit obe skusky, lebo graf ti moze chodit pekne plynulo, ale hodnoty mozu byt posunute o nieco. Krivka ti pojde pekne plynulo hore, ale skonci niekde okolo 79 - 80 (co pri 80° sa meni riadenie motora) a pritom ti termostat otvori dajme tomu pri 87 (neviem aky je tam typ, vravim len pre ilustraciu). Pozries rj budikov a tam bude 87. A je to jasne. Podla grafu by si ale typol ze to je termostatom, ze otvara skor.. Takze tak..

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 16V po startu cuká
PříspěvekNapsal: 29.04.2011 23:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Tak jsem to dnes vagem změřil. Poslal jsem screeny na leteckou poštu, stáhnutí jednoduché:) První je motor, pak přístrojovka. Je tam těch hodnot víc. Poraďte mi prosím, jestli je to v pohodě díky :) http://leteckaposta.cz/969185877

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 16V po startu cuká
PříspěvekNapsal: 30.04.2011 11:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.10.2010

Příspěvky:

120

Bydliště:

Břeclavsko/Brno

bifur píše:
Clovece netrep. Budik ti ukaze 90°C uz od cca 70 - 75°C to je pravda, ale v rj budikov je hodnota spravna. Je to dane konstrukciou budiku, nie cidla. Treba spravit obe skusky, lebo graf ti moze chodit pekne plynulo, ale hodnoty mozu byt posunute o nieco. Krivka ti pojde pekne plynulo hore, ale skonci niekde okolo 79 - 80 (co pri 80° sa meni riadenie motora) a pritom ti termostat otvori dajme tomu pri 87 (neviem aky je tam typ, vravim len pre ilustraciu). Pozries rj budikov a tam bude 87. A je to jasne. Podla grafu by si ale typol ze to je termostatom, ze otvara skor.. Takze tak..



Clověče netřepu!!! :lol: Pokud jsi to četl pořádně tak jsem se snažil poukázat na to, že hodnota na budíkách není směrodatná. Chtěl jsem naznačit jak zkontrolovat čidlo a hlavně to, aby to nějak skokově nelítalo ( přece jen ten odpor nemusí mít po letech své vlastnosti). Když např. čidlo při 80°C reálné teploty udává jen 60°C tak to asi nebude OK. Jinak u mě jde teplota i k 96°C a termostat teprve otvírá a navíc ještě na půl, takže už to má za sebou. Takže tak :thanks:

_________________
MK4 TDI + Limetka C3, ex: Golf IV 1.6 SR Highline, Golf III 1.6, Golf I 1.6, Shade 120


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 16V po startu cuká
PříspěvekNapsal: 01.05.2011 00:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Tak sorry, pochopil som to trochu inak. Ja som myslel ze pises o hodnote v rj budikov.. Asi sa budem musiet naucit citat.. To co pises je pravda, ja som sa skor pokusal vysvetlit ze ta hodnota nemusi skakat, ale moze byt posunuta v celom rozsahu z dovodu mensieho alebo vecsieho odporu na jednom z okruhov (a prave na tom motorovom..). Preto som pisal ze treba spravit obe skusky.

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 16V po startu cuká
PříspěvekNapsal: 03.05.2011 10:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

A co ty moje teploty jsou teda OK? :) ještě tam byl vypsanej odpor 86Ohm :) :?:

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 16V po startu cuká
PříspěvekNapsal: 03.05.2011 11:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Motor 83, budiky 87° - rozdiel 4°C to by mohlo byt OK. Este skus logovat teplotu z rj motora pri zahrievani, ci to niekde neuleti..

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group