Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T
PříspěvekNapsal: 29.04.2011 00:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.02.2011

Příspěvky:

291

Ahojte mam vw golf iv 1.8T r.v. 2003 origo 132kw 6g plus čip od bitpoweru a chtel bych se vás tu zeptat jestli je normálni že vrchni plaslovy dekl motoru se ohřiva tak že na nem neudržim ruku a přijde mi to že kolikrat i vic než hlinikove sani motoru čim to je??? je to normalni??? jeto čipem??? A je možné aby akrs čip se přehřival olej??? namontoval jsem přidavne budiky od jomu a při svižne jizde mi to ukazuje teplotu oleje 135 stupnu :( , nebo to je budikem???? dik za všechny rady a odpovedi předem moc dik.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: prosim o radu-strašne rozpalený kryt na motoru...
PříspěvekNapsal: 29.04.2011 12:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8972

kdyby se ti olej zahřál na teplotu 135 stupnu tak už by asi motor dávno nefičel spíš bude chyby čidla nebo budíku,pokut ti nevaři voda v Motoru taky by neměl být problém

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: prosim o radu-strašne rozpalený kryt na motoru...
PříspěvekNapsal: 29.04.2011 12:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.02.2011

Příspěvky:

291

dik a co ty na ten rozpalenej kryt???


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: prosim o radu-strašne rozpalený kryt na motoru...
PříspěvekNapsal: 29.04.2011 12:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8972

vyzkoušej někoho kdo má stejný motor jestli v tom je rozdíl :wink:

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: prosim o radu-strašne rozpalený kryt na motoru...
PříspěvekNapsal: 29.04.2011 15:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.10.2009

Příspěvky:

1323

no já ho mám teda jen teplý(vlažný) :roll: něco bude špatně, takhle to normálně netopí a sání taky není nijak extra horké.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T
PříspěvekNapsal: 29.04.2011 19:05 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8615

Bydliště:

Liberecký Kraj

Co se týče krytu, tak to je cajk, též mám ten plast rozpálenej, 1.8T jsou prostě pořádný kamna. Ale řekl bych, že Ti ten budík pěkně kecá, co taky chtít od JOMu, že? :mrgreen:

To Sicco: Ty nemíváš rozpálený sání? to se mi nechce věřit. Já i přesto, že mám větší cooler, mám v motoráku všechno rozpálený tak, že bych na tom mohlo smažit vejce. Venku už je teplo (vedro) a při courání po městě se to nemá jak chladit.

_________________
VW PERFORMANCE

http://www.detailingpro.cz/ - OPT, CarPro
MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

_________________
VW MK4 Black GTI 1.8T, VW MK2 Gray GTI 1.8 8V


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T
PříspěvekNapsal: 29.04.2011 20:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.10.2009

Příspěvky:

1323

no na sání vpohodě udržím ruku i po delší jízdě, takže teplota kolem 65 stupnu


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T
PříspěvekNapsal: 29.04.2011 20:34 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8615

Bydliště:

Liberecký Kraj

Tak po delší jízdě to je jasný, ale zkus si chvíly jezdit pomalu po městě a tak a ruku na tom neudržíš.

_________________
VW PERFORMANCE

http://www.detailingpro.cz/ - OPT, CarPro
MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

_________________
VW MK4 Black GTI 1.8T, VW MK2 Gray GTI 1.8 8V


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T
PříspěvekNapsal: 29.04.2011 20:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.10.2009

Příspěvky:

1323

my tu žádný kolony nemáme tak nemám proč jezdit krokem :mrgreen: ale nepopírám, že je možné aby to hřálo i více :wink:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T
PříspěvekNapsal: 29.04.2011 21:10 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15017

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

:arrow: luki ...
teplota oleje okolo 110 na okreskách při svižné jízdě je normál....130 je dost ale není to nemožný obvzvláš třeba při poskakování ve městě nebo když to drtíš na okruhu...... ten motor hřeje poměrně dost a nemá nijak velkou olejovou zásobu aby se stíhal v takových podmínkách chladit..obvzvlášt když ho máme ještě všichni zespodu zadeklovanej, zeshora utlumenej dekou atd....... proč si myslíš že se na "vylepšený" auta dávaj chladiče oleje + větší vany.. :wink:

nebo proč třeba GT3 RS má oleje 13 litrů.. :wink:

jinak čip na to samozřejmě vliv mít může..upravili se průběhy tlaků a množství vzduchu a paliva...a každá akce vyvolá reakci...

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T
PříspěvekNapsal: 01.05.2011 06:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4915

Bydliště:

Curitiba, Brazil

Sicco máš ruce z azbestu ne ? :D :)

_________________
VW GOLF IV 1.8TurboGLS AWP


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T
PříspěvekNapsal: 01.05.2011 08:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.10.2009

Příspěvky:

1323

:laugh:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T
PříspěvekNapsal: 01.05.2011 23:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.02.2011

Příspěvky:

291

vtuni píše:
:arrow: luki ...
teplota oleje okolo 110 na okreskách při svižné jízdě je normál....130 je dost ale není to nemožný obvzvláš třeba při poskakování ve městě nebo když to drtíš na okruhu...... ten motor hřeje poměrně dost a nemá nijak velkou olejovou zásobu aby se stíhal v takových podmínkách chladit..obvzvlášt když ho máme ještě všichni zespodu zadeklovanej, zeshora utlumenej dekou atd....... proč si myslíš že se na "vylepšený" auta dávaj chladiče oleje + větší vany.. :wink:

nebo proč třeba GT3 RS má oleje 13 litrů.. :wink:

jinak čip na to samozřejmě vliv mít může..upravili se průběhy tlaků a množství vzduchu a paliva...a každá akce vyvolá reakci...

Ahoj myslyš že mi teda bude stačit olejovy chladič??? dik za odpoved???


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T
PříspěvekNapsal: 01.05.2011 23:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.02.2011

Příspěvky:

291

Patrikgti píše:
vtuni píše:
:arrow: luki ...
teplota oleje okolo 110 na okreskách při svižné jízdě je normál....130 je dost ale není to nemožný obvzvláš třeba při poskakování ve městě nebo když to drtíš na okruhu...... ten motor hřeje poměrně dost a nemá nijak velkou olejovou zásobu aby se stíhal v takových podmínkách chladit..obvzvlášt když ho máme ještě všichni zespodu zadeklovanej, zeshora utlumenej dekou atd....... proč si myslíš že se na "vylepšený" auta dávaj chladiče oleje + větší vany.. :wink:

nebo proč třeba GT3 RS má oleje 13 litrů.. :wink:

jinak čip na to samozřejmě vliv mít může..upravili se průběhy tlaků a množství vzduchu a paliva...a každá akce vyvolá reakci...

Ahoj myslyš že mi teda bude stačit olejovy chladič??? dik za odpoved???

A mam bejt v klidu nejni to vada motoru???


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T
PříspěvekNapsal: 02.05.2011 08:41 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15017

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

moderátorskej edit :arrow: používej prosím funkci odpovědět místo citovat... a necituj sám sebe ..požij funkci upravit příspěvek...

můj postup ...
1/ VAG jestli někde není nějaká chyba chladícím okruhu...
2/ oddeklovat a zkusit nějak normálně projet...bude to bez deklu lepší ...
3/ bych se pouštěl do nějakejch konstrukčních uprav chladícího olejovýho okruhu...at už větší závodní vany..nebo dodatečné montáže chladiče oleje ...

osobně si myslím že se ti to jen subjektivně zdá...že to hřeje víc než má....

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group