Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
GOLFÁK
Profík
Profík
Příspěvky: 1009
Registrován: 19.02.2008 16:42

Re: Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T

Příspěvek od GOLFÁK »

Já mam taky 1.8T a ten plastovej kryt motoru mam taky rozpálenej.Je to asi jenom tvuj pocit.

Patrikgti
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 291
Registrován: 05.02.2011 20:37

Re: Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T

Příspěvek od Patrikgti »

GOLFÁK píše:Já mam taky 1.8T a ten plastovej kryt motoru mam taky rozpálenej.Je to asi jenom tvuj pocit.
a jak hodne??? ja jak petak moch bych na mem delat vejce....!!!

Uživatelský avatar
XmilanX
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 34
Registrován: 21.02.2010 21:58
Bydliště: Kostelec nad Černými lesy
Kontaktovat uživatele:

Re: Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T

Příspěvek od XmilanX »

Já si myslim ze bude dost zaležet jestli tam má nekdo deku,plast pod motorem a táák.

deckard
Pilot
Pilot
Příspěvky: 735
Registrován: 02.11.2007 13:02

Re: Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T

Příspěvek od deckard »

Plast jako takovej má odlišné vlastnosti vazby tepla jako takového(dříve se začne deformovat či tavit,při mnohonásobně nižší teplotě,než slitina hliníku,resp.kovu jako takového) ,Hliníkový sání,tedy potřebuje ještě vyšší teplotu na to,aby byl fakt horkj.A protože pod kapotou se drží teplo od motoru,tak veškeré plasty hlavně tenkostěnné,jsou dost horké,ale plasty v autom.průmyslu,jsou dimenzované,pro vyšší teploty.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“