Vymena silentbloku prevodovky 1.8T
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Vymena silentbloku prevodovky 1.8T
Zdarec, chtel jsem se zeptat jestli ma nekdo zkusenost s vymenou silentbloku prevodovky? Ja ho vcera chtel vymenit a dost jsem narazil Odsrouboval jsem silentblok od prevodovky, v tom nebyl problem (jsou to 2 srouby), ale kdyz jsem chtel odsroubovat silentblok od karoserie (3srouby), tak se zacaly protacet matky v nosniku! Myslel jsem si, ze tam bude nejakej otvor, skrz kterej je klicem podrzim, ale nikde nic! Az vepredu dole jakoby pod baterkou, ale to uz je mi prd platny, kdyz je to o cca 50cm jinde. Nakonec jsem ty srouby vysrouboval, kdyz jsem zapacil za silentblok, jakoby smerem nahoru. Ale jak to utahnu? Kdyz ty matky zapadly dolu do nosniku? Pomoci magnetu a dratu je sice vyndam, ale to je tak vse. Zkusim to dneska vyfotit. Nevim jestli je to tak original nevim, ale budu to muset asi vyresit jinak..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- Stipl
- Řidič
- Příspěvky: 190
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severni morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vymena silentbloku prevodovky 1.8T
Nějak je bodnout nebo přivařit? S tímdle jsem se ještě nesetkal.
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vymena silentbloku prevodovky 1.8T
Tak ja uz mam hotovo, ale musel jsem hooodne improvizovat.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- Stipl
- Řidič
- Příspěvky: 190
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severni morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vymena silentbloku prevodovky 1.8T
Jak jsi nakonec s tím vyje...?
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vymena silentbloku prevodovky 1.8T
Nejdriv jsem vylovil matky z nosniku magnetem na dratu. Pak jsme je spojili (svarili) plechem (U-profilem), ten jsem pak protahl na lanku nosnikem. Nebylo to jednoduchy, ale povedlo se!
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.