Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: G4 1.4 16V Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)
PříspěvekNapsal: 02.05.2012 10:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.08.2008

Příspěvky:

1692

Bydliště:

Litvínov

Existuje jen jediná možnost jak z nasávaných 50C udělat cca 25-30C a kluci tomakecTD,majrek001 a možná i jiný(včetně mě).Ti povrdí jedině předělat na externí box z TDI,GTI a tu stávající šílenost poslat do popelnice.

_________________
VW GIV 1.6 16V


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G4 1.4 16V Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)
PříspěvekNapsal: 02.05.2012 11:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Uz sa na to chystam, len cakam na dalsiu vyplatu. Teraz musim dat dokopy vyfuk, ulozenie prevodovky a termostat.. Furt nieco, kua :-)

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G4 1.4 16V Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)
PříspěvekNapsal: 02.05.2012 11:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.08.2008

Příspěvky:

1692

Bydliště:

Litvínov

Je to otázka 500,- takže nic extrímního,a uvidíš že pomůže. :wink:

_________________
VW GIV 1.6 16V


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G4 1.4 16V Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)
PříspěvekNapsal: 02.05.2012 15:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Tak jsem dnes měřil teplotu vzduchu v sání. Ráno když jsem jel tak 22-25C. Odpoledne při zahřátém motoru ve městě 51-55C. Hnus no :laugh: Změřte ti, co máte už ty boxy kolik C tam máte.

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G4 1.4 16V Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)
PříspěvekNapsal: 02.05.2012 16:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7968

Bydliště:

Svitavsko

ano potvrdíme, jediná možnost je předělat na externí filtrbox.. včera jsem to byl dráždit a filtrbox nebyl ani vlažný.. to na tom starým bych neudržel ruku

_________________
http://www.detailing.cz
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G4 1.4 16V Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)
PříspěvekNapsal: 02.05.2012 16:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.08.2008

Příspěvky:

1692

Bydliště:

Litvínov

tomakecTD píše:
Tak jsem dnes měřil teplotu vzduchu v sání. Ráno když jsem jel tak 22-25C. Odpoledne při zahřátém motoru ve městě 51-55C. Hnus no :laugh: Změřte ti, co máte už ty boxy kolik C tam máte.

Tak to zas není nic hroznýho když má vzduch dneska 35C.... :lol:

_________________
VW GIV 1.6 16V


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G4 1.4 16V Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)
PříspěvekNapsal: 02.05.2012 21:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Jezdil sem celej den po městě, nechal to chvilku běžet i z tesca na parkáči. Teplota vzduchu ve stínu 30C dle palubáku 35.5 a opravdu max 55C v sání. Možná kdybych tam nepřiváděl vzduch z venku, bylo by to ještě horší. Každopádně ráno to jede daleko líp.

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G4 1.4 16V Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)
PříspěvekNapsal: 02.05.2012 22:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.08.2008

Příspěvky:

1692

Bydliště:

Litvínov

To určitě někde jsem četl že co 10C na vzduchu nahoru to asi 3% výkonu dolu.

_________________
VW GIV 1.6 16V


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G4 1.4 16V Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)
PříspěvekNapsal: 02.05.2012 22:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

:good: Souhlasím s tím. Možná i více. Opravdu je to dost znát. Hlavně v nízkých otáčkách. V tom horku je to lenivý.

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group