zaslepeni egr ventilu

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
matyrs
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 28.12.2009 23:31

zaslepeni egr ventilu

Příspěvek od matyrs »

cau,chci se zeptat...
Jde zaslepit egr ventil a melo by to nejakej efekt na zviseni vykonu?na GIV 1.6 16v kod mot.azd.
diky za rady 8)

Uživatelský avatar
KOŠŤÁL
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 11674
Registrován: 22.11.2007 22:51
Bydliště: 28 kiláků od našich
Kontaktovat uživatele:

Re: zaslepeni egr ventilu

Příspěvek od KOŠŤÁL »

neptej se a hledej
http://www.vw-club.cz/search.php?keywor ... uthor=&fid" onclick="window.open(this.href);return false;[]=33&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Hledat
Obrázek

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: zaslepeni egr ventilu

Příspěvek od tomakecTD »

Já zkoušel zaslepit a když tomu hodně dáváš a ucpeš i to nasávání vzduchu napíše to průtok příliš malý. Když tam necháš nasávat vzduch tím filtříkem, je to ok.

Ovšem když jsem přímo odpojil svorkovnici egru, jelo to mnohem líp :)

Taky ho zaslepím ... na lpg nemám téměř žádné emise
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: zaslepeni egr ventilu

Příspěvek od xerxes »

taky jsem nad tím špekuloval nejlíp jede jak je odpojena svorkovnice mám ho zaslepený a jak píše tomakecTD jak tomu dupněš tak se oběvi chyba

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: zaslepeni egr ventilu

Příspěvek od tomakecTD »

Četl jsem na škoda foru že ti, co to maj zaslepený maj spotřebu o 1L vyšší a to sem sakra netušil :roll: Je to možný? Nebo to je jen kec?

Možná je to tím, že motor jede v nouzovém režimu nebo tak něco. Těžko říct, teď to zaslepený nemám, ale udělám to na zkoušku zas :good: Plíšek stačí 1mm nic se nestalo ani nebyl černej nic, takže pohoda
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: zaslepeni egr ventilu

Příspěvek od xerxes »

při odpojeni svorkovnice EGR se motor dostane do nouzového režimu takže spotřeba vyšší

Uživatelský avatar
Ozre
Člen klubu
Příspěvky: 90
Registrován: 18.05.2009 22:09
Bydliště: Zlinský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: zaslepeni egr ventilu

Příspěvek od Ozre »

já to mám zaslelené plíškem z obou stran a jde to poznat,motor nekouří ale spotřeba se zvedne díky tomu,že je motor delší dobu chladný resp.delší dobu trvá než se zahřeje,mě to na Passatu chybu neháže :-D emise super

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: zaslepeni egr ventilu

Příspěvek od xerxes »

Na TDI to je bez problému ale na Atmasféře to je něco jiného :cry:

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: zaslepeni egr ventilu

Příspěvek od tomakecTD »

Tak jsem ho na cestu normálně odpojil a zkoušel jsem to... Jinak mám s ním problém, že za jízdy se mi nemění napětí nějak moc co ukazuje zřejmě potenciometr, hodnota 3 ve skupině 74. Jelo to bez něj daleko líp, prohnal sem to na 140 ale když sem pak vyřadil, držel mi volnoběh otáčky pár sekund tak 1600. No zřejmě to ideální nebude
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“