Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.6 SR 75kW BFQ - problém s volnoběhem za studena
PříspěvekNapsal: 13.02.2012 11:46 
Online
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7959

Bydliště:

Svitavsko

a není to spíš snímač otáček než spínač? pokud je to snímač tak je jeden na klice (ten mi pěkně znepřijemňoval život) a druhý na vačkové hřídeli

_________________
http://www.detailing.cz
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.6 SR 75kW BFQ - problém s volnoběhem za studena
PříspěvekNapsal: 13.02.2012 14:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.12.2007

Příspěvky:

96

Bydliště:

KarloVWarský kraj

To si právě taky myslím,ale raději se zeptám.

_________________
VW GOLF 4 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.6 SR 75kW BFQ - problém s volnoběhem za studena
PříspěvekNapsal: 13.02.2012 15:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2008

Příspěvky:

235

Bydliště:

Kolín

houkalek píše:
To si právě taky myslím,ale raději se zeptám.


mrkni na ten naklice , já jsem ho taky demontoval před nedávnem pro jistotu by li na něm jakoby kovové šponky tak jsem ho očistil a lupnul zpět

_________________
Martin Kolín

_________________
GOLF IV 1,6SR AKL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.6 SR 75kW BFQ - problém s volnoběhem za studena
PříspěvekNapsal: 13.02.2012 21:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.12.2007

Příspěvky:

96

Bydliště:

KarloVWarský kraj

a dobrý jo?zkusim.Kde přesně je?

_________________
VW GOLF 4 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.6 SR 75kW BFQ - problém s volnoběhem za studena
PříspěvekNapsal: 14.02.2012 13:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2008

Příspěvky:

235

Bydliště:

Kolín

houkalek píše:
a dobrý jo?zkusim.Kde přesně je?


Snímač na klice najdeš, když otevřeš kapotu tak se dívej pod cívku zapalování vede do k němu černej kabl. lepčí zvednout auto a podívat se ze spoda je k tomu blbej přístup

_________________
Martin Kolín

_________________
GOLF IV 1,6SR AKL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.6 SR 75kW BFQ - problém s volnoběhem za studena
PříspěvekNapsal: 14.02.2012 13:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.12.2007

Příspěvky:

96

Bydliště:

KarloVWarský kraj

Ok děkuji :good:

_________________
VW GOLF 4 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.6 SR 75kW BFQ - problém s volnoběhem za studena
PříspěvekNapsal: 31.05.2012 19:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.05.2012

Příspěvky:

1

Reaguji na problémy pilota. Ne, že bych měl odpověď, ale moje auto trpí stejnými neduhy. Na rozdíl od pilota mám octavii 1,6 75kW r.v. 2007, motor BFQ. Mám namonované LPG. Řešil jsem to různými cestami, pomohl mi částečně CIMBU. Nechal jsem si od něj udělat "Zlepšení přechodových stavů" zkrátka na ŘJ upravil předstih. Auto aspoň neskáče jako koza při pojíždění v kolonách. Když mi dělal výše uvedený úko, pověděl jsem mu o svém problému, lépeřečeno problému auta. Zaposlouchal se a řekl, ať si zkontroluji vlnovec a výfuk, že bude nejspíš děravý. Nebyl to výfuk, ale byla to netěsnost mezi výfukem a motorem. Jedna matice byla volná a motor nasával falešný vzduch. Vyměnil jsem svíčky, olej, filtry a již zmiňovaný filtr. Auto se chovalo docela slušně až do doby, než nastaly tepla. Opět mě zlobí ranní starty, otáčky vyskočí na 2000, motor má zvuky jako kdyby byla někde díra ve výfuku. Po zahřátí motoru je vše o.k. Budu nucen nechat sundat výfuk, aspoň první část a mrknout na ty vlnovce, svíčky mají 10000 km a je možné, že mají u LPG svůj zenit za sebou. Zkusím teď svíčky BRIS, pro LPG jednobodové, nechám udělat servis na LPG a uvidíme, co bude. Těžko poradit, když servis nepomůže, diagnostika nic zvláštního nehlásí, kromě chudé směsi, což je u LPG asi normální. ŘJ se neumí domluvit s ŘJ LPG, mj.svítí již trvale kontrolka elektroniky motoru. Pokud by se u Vás, tedy u Vašeho auta něco změnilo, dejte vědět. Ještě mám jednu zkušenost. Těsně před koncem záruční doby jsem měl problémy se starty za tepla, nechci hanit servisy, ale byla to katastrofa a běh na delší trať. Nakonec mi vyměnili vstřikovací trysky, byla ucpané z "papání od S..LL, dával jsem mu to "lepší" a dopadlo to jak to dopadlo. Po výměně auto šlapalo, ale už to nebylo ono.Potom vznikly ty výše popsané problémy, s kterými si nedokáží poradit specialisté, leda bych si nechal povyměňovat půl auta a to by asi nepomohlo. Tak lepším zítřkům našim autům popřejme lepší starty, snad se někdo najde, kdo pomůže.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.6 SR 75kW BFQ - problém s volnoběhem za studena
PříspěvekNapsal: 06.08.2015 00:49 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

06.08.2015

Příspěvky:

1

Mam asi stejny problem ..... mam LPG ..... cuka v tom jak svina po rannich startech, jede to zdechle, strili to ...... ale jak se po par vterinach prepne na LPG, tak pohoda. Mam v prdeli lambdu, to vim. Mimochodem, nevi nekdo jak se dostat ke konektorum (na 1.6 75kW BFQ)? Melo by je jit rozpojit a zkontrolovat nekde v motorovem prostoru, ze se nemusi lezt pod auto.
Kazdopadne problem vidim nekde na benzinu .... natankoval jsem ten drazsi shell a zda se, ze se to o malicko zlepsilo (posledne kdyz mi to delalo, tak to pomohlo jako hodne). Plyn se mi prepina po 20s, takze benzin mam v nadrzi aspon pul roku a to vzdycky vemu tak pul nadrze, tak jsem si rikal, jestli se ten benzin nekazi. No, abych to shrnul, dela to furt a je to celkem otravne, ted kdyz jsem se snazil jet jenom na benzin, tak to uz skoro ani nejede, aspon prvnich par kilometru? Dyl jsem to nevydrzel a prepnul na plyn.
Kdyz to dela jenom na benzin, tak hadam, ze bud vstrikovace benzinu, ale to dost pochybuju, tem je asi jedno jak je motor zahraty ..... a nebo (muj tajny tip) benzinovy filtr ci cerpadlo nebo oboje ..... uz mam ten filtr koupeny asi 3 roky, tak az bude cas, tak to vymenim a uvidim.
Mam takovou divokou teorii ..... Je mozne, ze kdyz to pres noc stoji, tak se ten filtr ucpe, pak to chvili tarokuje nez se benzinem trochu uvolni no a pak to jede tak nejak mizerne, ale jede .... po nastartovani to par vterin jede uplne v pohode, ale pak to zacne chcipat, kdyz to vyzenu hned po nastartovani do otacek, tak se to na silu umravni, takze bych fakt hadal, ze bude zasrany ten palivovy filtr.
Je to sice uz hodne stary topic, hledal jsem kde je ta svorkovnice v motoru k te lambde a nasel tohle tema, ale tak jsem mel potrebu to sem napsat:o)


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group