Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1.8T AWP 132 KW malý tlak turba
PříspěvekNapsal: 31.05.2011 22:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.02.2010

Příspěvky:

34

Bydliště:

Kostelec nad Černými lesy

Zdravím,mám takovej problem diagnostika mi pise Elektromagneticky ventil N249 mechanicka porucha zkousel sem ho menit a beze zmeny a prijde mi taky ze tak natahne tak sem skousel merit kolik tlaci turbo a na volnobeh mi to ukazovalo 1000 ml/b a kdyz sem mu pridal tak 1100 max

_________________
VW Golf IV 1.8T GTI 132kW - AWP (alias koncernový Satanáš)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T AWP 132 KW malý tlak turba
PříspěvekNapsal: 01.06.2011 10:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4915

Bydliště:

Curitiba, Brazil

a čím si ho měřil ? :D 1bar na volnoběh ? :D :D :D Tlak se měří vždy v zátěži ! tudiž třeba 3kvalt od 1500ot/min do kopce a dát plnej plyn !

N249 ti to hází nejspíš proto že tam máš blow off !

_________________
VW GOLF IV 1.8TurboGLS AWP


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T AWP 132 KW malý tlak turba
PříspěvekNapsal: 21.11.2011 00:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.02.2010

Příspěvky:

34

Bydliště:

Kostelec nad Černými lesy

bear píše:
a čím si ho měřil ? :D 1bar na volnoběh ? :D :D :D Tlak se měří vždy v zátěži ! tudiž třeba 3kvalt od 1500ot/min do kopce a dát plnej plyn !

N249 ti to hází nejspíš proto že tam máš blow off !


Noo já to mám cely jak je to origo žádny blow off navíc tam nemám přidany nebo táák ....

_________________
VW Golf IV 1.8T GTI 132kW - AWP (alias koncernový Satanáš)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T AWP 132 KW malý tlak turba
PříspěvekNapsal: 21.11.2011 15:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.10.2009

Příspěvky:

1323

špatný origo BOV, propouští a míchá se tlak s podtlakem, taky sem měl ten problém


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T AWP 132 KW malý tlak turba
PříspěvekNapsal: 21.11.2011 19:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.02.2010

Příspěvky:

34

Bydliště:

Kostelec nad Černými lesy

Sicco píše:
špatný origo BOV, propouští a míchá se tlak s podtlakem, taky sem měl ten problém


jj díky moc o víkendu na nej vlítnu :)

_________________
VW Golf IV 1.8T GTI 132kW - AWP (alias koncernový Satanáš)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T AWP 132 KW malý tlak turba
PříspěvekNapsal: 21.11.2011 20:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.10.2009

Příspěvky:

1323

poslední možnost je udělat clean elektriky na tomhle motoru asi nejlepší řešení :wink:
jinak ten origo BOV vyzkoušíš tak, že ho dáš uplně ven a foukneš silně do té trubičky kam máš zapojenou podtlakovou hadičku, když ho profoukneš skrz tak je špatný...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T AWP 132 KW malý tlak turba
PříspěvekNapsal: 21.11.2011 22:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.02.2010

Příspěvky:

34

Bydliště:

Kostelec nad Černými lesy

Sicco píše:
poslední možnost je udělat clean elektriky na tomhle motoru asi nejlepší řešení :wink:
jinak ten origo BOV vyzkoušíš tak, že ho dáš uplně ven a foukneš silně do té trubičky kam máš zapojenou podtlakovou hadičku, když ho profoukneš skrz tak je špatný...



Myslís jak jsi vyndal -EGR_SAI_VAC_N249_N112- a nemás problém s tím sekundárním vzduchem jak ti to hazelo chybu jak tam más místo toho ten odpor.?

_________________
VW Golf IV 1.8T GTI 132kW - AWP (alias koncernový Satanáš)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T AWP 132 KW malý tlak turba
PříspěvekNapsal: 21.11.2011 22:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.10.2009

Příspěvky:

1323

samozřejmě že jo, je nutná úprava ŘJ na kterou se teprve chystám :)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T AWP 132 KW malý tlak turba
PříspěvekNapsal: 21.11.2011 22:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.02.2010

Příspěvky:

34

Bydliště:

Kostelec nad Černými lesy

Sicco píše:
samozřejmě že jo, je nutná úprava ŘJ na kterou se teprve chystám :)


Já se do elektroniky :) pustím az na jaře asi ted uz se mi do toho nechce bude shíh a takovy veci ae dík moc za radu o víkendu to rozeberu a dám vedět jak se dopad.

_________________
VW Golf IV 1.8T GTI 132kW - AWP (alias koncernový Satanáš)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T AWP 132 KW malý tlak turba
PříspěvekNapsal: 22.11.2011 00:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Sicco píše:
samozřejmě že jo, je nutná úprava ŘJ na kterou se teprve chystám :)


O jakou úpravu RJ jde?

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T AWP 132 KW malý tlak turba
PříspěvekNapsal: 22.11.2011 00:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.10.2009

Příspěvky:

1323

deaktivace chybových hlášek aby se neukazovaly na VAGu a já nemusel každý týden mazat chyby


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T AWP 132 KW malý tlak turba
PříspěvekNapsal: 23.11.2011 21:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.02.2010

Příspěvky:

34

Bydliště:

Kostelec nad Černými lesy

Tak sem to dneska zkoumal a kdyz fouknu od ty hadice co vede od ty zelezny roury co jde o turba smerem k BOV a mám vyndanej ten horní podlat tak mi to fouká do podtlaku .

_________________
VW Golf IV 1.8T GTI 132kW - AWP (alias koncernový Satanáš)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T AWP 132 KW malý tlak turba
PříspěvekNapsal: 26.11.2011 20:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.02.2010

Příspěvky:

34

Bydliště:

Kostelec nad Černými lesy

Tak BOV vymněneno a všechno funguje tak jak má ..

_________________
VW Golf IV 1.8T GTI 132kW - AWP (alias koncernový Satanáš)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T AWP 132 KW malý tlak turba
PříspěvekNapsal: 26.11.2011 20:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.10.2009

Příspěvky:

1323

:good:


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group