Vypnutie motora GIV 1,4 16V

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
ob3l1x
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 27.08.2010 08:22

Vypnutie motora GIV 1,4 16V

Příspěvek od ob3l1x »

Mam taky problem ze mi proste bez dovodne vypne motor za jazdy ...
robi to ked mam zaradenu 1-tku, 2-ku alebo spiatocku
Nezdochne ale proste vypne motor vsetko bezi len motor musim nastartovat nanovo inac sa nepohnem
menil som uz rozvody, skrtiacia klapka precistena, vymeneny olej, vsetky filtre, lambda nova, spojka nova. Ale problem stale pretrvava :(
bol som upozorneny zeby to mohlo by nejaka zmaknuta hadicka kedze sa mi zdalo ze to robi len ked vytocim kolesa naplno ale potom som si vsimol ze to robi aj ked su kolesa rovno ...

nestretli ste sa s tym niekto a viete co by to mohlo byt ?

na VAG som mal auto pripojene ale ziadna zavada co by s tym mohla mat suvis ...
pripojil som ho aj hned ako vyplo motor ale ziadna chyba zase :(
uz vazne zacinam byt zufaly ...
jedine chyby co podla mna s tym mozu mat suvis a momentalne mi ich vyhodilo je chybne cidlo chladiacej kvapaliny ale nie som si uplne isty ci to odstrani problem.

Uživatelský avatar
Kutil001
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 487
Registrován: 26.02.2011 20:06
Bydliště: kousek od Znojma :)

Re: Vypnutie motora GIV 1,4 16V

Příspěvek od Kutil001 »

stím čidlem, mohlo by to být ono, mě taky občas motor vypne jen tak a čidlo mám špatný, jen nemám čas ho koupit a vyměnit
:arrow: vypnutí moturo může taky způsobovat snímač otáček a hallův snímač(možná je to to samý, řešilo se to tu někde, zkus pohledat)
:arrow: pročti si tohle http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=5 ... %AD+motoru
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav

ob3l1x
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 27.08.2010 08:22

Re: Vypnutie motora GIV 1,4 16V

Příspěvek od ob3l1x »

jediny problem je ten ze im to zdochne t.j. cukne predtym s autom ...
bohuzial mne to proste vypne motor (vsetko bezi len otacky padnu, vypne posilnovac riadenia, brzdy) jedina mozno je (ale to som urobil len 2x) proste podradit a ked je auto estte v pohybe pustit spojku a ono to naskoci (ako keby sa auto rozbiehalo ale toto uz nebudem robit lebo este odbabrem remen)
ale proste diagnostika nic
hmmm skusim asi vymenit ten snimac chladiacej kvapaliny ...
a potom este skusim skontrolovat ten kruzok pri palivovom filtry...
este mi jeden kamarat (automechanik) spominal zeby to mohol robit EGR ventil ze ho mam skusit zaslepit ... (len to najprv musim najst nejake schema na vyyrobu podlozky lebo vraj je tam nejaka tycka ci cidlo a pre nu je potrrebne urobit dierky do zaslepky ci co)

Uživatelský avatar
ulicek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 692
Registrován: 02.06.2009 23:52
Bydliště: Louny

Re: Vypnutie motora GIV 1,4 16V

Příspěvek od ulicek »

ob3l1x píše:jediny problem je ten ze im to zdochne t.j. cukne predtym s autom ...
bohuzial mne to proste vypne motor (vsetko bezi len otacky padnu, vypne posilnovac riadenia, brzdy) jedina mozno je (ale to som urobil len 2x) proste podradit a ked je auto estte v pohybe pustit spojku a ono to naskoci (ako keby sa auto rozbiehalo ale toto uz nebudem robit lebo este odbabrem remen)
ale proste diagnostika nic
hmmm skusim asi vymenit ten snimac chladiacej kvapaliny ...
a potom este skusim skontrolovat ten kruzok pri palivovom filtry...
este mi jeden kamarat (automechanik) spominal zeby to mohol robit EGR ventil ze ho mam skusit zaslepit ... (len to najprv musim najst nejake schema na vyyrobu podlozky lebo vraj je tam nejaka tycka ci cidlo a pre nu je potrrebne urobit dierky do zaslepky ci co)

Nazdar, presne tohle mi delalo na Feldě, jel sem po dalnici a zničeho nic mi spadly otačky a plyn nereagoval, musel sem za jizdy vypnout a zapnout motor...Nejhorší bylo, že nenaskočil pokaždý hned na poprvý :D.... A bylo v haji nejaký čidlo, ale už nevim presně jaký, ale projevovalo se to tim, že padala teplota, najednou byla na 90 a pak na nule....

kayne
Řidič
Řidič
Příspěvky: 72
Registrován: 14.08.2010 23:12

Re: Vypnutie motora GIV 1,4 16V

Příspěvek od kayne »

Měl jsem to samé ! Mám taky 1.4 16V a podsávala mi škrtící klapka vyměnil jsem to kovové těsnění pod ní a byl klid. Možná ti to pomůže, ale možná máš jiný problém.

Uživatelský avatar
ulicek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 692
Registrován: 02.06.2009 23:52
Bydliště: Louny

Re: Vypnutie motora GIV 1,4 16V

Příspěvek od ulicek »

podle me, když by mu podsavala klapka tak by mu to houpalo otačkama, to by poznal na otačkoměru a taky na zvuku motoru za klidu...Dělá ti to třeba za každýho počasí???(teplo, zima) ??

ob3l1x
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 27.08.2010 08:22

Re: Vypnutie motora GIV 1,4 16V

Příspěvek od ob3l1x »

robi to ci je zima ci teplo .... skor mam pocit ze to robi ked je motor zohriaty ...
toto kolisanie otacok je tiez obcas ked nastartujem tak otacky to da na 2000 ale cca po pol minute, minute klesne na normal ...
stale zacinam rozmyslat zeby to mohlo byt to cidlo chladiacej kvapaliny len momentalne zistujem kde sa nachadza ... v jednej teme som nasiel ze to je vpravo pri mriezke ?? na hadici od chladica zajtra skusim pozriet ako to vyzera ...
podsavanie klapky sa mi nezda realne kedze som to mal aj v original VW servise a tam mi klapku precistili, nastavili a este aj motorcek preskladali a cely precistili cize toto predpokladam zeby si vsimli

Uživatelský avatar
Kutil001
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 487
Registrován: 26.02.2011 20:06
Bydliště: kousek od Znojma :)

Re: Vypnutie motora GIV 1,4 16V

Příspěvek od Kutil001 »

jestli myslíš čidlo chladící kapaliny co dává info budíku na přístrojovce, tak je když se podíváš na motor v pravo zespodu hned u motoru jak vedou hadice do chladiče není k němu zrovna dobrý přístup, vedou do něj 4 dráty
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vypnutie motora GIV 1,4 16V

Příspěvek od falko1983 »

Pokud máš VAG tak si to čidlo naloguj aby jsi měl jistotu jestli je KO nebo OK.Teplota by měla lineárně stoupat.Loguj ho na volnoběh od studeného motoru až po provozní teplotu.Porovnej ještě teploty pro ŘJ a budíky měli by být cca stejný +- pár stupnů.
VW GIV 1.6 16V

ob3l1x
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 27.08.2010 08:22

Re: Vypnutie motora GIV 1,4 16V

Příspěvek od ob3l1x »

tak VAG mi vyhadzuje tuto chybu :

Kód: Vybrat vše

01039 - Snimac pro ukazatel teploty chladici kapaliny (G2)
            30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky
odfotil som aj motor ak by ste mi vedeli povedat kde priblizne aspon sa nachadza tento snimac ...
Přílohy
IMAG0288.jpg

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vypnutie motora GIV 1,4 16V

Příspěvek od falko1983 »

Jdi po hadici od chladiče jak jsem ti vyznačil měl by být v plastovém domečku,ten by měl být přidělaný na hlavě.Jinak jak se už ukáže v paměti závad tak už nebude na 100% určitě OK
Přílohy
IMAG0288.jpg
VW GIV 1.6 16V

ob3l1x
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 27.08.2010 08:22

Re: Vypnutie motora GIV 1,4 16V

Příspěvek od ob3l1x »

ok dik pozriem na to :)

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“