Stránka 1 z 2

[1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC

Napsal: 14.06.2011 15:27
od FanoušRS
jedna se o motor AUQ 132kw RS

zdar pánové ;)
pred 2mesici vykuchano..vse ok..ale po mesíci mi zaclo vyhazovat motorovku....co jsem tak koukal..vyskoci vzdy po smazani chyby a ujeti AŽ 300km..proc to nevyhodi motorovku hned??

porad to pise sekundarni vedeni a n249-mechanicka zavada-sporadicka chyba..

vlastne na tom jsou ty odpory....proc se vlastne museli pouzit 10w 330 ohm??? muzou se dat treba slabsi???
auto jede a vse okolo porad funguje..jen tu motorvku mi to vyhazuje... :evil:

nema nekdo vetsi zkusenost???

diky za odpovedi a pomoct

Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC

Napsal: 14.06.2011 20:50
od bear
zkontroluj odpor jestli se ti neutrhl. ty drátky na tom odporu jsou strašně tenký takže je možný že se to uhoupalo :)
proč to hlásí až po cca 300km nevím ale mě to taky vyskočilo jednou za čas a to tem to čerpadlo bylo.

Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC

Napsal: 14.06.2011 21:27
od G3-lower
Ja mam taky RS. Minuly majitel vyndal ten sekundarni ventilator vzduchu (nevite nekdo k cemu to je?) a hlasi mi to taky, kdyz to smazu tak za 1 a 1/2 dne to vyblikne znova tak uz to ani nemazu, ale chystam se tam dat ten odpor a pak uvidim, snad to prestane svitit.

Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC

Napsal: 15.06.2011 06:22
od bear
podle mě to funguje jako předehřev lambda sondy. když je auto studené ! že plynule pomalu ohřívá lambdu.

EDIT: tu máš funkci http://www.ms-motor-service.com/ximages ... cz_web.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; ještěže funguje google :)

Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC

Napsal: 15.06.2011 07:34
od FanoušRS
bear: jako znovu mrknu na ten odpor, popripade ho vymenim..ale moc tomu neverim...a tobe uz to nic nepise?nevyhazuje motorovku?? podle koho si to odstranoval?navod?takze mas venku i ventil n249? a ty sracky okolo???

G3 : znam tvoji octavku..byvali majitel odeme kupoval ty kola co tam mas..jinak on ten odpor na sek. vedeni vzduchu nedal?? to je divne preci ...co ti to presne vsechno pise???

Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC

Napsal: 15.06.2011 08:43
od bear
hele teprv včera jsme to vše odstranil :) ještě nemám v autě ani baterku :D dnes to půjdu vyzkoušet :)

Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC

Napsal: 15.06.2011 09:00
od G3-lower
FanoušRS píše:bear: jako znovu mrknu na ten odpor, popripade ho vymenim..ale moc tomu neverim...a tobe uz to nic nepise?nevyhazuje motorovku?? podle koho si to odstranoval?navod?takze mas venku i ventil n249? a ty sracky okolo???

G3 : znam tvoji octavku..byvali majitel odeme kupoval ty kola co tam mas..jinak on ten odpor na sek. vedeni vzduchu nedal?? to je divne preci ...co ti to presne vsechno pise???
Kupoval jo? Parada, svet je maly :-) kokte moc sedi. Osobne bych ten sekundar nevyndaval, myslim, ze kazda vec ma svuj ucel.


2 Nalezeny chyby:
16795 - System sekundarniho vzduchu Nespravne proudeni vzduchu
P0411 - 35-00 - -
17536 - rada 1: prizpusobeni smesi (mult.) System prilis chudy (toto byl asi problem praskle nejake podtlakove hadicky, uz vyreseno).
P1128 - 35-10 - - - Sporadicky

Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC

Napsal: 15.06.2011 09:23
od Sicco
tu první chybu mám občas taky (cca jednou za 2 měsíce) 16795 - System sekundarniho vzduchu Nespravne proudeni vzduchu... je to tím, že je zaslepený EGR a do motoru nejde ta troška vzduhu co by šla přes to vzduchové čerpadlo, s tím nic nenaděláš, leda bys to chtěl uvést do původního stavu. Muselo by se to vyřešit softwarově při chipu...

Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC

Napsal: 15.06.2011 09:32
od bear
mě to tu chybu 16795 házelo i předtím takž pro mě nic novýho :) nic jdu do garage to rozhejbat :)
já mám pryč i EVAP tak uvidím

Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC

Napsal: 15.06.2011 14:19
od bear
jedinou chybu co mi to zatím vyhodilo je snímač klepání motoru :D debil jsem nezapojil konektor :D
co se týče výkonu je to o třídu vejš než to bylo :D to bude asi těma prasklejma hadičkama :)

Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC

Napsal: 15.06.2011 19:10
od FanoušRS
a jaky ste pouzili odpory???

Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC

Napsal: 16.06.2011 13:26
od bear
já ten co všude píší 10W 330ohm, 50km a stále bez chyby. ale ony se beztak ukážou estie :D

Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC

Napsal: 16.06.2011 14:22
od Sicco
ono to funguje jak komu, někomu to hlásí chybu N249 někomu zas chyba Sekundárního vzduchového systému...
mi to občas vyhodí taky tuto chybu 16795 - System sekundarniho vzduchu Nespravne proudeni vzduchu

když sem nad tím tak přemýšlel, tak to vzduchové čerpadlo se zapíná, když je studená lambda, tak jednotka sepne čerpadlo, které saje vzduch z filtrboxu a žene ho přes EGR kamsi do bloku motoru. My sme odstranili čerpadlo, zaslepili EGR, ale když jednotka vydá sigál k sepnutí tak ten signál se ztratí v tom rezistoru a vzduch se kterým jednotka počítá už do motoru nedorazí, to je možná ten problém. Našel sem na netu, že to vzduchové čerpadlo je spínané pomocí relé J299 a je umístěno v tom černém platovém domečku nad filtrboxem, co kdyby se toto relé odstranilo? tak by jednotka nemohla čerpadlo chtít spustit a ta chyba by nemusela vyskočit?

Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC

Napsal: 16.06.2011 19:32
od FanoušRS
sicco: ano, v tomhle mas pravdu...ale o nikom nevim ze ho taky daval pryc( relatko v te krabicce)

a zadneho elektrikare nemam ze by mi stim pomohl...

vzdy kdyz mi to vyhodi motorovku( prumer tak po najeti 300km) coz me dost sere!! napichnu na VAG a prvni chyba je vzdy sekundarni vedeni vzduchu a pak N249....je mozne ze stim n249 ma neco spolecneho ze to jsou porad ty dve chyby...odpory mam take 10w330 ohm...

Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC

Napsal: 16.06.2011 19:46
od Sicco
tu chybu n249 mi to nevyhazu je nikdy, zkus se mrknout na ten rezistor jestli je dobře přidělaný, já ty tenké vývody z něj napájel na měděný drát a ten až pak zastrčil do konektoru aby to tam líp drželo, jinak to vypadávalo a pak celé omotal páskou.

tu chybu s čerpadlem mi to vyhodi většinou když tomu za studena víc šlápnu, když to nechám prvně zahřát po městě a pak tomu šlápnu tak pohoda...