Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC
PříspěvekNapsal: 16.06.2011 19:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.09.2009

Příspěvky:

36

rezistor mas na mysli presne co???

jinak ja konektory ustrihal a na primo odpory napajel...a kdyz si vyhodil egr a podtlaky a ten venntil n249....misti neho mas jen odpor?nic vic?

a ten pod. ventil N112 co byl vedle n249, mas jen zapojeny bez hadicek??


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC
PříspěvekNapsal: 16.06.2011 19:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.10.2009

Příspěvky:

1323

odpor=rezistor :) já to napřímo nepájel kdybych to náhodou někdy chtěl dávat zpátky... použil jsem 3 keramické rezistory 10W330 na čerpadlo, N249 a N112.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC
PříspěvekNapsal: 16.06.2011 20:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.09.2009

Příspěvky:

36

Sicco píše:
odpor=rezistor :) já to napřímo nepájel kdybych to náhodou někdy chtěl dávat zpátky... použil jsem 3 keramické rezistory 10W330 na čerpadlo, N249 a N112.



i na N112?? jakto???? to je co presne za ventil?? ten mam normalne zapojeny ale bez hadicek ktere vlastne vedli pres egr..atd..


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC
PříspěvekNapsal: 16.06.2011 20:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.10.2009

Příspěvky:

1323

N112 je ventil co ovládá SAI, je spojený s EGR i s N249, je na té liště vedle N249, ono ve výsledku je to jedno jestli tam dáš rezostor nebo ho tam necháš jen tak bez hadiček.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC
PříspěvekNapsal: 16.06.2011 20:06 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15020

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

zlatý AGU... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: navíc má ještě průchodnější sací svody :pleasantry: :thanks:

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC
PříspěvekNapsal: 16.06.2011 20:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.09.2009

Příspěvky:

36

Sicco píše:
N112 je ventil co ovládá SAI, je spojený s EGR i s N249, je na té liště vedle N249, ono ve výsledku je to jedno jestli tam dáš rezostor nebo ho tam necháš jen tak bez hadiček.



jen pro upresneni SAI je ten ventilator?
a VAC je co??

a myslis ze kdybych dal odpor i na N112 ze by se neco zmenilo ??


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC
PříspěvekNapsal: 16.06.2011 21:30 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8612

Bydliště:

Liberecký Kraj

vtuni píše:
zlatý AGU... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: navíc má ještě průchodnější sací svody :pleasantry: :thanks:

Máš recht, ubec nevim o čem se tu baví tyjo. :mrgreen:

_________________
VW PERFORMANCE

http://www.detailingpro.cz/ - OPT, CarPro
MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

_________________
VW MK4 Black GTI 1.8T, VW MK2 Gray GTI 1.8 8V


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC
PříspěvekNapsal: 16.06.2011 23:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4915

Bydliště:

Curitiba, Brazil

tak po 130km chyba sekundárního čerpadla to samý jak sicco + ještě chyba skrz odstranění VAC a to byla chyba odvětrávání nádrže (bo něco takovýho) neopsal jsme si chybu.

Já si spíš myslím že to hodí chybu protože ten odpor je furt stejnej. protože všechny tyhle prasečiny komunikují s ř.j. díky odporu podle toho ř.j. pozná zdali je aktiv/passiv (jen doměnka)
k teorii odstranění relé si myslím že by to vyhodilo chybu pač by to nemohlo vůbec spustit.

_________________
VW GOLF IV 1.8TurboGLS AWP


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC
PříspěvekNapsal: 16.07.2011 10:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.10.2009

Příspěvky:

1323

zjistil jsem něco kolem té chyby... nedá se obejít rezistorem nebo něčím podobným, zobrazí se cca po 50 nastartováních a jde se jí zbavit pouze úpravou řídící jednotky například při chipu, je to jen informativní hláška, která nemá na nic vliv, takže bud zaplatíte za úpravu jednotky, nebo si tu chybu smažete když se objeví, nebo se na to vykašlete a budete s tím jezdit tak :)

mě to třeba nedělá problém jednou za 14 dní si najít 2 minutky a chybu smáznout :wink:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC
PříspěvekNapsal: 16.07.2011 20:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3598

Bydliště:

Ostrava

Ja s chybou sekundaru jezdim, uz sem si zvykl. Zajimave, ze nekomu ten odpor fungoval...

_________________
VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw -> chip by TDI FUN 164ps/393Nm, Audi A6 C5 3.0i Q Avant LPG Tiptronic 162kw, Audi A4 B6 cabrio 1.8T 120kw (ex: Nissan Murano 3,5 V6 197kw, Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MKII 1,8 66kw RP automat, VW Golf GTI MKIII 2,0 8V, VW Golf II 1,8 GT 66kw/90ps)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC
PříspěvekNapsal: 28.08.2011 22:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.10.2009

Příspěvky:

1323

minulý týden jsem zkusil takový malý pokus a zatím se mi ta chyba Nespravné proudění vzduchu neobjevila.
nelíbila se mi tam ta velká díra mezi motorem a chladičem tak sem tam chtěl vrátit zpátky ten plastový kryt, dal jsem tam ten plechový držák a zespodu jsem na něj přidělal jen N112 ventil a zapojil konektor, zadělal plastem a není ani poznat že je něco vykuchaného :wink: jinak na ten ventil se žádná hadička nepřipojuje jen ten konektor...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC
PříspěvekNapsal: 30.11.2011 21:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.12.2010

Příspěvky:

31

V čem je tahle uprava dobra ? Je to znát na výkonu ? Pro neznalce nějaký navod na tuto upravu ? Nikde nic nemohu najít. :(


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC
PříspěvekNapsal: 30.11.2011 21:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.10.2009

Příspěvky:

1323

více tady http://hothatchclub.cz/viewtopic.php?f=48&t=39 k něčemu to je, jinak by se to nedělalo :wink:
pokud o motoru nic nevíš a funguje ti vše jak má tak se do toho radši nepouštěj 8)
tahle úprava je jen pro 132kw motory...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC
PříspěvekNapsal: 30.11.2011 22:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Cituji z příspěvku co poslal Sicco: "přehlednost, míň poruchovejch prvků, menší turbolag" i když tomu turbolagu moc nevěřím :-)
Pokud ti ventily fungují jak mají, tak se na to vykašli... ale pokud ti něco z toho odešlo a nechce se ti za to dávat tisíce, tak to vyhoď ven.

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: [1,8T] - Odstranění EGR, SAI, N249, N112 a VAC
PříspěvekNapsal: 01.12.2011 08:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.10.2009

Příspěvky:

1323

ten turbolag je menší, protože je tam míň hadic a redukcí, takže cesta a restrikce pro ten proudící vzduch je menší, např. je to poznat na rychlosti otevření BOVu :) ještě bych doplnil rychlejší odezva na plyn...


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group