Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 turbo na LPG?
PříspěvekNapsal: 07.07.2011 22:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1347

hlavne na plyn ten motor setris , motory ktery jezdijou od zacatku na plyn tak ten olej co nalijes tak stejnou barvu oleja vylijes a kdyz mas na kazdej valec svuj vstrikovaca je to dobre sladene to pojede este lip nez na benal a spotreba stejna jak na benzin

_________________
.

_________________
na upravy uz seru konecne mam obycejny auto!!!


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 turbo na LPG?
PříspěvekNapsal: 07.07.2011 22:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2010

Příspěvky:

30

Bydliště:

Praha

twl, tadle debata mě baví :lol:
mojim prvním repostem jsem myslel, že je blbost kupovat si silný "sporovní" motor, a hned přemýšlet, jak s tím budu jezdit za co nejlevněji....
to je jako by jste chtěli F, ale nejlépe TDI :lol:

_________________
VW Passat 2.0 103Kw DSG 09/2005 Comfortline, OI RS 2003 + chip na 215ps :-)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 turbo na LPG?
PříspěvekNapsal: 07.07.2011 22:48 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8615

Bydliště:

Liberecký Kraj

G3-lower píše:
Pak se bojite na to slapnout, ze Vas to sezere, me by to taky sezralo - 11x35,40=390kč ROZDIL CO?!!!


Já se na to nebojím šlápnout a už ubec se nebojim toho, že mě to sežere, protože já na to mám krmit tuhle bestii. :lol: A taky jí dopřeju kvalitní palivo v hodnotě 2tis. za plnou nádrž než ten váš bioplyn. :mrgreen: A určitě mi to pojede líp na 100oktanů než vám na plyn. :lol:

_________________
VW PERFORMANCE

http://www.detailingpro.cz/ - OPT, CarPro
MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

_________________
VW MK4 Black GTI 1.8T, VW MK2 Gray GTI 1.8 8V


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 turbo na LPG?
PříspěvekNapsal: 07.07.2011 23:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3598

Bydliště:

Ostrava

Tady, ale srovnavame N95 (mam pocit, ze predepsane je N98) a LPG. A hlavne ten clovek co si chce koupit auto s LPG chce asi setrit a chce benal a ne uchrochtany diesel (nic proti TDI, s par uz jsem mel problem a moc dobre se v udelanem dieselu jezdi, jen konci pred 4tis ot a tam my zaciname :lol: ).

_________________
VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw -> chip by TDI FUN 164ps/393Nm, Audi A6 C5 3.0i Q Avant LPG Tiptronic 162kw, Audi A4 B6 cabrio 1.8T 120kw (ex: Nissan Murano 3,5 V6 197kw, Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MKII 1,8 66kw RP automat, VW Golf GTI MKIII 2,0 8V, VW Golf II 1,8 GT 66kw/90ps)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 turbo na LPG?
PříspěvekNapsal: 10.07.2011 10:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.01.2011

Příspěvky:

116

Bydliště:

Veselí nad Moravou

Mám AGU s chipem + LPG od BRC. Celkově je to 2 auto na LPG a třetí v rodině. Další auto bez rozmýšlení klidně hodím opět do plynu. Na LPG člověk co neví, tak rozdíl nepozná. Celkově bych řekl, že jde výkon o cca 5% dolů. Je to ale spíš subjektivní pocit. Párkrát se mi stalo, že jsem myslel, že jedu na benál a říkám si, že to jede fakt líp, mrknu vedle sebe a zjistím, že jedu na LPG :lol: . Důležitá je kvalitně odvedená práce. Na značce až zas tak nezáleží. Jen u těch levnějších jsou pak o něco vyšší provozní náklady (některé součásti se musí pravidelně měnit). Nikde nic samozřejmě nesmrdí, revize stačí před technickou 1 x za 2 roky. Podle mě asi jediná nevýhoda je zvýšená hmotnost vozidla (cca 60kg nádrž) a s tím související notnost vozit rezervu. Dnes vše samozřejmě plná automatika. Na benzín můžete přepnout kdykoliv, ale v podstatě není důvod. Někdy se stane, že když už je v nádrži LPG méně plynu a člověk tomu dává sadu, tak to ve vyšších otáčkách přepne na benzín (některé systémy můžou mít nastaveno, že při vysokých otáčkách je přidáván benzín....). Celkově jednoduše řečeno spokojenost :smoke:

_________________
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 turbo na LPG?
PříspěvekNapsal: 12.07.2011 16:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.05.2009

Příspěvky:

32

Kobrik píše:
Mám AGU s chipem + LPG od BRC. Celkově je to 2 auto na LPG a třetí v rodině. Další auto bez rozmýšlení klidně hodím opět do plynu. Na LPG člověk co neví, tak rozdíl nepozná. Celkově bych řekl, že jde výkon o cca 5% dolů. Je to ale spíš subjektivní pocit. Párkrát se mi stalo, že jsem myslel, že jedu na benál a říkám si, že to jede fakt líp, mrknu vedle sebe a zjistím, že jedu na LPG :lol: . Důležitá je kvalitně odvedená práce. Na značce až zas tak nezáleží. Jen u těch levnějších jsou pak o něco vyšší provozní náklady (některé součásti se musí pravidelně měnit). Nikde nic samozřejmě nesmrdí, revize stačí před technickou 1 x za 2 roky. Podle mě asi jediná nevýhoda je zvýšená hmotnost vozidla (cca 60kg nádrž) a s tím související notnost vozit rezervu. Dnes vše samozřejmě plná automatika. Na benzín můžete přepnout kdykoliv, ale v podstatě není důvod. Někdy se stane, že když už je v nádrži LPG méně plynu a člověk tomu dává sadu, tak to ve vyšších otáčkách přepne na benzín (některé systémy můžou mít nastaveno, že při vysokých otáčkách je přidáván benzín....). Celkově jednoduše řečeno spokojenost :smoke:



Musím souhlasit. Mám golfa 1.8T LPG GTI 2001 a absolutní spokojenost. Najeto s plynem cca 50 000 a supr. JAk se píše výše, jen když už je plynu v nádrži méně může se stát že když tomů člověk pořádně ZAKOTLí přepne se na benál. ale mohu ujen doporučit..... .

_________________
**VW není jen značka VW je životní styl**
1.8T 20V GTI r.v. 2001


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 turbo na LPG?
PříspěvekNapsal: 13.07.2011 07:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.11.2009

Příspěvky:

1330

Bydliště:

Písek ok.F-M sev.morava

Stejný názor,mám plyn v superbu 1,8 T tiptronic a fakt paráda,jak spotřeba tak jizdní vlastnosti,nevím proč bych měl platit jak ko..ot za benal,když mužu jezdit levněji na LPG,nepozoruji žádny ubytek vykonu na plyn.Mám tam 70litru toroid a natlakuji 63litru plynu,dojezd 630km,někdy i víc.Rezervu už nevozím,jen na delší trasy,máme tam tu samolepici sadu.

_________________
SEAT ALHAMBRA 1.9 Tdi 85 kW+chip od Tdi Drapek
vw golf IV 1.9Tdi 81kW+chip
škoda SUPERB 1.8T tiptr. LPG
BMW 320i 6V,vw golf I 1.6i,golf II 1.6D,golf III 1.9D

_________________
VW GOLF 4 Tdi 81kW+chip


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 turbo na LPG?
PříspěvekNapsal: 15.07.2011 17:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3598

Bydliště:

Ostrava

Auto nemam dlouho, ale ted probehlo vetsi testovani v ramci dovolene tzn. Ostrava-Štoky pak Štoky-ČB a pak ČB-Ostrava

Musim rict, ze LPG šlape super, najel jsem neco pres 1000km na 3 nadrze LPG (plna nadrz 690kc) a auto jsem moc nesetril. Cestou zpet jsem ted drzel 250km po dalnici 150-205 vic jsem z toho nedostal :lol: a palubak vyplivnul 8,8L za 398km...MOOOOC PRIJEMNE :lol:

_________________
VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw -> chip by TDI FUN 164ps/393Nm, Audi A6 C5 3.0i Q Avant LPG Tiptronic 162kw, Audi A4 B6 cabrio 1.8T 120kw (ex: Nissan Murano 3,5 V6 197kw, Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MKII 1,8 66kw RP automat, VW Golf GTI MKIII 2,0 8V, VW Golf II 1,8 GT 66kw/90ps)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 turbo na LPG?
PříspěvekNapsal: 18.07.2011 14:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2010

Příspěvky:

30

Bydliště:

Praha

chlapi, já vám pořád nějak nerozumím... GTI a RS si přece koupím když chci jezdit tak trochu z ostra, že... no a pak musím počítat, že všechno něco stojí, že...
btw, když té mojí stojím na dálnici na krku (240), tak si vezme cca 11 litrů... ta stovka navíc na 100km mi ale za ten pocit stojí!!! :D

_________________
VW Passat 2.0 103Kw DSG 09/2005 Comfortline, OI RS 2003 + chip na 215ps :-)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 turbo na LPG?
PříspěvekNapsal: 18.07.2011 16:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3598

Bydliště:

Ostrava

thomas35 píše:
chlapi, já vám pořád nějak nerozumím... GTI a RS si přece koupím když chci jezdit tak trochu z ostra, že... no a pak musím počítat, že všechno něco stojí, že...
btw, když té mojí stojím na dálnici na krku (240), tak si vezme cca 11 litrů... ta stovka navíc na 100km mi ale za ten pocit stojí!!! :D


Ja nevim, ja opravdu nevidim znatelny rozdil mezi benalem a LPG (krom v cene to je obrovsky rozdil)...
Je fakt, ze ja RS vubec nechtel a nekupoval jsem ji ani tolik kvuli vykonu jako spise kvuli tomu, ze v ni bylo rok stare LPG, ktere jsem chtel vyzkouset nez si poridim nejaky V6 ci V8 do ktereho to uz pak budu za velke prachy davat sam...

_________________
VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw -> chip by TDI FUN 164ps/393Nm, Audi A6 C5 3.0i Q Avant LPG Tiptronic 162kw, Audi A4 B6 cabrio 1.8T 120kw (ex: Nissan Murano 3,5 V6 197kw, Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MKII 1,8 66kw RP automat, VW Golf GTI MKIII 2,0 8V, VW Golf II 1,8 GT 66kw/90ps)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 turbo na LPG?
PříspěvekNapsal: 18.07.2011 16:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.01.2011

Příspěvky:

116

Bydliště:

Veselí nad Moravou

No ale z ostra můžeš jezdit i na LPG :-D btw. Benál máš pořád. Nechápu tvůj příspěvek. 100 na 100 km jo, ale co potom třeba 25k? To je znát a všechno to můžu vrazit do auta v podobě servisu. Vždycky je co dělat. Prostě jen s LPG nevyhazujeme tolik peněz do luftu,to je celé :-)

_________________
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 turbo na LPG?
PříspěvekNapsal: 18.07.2011 18:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.07.2010

Příspěvky:

353

To by sem chtěl vidět kolik by to žralo mě při 1.6 74kW... nemáte někdo poznatek.. pokud pujde cena benalu za chvíli přes 40Kč tak to honem rychle předělám..

_________________
Chceš-li býti správným Čechem, utírej si pr..l mechem. Není-li mech v dosahu, sjeď si řití po svahu.

_________________
Golf IV 1.6 SR


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 turbo na LPG?
PříspěvekNapsal: 18.07.2011 21:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

Ja bych do LPG sel klidne taky. Kdyz pojedu na plyn, tak me nebude sr*t, kdyz to bude zrat treba 11L. Na benal se snazim jet tak do 9L. Na 100km si reknes, ze je to stovka, ale co treba 50 000km? 50 000km pri spotrebe 10L = 5 000L x 33kc = 165 000kc a plyn 5 000L x 15kc = 75 000kc. Což je 90 000kc rozdil ve prospech LPG. Asi bych vedel co s usetrenejma 90 000kc! :-)

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 turbo na LPG?
PříspěvekNapsal: 18.07.2011 21:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3598

Bydliště:

Ostrava

No je to tak. Nechci taky rozvadet diskuzi o spotrebach ale znam 3 lidi s AUQ 132kw + chip a jezdej dlouhodobe za 7,7 7,6 a 8,4L/100km a ja momentalne mam 10,1 a to jsem se dva mesice dostaval z 13L :lol: Takze je jasne, ze nemam neco v poradku a uz to zacinam resit, svicky, palivovy filtr, vaha vzduchu a nejakou STP sracku na vycisteni palivove soustavy a vstriku a pak se uvidi.

Kazdopadne kdo najede vice km tak si myslim, ze dokud nedaj na LPG nakou velkou dan tak to bude super. Tak jak psal Razor, spocitat si x desitek tisic km tak je to fakt strasne cislo jak za benal tak usetrenych za LPG. Je blbe jednorazove vysypat skoro 30tis ale nekdo to ma za rok z5 a uz jen setri. A zere to o + - litr vice nez benalu.

_________________
VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw -> chip by TDI FUN 164ps/393Nm, Audi A6 C5 3.0i Q Avant LPG Tiptronic 162kw, Audi A4 B6 cabrio 1.8T 120kw (ex: Nissan Murano 3,5 V6 197kw, Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MKII 1,8 66kw RP automat, VW Golf GTI MKIII 2,0 8V, VW Golf II 1,8 GT 66kw/90ps)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 turbo na LPG?
PříspěvekNapsal: 19.07.2011 01:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2010

Příspěvky:

30

Bydliště:

Praha

a co takhle: denně najedu tak 250km x 11l/100km = 27,5 l x 38,5 = 1059,- Kč to celé krát sedm jest 7411,- Kč x 4 = 29645,- Kč měsíčně.... no a pokud budu militantní ekolog, auto mít nebudu, tak už jsem v podstatě mohl být multimilionář!!!
...ale takhle to nejde brát, ty "ušetřený" prachy stejně utratíš ani nevíš jak... já si je alespoň užiju, no a celkem se dobře odreaguju, a o to přeci jde, že :laugh:

_________________
VW Passat 2.0 103Kw DSG 09/2005 Comfortline, OI RS 2003 + chip na 215ps :-)


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group