Tlak sání- problém 1.6 16V

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od falko1983 »

Co jsem koukal do ETKY tak nová cca 800-1tkč je to dost za jednu trubičku ale není to tak děsivý.
tomakecTD píše:To je skvělej nápad. Ale technicky jak to udělat. No šlo by to, chce to ale šikovné ruce :wink: K té hadici...když ji profouknu nebo jakkoli hnu, praskne..nesmím s ní nijak manipulovat...Je zničená....Netušíš kde ji sehnat? Vrakáče nemají, nikde nic...Těch AUS je strašně málo :( a jako origo díl za X tisíc nevím...
VW GIV 1.6 16V

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od tomakecTD »

Jeee, tys to někde našel? Máš prosím číslo toho dílu? Nebo odkaz kde bych to mohl najít? Byl bych mod rád. :drinks:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od falko1983 »

Tady to máš... :wink:
Přílohy
Trubka EGR.JPG
VW GIV 1.6 16V

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od tomakecTD »

Díky :)


Jinak pánové! Dneska jsem rozdělával egr a vše kolem něj, čistil, zkoušel těsnosti atd.
Trubka od egru je sice spravovaná, ale odolává i velkému tlaku, je OK. Jen byla celá zevnitř zas*aná nánosem z výfukových splodin- vyčištěno důkladně, vše ok.

EGR- vyčištěny spoje mezi egrem, trubkou, motorem. EGR propouštěl relativně dost. Promazáno, důkladně vyčištěno, již nepropouští.

Nyní poznímka- na tom EGRU z pravé strany byla nějaká hadička, která nebyla nijak utěsněná. Ústila někde ke klapce k takovému kulatému pazmeku. Tu jsem zkoušel a z egru tama mohl jít luft tam i ven! což je špatně! Nevíte někdo, jak to má fungovat a na co to tam vůbec je?! Já sem to oddělal, dal tam hadičku, kterou jsem na 100% utěsnil a utáhl svorkovnicí. |Vše jsem pořádně utáhl a nastartoval. Nestačil jsem se divit. Motor reagoval tak pružně na pedál, až sem z toho nechápal. Vůbec se nedusil, necukal. Ten egr problémy prostě dělá. Až se mi podaří ho zaslepit, bude to auto snad i létat :twisted: :D :D
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od bifur »

Este by si mal spravit zakladne nastavenie egr. Ja by som to nezaslepoval, akurat z toho bude rj mimo. Ta hadicka je ukoncena malym filtrom, je to na prisavanie cisteho vzduchu. Egr by si mal ovladat ci tade taha vzduch alebo je to uzavrete.. Nechaj to tak a ked budes nabuduce cistit klapku, tak vycisti rovno aj egr a sprav obom zakladne nastavenie..

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od tomakecTD »

Mno tak to asi nechám být. Jinak před výměnou klapky jsem měl prý auto v nouzovým režimu, nyní mám novou. Poradí někdo, jak zjistím jestli už není v nouzáku? :?:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od falko1983 »

To by jsi měl v první řadě poznat na výkonu auta.Myslím že když v jednotce není žádná závažná chyba tak je to v normálním režimu.
VW GIV 1.6 16V

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od tomakecTD »

No výkon je stejný jako předtím, možná trošku lepší. A bylo v nouzovém režimu, co mi bylo řečeno. Nyní jsem vyměnil klapku a lambdu - co ten režim mělo způsobovat. Pak mi řekl pán odpojit RJ konektor a mělo by to být ok. Takže? Jde mi spíš o to, jak se to jde poznat, že je to v nouzáku elektronicky...Potřeboval bych si ověřit, jestli už je to z tohzo ven :wink:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od bifur »

V nudzovom by ti to nemalo ist viac ako cca 130 km/h.

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od tomakecTD »

Tak nad 130 mi to jelo vždy. Strašně by mě zajímalo, jak na to ten člověk přišel, že je to v nouzovém řežimu......Nikde žádná chyba na vagu. :arrow:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od bifur »

To by som aj ja rad vedel. Po odpojeni rj na urcitu dobu mi tiez auto ide jak blesk. Velmi rychlo sa to ale potom da do starych kolaji. A zmazanim adaptacnych hodnot a zakladnym nastavenim klapky to nie je..

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od tomakecTD »

Me rikal clovek pres diagnostiku, ze mam zborceny tovarni nastaveni charakteristik ridici jednotky. Ze funguje z 50%. Ze ty charakteristiky je potreba prehrat ze to pak pojede daleko lip, je neco takoveho možné?
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od bifur »

Boli vraj vadne verzie SW v niektorych rj motora. V mojom type motora tiez, preto ma to zaujima..

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od tomakecTD »

a ty sis to nechal nějak přehrát? Nebo něco si s tím dělal?
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Tlak sání- problém 1.6 16V

Příspěvek od bifur »

Ved prave ze nic. Pytal som sa v "autorizovanom" servise Skoda a pozerali na mna ako na blba. (Po viacerych skusenostiach uz k nim nikdy nepojdem - a to bol najlepsi autorizovany servis v BA, okrem Porsche..)

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“