Stránka 2 z 2

Re: Cukání motoru 1.4 16V

Napsal: 31.07.2011 19:42
od kayne
Já se k tomu čištění ještě nedostal v tomto počasí jinak mi to dělá jako tobě za studena je to hoeší za tepla se to trochu usměrní ! Kdybys na něco přišel dej vědět !!! Diky

Re: kolísání otáček 1.4 16V

Napsal: 31.07.2011 21:19
od mezisupy
Zdravim mam takovej problem kolísají mě otáčky motoru na volnoběh.
A za další když vemu za volant nebo šlapnu na brzdu při volnoběhu tak to zakolísá třeba až o 300 otáček vim že to má el.posilovač ale že by až takhle? poradte mě díky

Re: kolísání otáček 1.4 16V

Napsal: 31.07.2011 21:33
od tomakecTD
mezisupy píše:Zdravim mam takovej problem kolísají mě otáčky motoru na volnoběh.
A za další když vemu za volant nebo šlapnu na brzdu při volnoběhu tak to zakolísá třeba až o 300 otáček vim že to má el.posilovač ale že by až takhle? poradte mě díky

Tak to je velice zajímavé...a jinak auto jede normálně? Má normální výkon? Nebo ještě něco? U brždění že by se to zhouplo to by mohla být naprasklá hadice vedoucí do sání ale při točení volantem? to netuším

Re: Cukání motoru 1.4 16V

Napsal: 31.07.2011 21:34
od tomakecTD
kayne píše:Já se k tomu čištění ještě nedostal v tomto počasí jinak mi to dělá jako tobě za studena je to hoeší za tepla se to trochu usměrní ! Kdybys na něco přišel dej vědět !!! Diky

Pojedu do speciálního diagnostického centra co mi poradil kamarád, tak pak dám vědět :roll: snad mě to nebude stát majland :lol:

Re: Cukání motoru 1.4 16V

Napsal: 01.08.2011 09:49
od bifur
mezisupy: aky mas motor? mohlo by to byt cidlo tlaku na serve, to je prave zodpovedne za stabilizaciu volnobehu. Ale neviem ci ho niektora 1,4 16V ma (moja napriklad nema). Inak standard, vycistit a nastavit klapku... A G IV nema el. posilovac, ale hydrauliku (ak sa teda bavime o riadeni, brzdy su klasika podtlak)..

Re: kolísání otáček 1.4 16V

Napsal: 01.08.2011 14:35
od Skrat-G4
tomakecTD píše:
mezisupy píše:Zdravim mam takovej problem kolísají mě otáčky motoru na volnoběh.
A za další když vemu za volant nebo šlapnu na brzdu při volnoběhu tak to zakolísá třeba až o 300 otáček vim že to má el.posilovač ale že by až takhle? poradte mě díky

Tak to je velice zajímavé...a jinak auto jede normálně? Má normální výkon? Nebo ještě něco? U brždění že by se to zhouplo to by mohla být naprasklá hadice vedoucí do sání ale při točení volantem? to netuším
Taky mě kolísaly otáčky a když jsem kolikrát vytočil volant na místě tak to i chcíplo.
Škrtící klapka byl ten problém

Re: Cukání motoru 1.4 16V

Napsal: 01.08.2011 18:01
od Buřton
Přesně tak, mě to na 1.8T 20V dělalo taky... vyčistil jsem klapku + základní nastavení a pohoda 8)