1.6 16V předstih

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Martin Pakandl
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 24.05.2011 21:08

1.6 16V předstih

Příspěvek od Martin Pakandl »

Zdravim, a prosím o radu.
při výměně snímače otáček na klikové hřídeli, které je pod setrvákem. Sem si zapoměl označit pozici plechového věnečku.
Podle selského rozumu sem zaaretoval nový snímač podle návodu od výrobce a motor sem natočil na značky. Nasadil převodovku.
čas od času, mi motor špatně startuje( chvíli blafe jen na dva válce, než se chytne)
Při jízdě. Když přidám plyn a dostanu motor do tahu, ozývá se zvuk jako zvrdlikání, připomíná to plechový zvuk výfuku, ale ten to není.
Bylo mi řečeno že je to špatný předstih, můžete mi prosím někdo poradit kde má být natočený motor při montáži čidla otáček?
omlouvám se jestli se tu již tento problém řešil. děkuju za radu.

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 1.6 16V předstih

Příspěvek od xerxes »

z ničim takovým jsem se ještě nesetkal :roll:

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: 1.6 16V předstih

Příspěvek od bifur »

Je uplne jedno ako je natoceny motor pri vymene cidla. Dolezita je len poloha toho ozubeneho kola (pulzbeho generatora) voci kluke. Jeden zub je tam iny a ten udava tusim hornu uvrat. Skus pohladat knihu "Golf IV ako na to" tam to je popisane..

Martin Pakandl
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 24.05.2011 21:08

Re: 1.6 16V předstih

Příspěvek od Martin Pakandl »

bifur píše:Je uplne jedno ako je natoceny motor pri vymene cidla. Dolezita je len poloha toho ozubeneho kola (pulzbeho generatora) voci kluke. Jeden zub je tam iny a ten udava tusim hornu uvrat. Skus pohladat knihu "Golf IV ako na to" tam to je popisane..
Děkuju, za připomínku.
Máš pravdu že záleží na ozubeném kolečku, ketré má v jednom místě vynechaný zub.
Toto kolečko je při montáži zaaretované od výrobce, jenže KDE BY PODLE TEBE MĚL BÝT NATOČENÝ MOTOR. ? určitě na tom záleží jinak by výrobce nepřidával tu aretaci.
Prosim tě kde se dá najít nějaký návod, jak říkáš (kniha golfIV) pošli mi prosím odkaz.
děkuju

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: 1.6 16V předstih

Příspěvek od bifur »

Napriklad tu:
http://www.vwgolf-club.net/t128-topic#56784" onclick="window.open(this.href);return false;

Martin Pakandl
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 24.05.2011 21:08

Re: 1.6 16V předstih

Příspěvek od Martin Pakandl »

Ještě jednou prosím o pomoc. Jak nastavit motor při montáži čidla otáček na klikovou hřídel.
děkuju

Uživatelský avatar
jeniksk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 117
Registrován: 03.08.2011 12:02
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: 1.6 16V předstih

Příspěvek od jeniksk »

čauko...mám 1.6 16v 77kw...dnes jsem založil nové téma a když jsem si četl co tady píšeš tak mám asi stejný problém...nastartuju a jakoby na jeden pak na dva pak na tři až pak vyskočí otáčky jak mají...mluvil jsem se známým a měl to taky ale na hondě crx...ten zvuk slyším taky hlavně když jedu do kopce a sešlápnu trochu plyn a výkon nikde :sorry: nevíte někdo jak to dát do pořádku???

Martin Pakandl
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 24.05.2011 21:08

Re: 1.6 16V předstih

Příspěvek od Martin Pakandl »

čau , zatím sem to neodhalil, ale hrabal sem se v čidle otáček naklikovce, a nejspíš sem špatně nasadil ozubenec.
Jinak četl sem tvoje téma, a jediný co k tomu můžu říct: stalo se mi že svítilo EPC. a bylo to vzduchovou klapkou, zkus vyčistit, a nechat u někoho přez vag seřídit do základního nastavení. nebo jak tomu říkaj.
Dej vědět až se ti to povede opravit, a dej návod.

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: 1.6 16V předstih

Příspěvek od bifur »

Ty si to kvoli cidlu cele rozoberal? Alebo si to mal rozhodene a menil si aj cidlo? Lebo k cidlu sa pekne dostanes zvonku bez toho aby si cokolvek rozorbral (akurat mi pomohlo zhodit sanie). Pozeral si ten odkaz co som ti dal? Ale ako teraz pozeram v "jak na to" som to nenasiel. Skusim este doma rozchodit Vivid Workshop, snad som to videl tam..

Martin Pakandl
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 24.05.2011 21:08

Re: 1.6 16V předstih

Příspěvek od Martin Pakandl »

ano měnil sem celé čidlo, přidám fotku jak to celé vypadá abychom si to upřesnili.
imagesCAWF68OO.jpg
imagesCAWF68OO.jpg (4.7 KiB) Zobrazeno 872 x
Tudíš sem musel sundat převodovku.
Na tvém odkazu sem toho moc nenašel.
Nejde mi ani tak o snímač který vše zaznamenává, ale spíš o ten ( plechový ozubenec) na kterém se snímá.

Uživatelský avatar
jeniksk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 117
Registrován: 03.08.2011 12:02
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: 1.6 16V předstih

Příspěvek od jeniksk »

Tak já jsem se hrabal v autě a našel jsem mini dírku v sání, to je problém č.1 a druhý problém je že jsem byl přes známého na diagnostice v autorizovaném servisu a měřili mi akční členy a došli k tomu že mi první lambda sonda vůbec nefunguje....bylo tam 0,4v a prej má dávat 1,5 až 4,5.... takže já mám lambdu v háji...budu jí měnit...jestli není problém někde jinde....v kabelech atd...což já nemám šanci zjistit :sorry:

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: 1.6 16V předstih

Příspěvek od bifur »

Kable zmerias jednoducho merakom. Ked chces, napis kod motora a poviem ti ktore piny na rj to su. Vyhrev sa tiez da overit pomocou ohmmetra. Pozadovany odpor ti tiez pozriem..

Martin Pakandl
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 24.05.2011 21:08

Re: 1.6 16V předstih

Příspěvek od Martin Pakandl »

citace,,¨
Tak já jsem se hrabal v autě a našel jsem mini dírku v sání, to je problém č.1 a druhý problém je že jsem byl přes známého na diagnostice v autorizovaném servisu a měřili mi akční členy a došli k tomu že mi první lambda sonda vůbec nefunguje....bylo tam 0,4v a prej má dávat 1,5 až 4,5.... takže já mám lambdu v háji...budu jí měnit...jestli není problém někde jinde....v kabelech atd...což já nemám šanci zjistit

Ahoj, já sem se zatím nedostal na tu lepší diagnostiku jako je Vas. Takže jsem na tom pořád stejně, akorád že už mi auto pokaždé chytne na 4, bez problému.
Moje závady jsou, v kolísání otáček na volnoběh od 800, až k 1200 tis.ot/min. Dále slyším plechový zvuk při přeřazení na výší kvalt, když se motor dostane do tahu. :(
A třetí problém mám ve vybracích motoru , silembloky jsou ok. auto bylo bouraný takže to bude z toho. ale prooooč? Možná setrvák nevim .

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: 1.6 16V předstih

Příspěvek od bifur »

Ten pulzny generator (ozubene koleso) uz mas nastavene dobre? Nenasiel som to ani vo Vivide, uz som to snad mohol vidiet iba v Else. Tu vsak momentalne nemam kam nainstalovat, mam komplet plny disk..

Martin Pakandl
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 24.05.2011 21:08

Re: 1.6 16V předstih

Příspěvek od Martin Pakandl »

Zatím sem s tím nic nedělal, mám slíbeno od známého že mi domluví nějakýho člověka. kterej bude vědět. Až budu něco nového vědět, určitě to sem napíšu.
Zatim děkuju.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“