Stránka 2 z 2

Re: 1.6 16V předstih

Napsal: 28.09.2011 12:03
od tomakecTD
Já jsem se na čidlo otáček na klice díval, ale demontovat jsem teda nemusel nic :) chci se zeptat jak se nastavuje předstih u 1.6 16V? Protože mám blbé studené starty a cukání motoru okolo 2000 ot, ,možná to s tím souvisí.

Při ranním startu to blbě startuje, v létě 30C nebyl problém, čím je větší zima, je to horší. Když chytne, má max 1000 otáček dle vagu, nemělo by to být více? volnoběh za studena mám nastaven na 1150cca. Když šlápnu na plyn, motor se zadusí.

Při volnoběhu mám tlak v sání cca 250mpa. Při šlápnutí na plyn tlak vystoupne k normálnímu tlaku cca 900mpa a motor chcípne. Tedy klapka není sehrátá se vstřiky ( válci ) ten tlak nesmí tak daleko vystoupat, má tam být pořád podtlak. Řekl bych, že to opravdu předstih je. prostě můj motor po startu nikdy nenastavuje předstih, je stejnej pořád.V teple to chytí a jede, alev zimě to dělá problémy. To samé volnoběžné otáčky jsou pořád max 1000 i v mrazu....

Má otázka zní, jak ho nastavím?

Re: 1.6 16V předstih

Napsal: 28.09.2011 21:53
od tomakecTD
Tak, už vím čím to. Nevím, jestli to někomu pomůže. Musím jít na přehrátí SW ŘJ.

ŘJ má totálně posunutý a zničený hodnoty vlivem ježdění na LPG. Celá benzinová mapa je KO. Po přehrátí budu muset jezdit nějakej čas pouze na benzin, lpg bude naprosto odpojen :good:

Re: 1.6 16V předstih

Napsal: 03.10.2011 11:38
od Martin Pakandl
Řešení mého problému (vybrace motoru i správné nastavení předstihu), vybrace do karoserie byli způsobeny protože někdo vycpal silemblok uložení motoru, pertinaxem, nejspíš provizorní oprava. Tudíš silemblok nepobíral vybrace motoru a vše se natvrdo dotýkalo karoserie. Druhý problémem bylo nastavení čidla otáček(předstihu): ozubenec zaaretovaný od výrobce se nasadí když je motor natočený na značce pro rozvody. A je to !!!

Re: 1.6 16V předstih

Napsal: 03.10.2011 11:57
od bifur
Takze to mas konecne v cajku. Gratulujem..