Golf 1.6 16v 77kw-problémek :-/

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
jeniksk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 117
Registrován: 03.08.2011 12:02
Bydliště: Valašské Meziříčí

Golf 1.6 16v 77kw-problémek :-/

Příspěvek od jeniksk »

zdravím všechny klubáky.....mám takový problém...všude jsem hledal,nic nenašel tak jsem založil nové téma, protože jsem v koncích...autko bylo několikrát na diagnostice a nikdo si neví rady....jde o to že mi svítí kontrolka CHECK ENGINE a když vytočím motor do vyšších otáček tak se rozsvítí EPC. Na diagnostice to napsalo jedinou chybu a to nějáké čidlo nadmořské výšky. Nakonec jsme přisli na to že to je čidlo na nasávany vzduch...čidlo jsem vyměnil a nepomohlo...zajímavé je že když podřadím okamžitě se rožne EPC, ale když podřadím a přidržím brzdový pedál tak se nerozsvítí a můžu točit motor, podřazovat jak chci....další zádhel je že mi auto sem tam nestartuje...

naskočí motor vždy když zkouším startovat hned za sebou, nebo musím udělat takový upgrade že odpojím konektory od trysek, nastartuju na chvilinku, motor po chvíli zhasne, připojím konektory a na poprvé nastartuju....auto je prý v úsporném režimu a taky prd jede :( už mě štve jak si s tím nikdo neví rady...prosím o vaše názory a zkušenosti...
Věřím že společně na to přijdem.... :laugh: případně popíšu později poruchu do podrobněji.....

svíčky jsem měnil,chci si koupit VAG kabel a přes počítač si později dělat vše sám...doposud jsem jen četl a četl... děkuji moc všem....

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Golf 1.6 16v 77kw-problémek :-/

Příspěvek od majrek001 »

a před výměnou svíček to bylo dobrý? to je těžký takhle typovat. ale prošel bych palivový filtr případně i vzduchový jestli není zasraný a ještě bych zkusil čistič vstřiků. a pak už přichází ty dražší srandy snímač na klikovce (ten dělá zázraky a taky umí udělat spoustu problémů) káble od svíček proměřit (zkontrolovat jestli někde neprobijí) a cívku. a ještě mrknout na EGR jak je na tom, a pak ještě lambda před katem. ale jak říkám není to levný a není jistota že to bude něco s toho. já jsem měl přes půl roku problém s čidlem na klikovce diagnostika bez chyby, za jízdy z ničeho nic spadli otáčky jak když otočíš klíčem v zapalování a hned naskočilo. tak jsem zkusil jinou lambdu a začlo chcípat po startu nebo když jsem vyřadil a začlo to psát chybu klikovky a po výměně už zase pohoda a klídek
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
jeniksk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 117
Registrován: 03.08.2011 12:02
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: Golf 1.6 16v 77kw-problémek :-/

Příspěvek od jeniksk »

právě že před touhle neplechou mi to jelo na tři válce....v servisu mi okamžitě řekli že to je svíčkama, tak mi je všechny vyměnili a houby! až jsem si já vyměnil kablík na svíčku tak to přestalo dělat...vzduchový filtr je ok...palivový nevím ani kde je :o to mě ani nenapadlo...mám podezření na nějáké čidlo...nebo možná ten předstih jak jsem tady někde četl... je to zapeklitý případ a nebaví mě jezdit jak šnek se spotřebou že se mi točí panenky :fool:

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Golf 1.6 16v 77kw-problémek :-/

Příspěvek od tomakecTD »

jeniksk píše:právě že před touhle neplechou mi to jelo na tři válce....v servisu mi okamžitě řekli že to je svíčkama, tak mi je všechny vyměnili a houby! až jsem si já vyměnil kablík na svíčku tak to přestalo dělat...vzduchový filtr je ok...palivový nevím ani kde je :o to mě ani nenapadlo...mám podezření na nějáké čidlo...nebo možná ten předstih jak jsem tady někde četl... je to zapeklitý případ a nebaví mě jezdit jak šnek se spotřebou že se mi točí panenky :fool:

kamaráde já VAG mám, je to sice dobrá věc, ale závadu tím ani já nezjistím :wink: A rozhodně se vyvaruj servisům a metodě pokus omyl, kde ti vymění všecko a nakonec to bude jen nějaká blbost u které měli jen zapojit mozek :wink: Chce to někoho, kdo se fakt vyzná. Já sám mám problém takovej divnej taky na 16V 77kW a nezjistí to někdo, každej dokáže jen tipovat co je špatný. Chce to pořádnej servis, kde ti vše proměří a žádným vagem, ale specializovanými nástroji i osciloskopy. Sám jedu do diagnostického centra snad asi nej u nás z okresu a tak jsem moc zvědav, prej umí zázraky mám perfektní reference... Třeba pak budu mluvit jinak ale uvidíme :lol:

Jinak Jestli ty svíčky jsou dotáhlé, klapka dobře nasazená, hadičky neprasklý, vše těsní, vstřiky dobře utěsněné a pak proměřit signály z jiných viz kolega nademnou :wink: Ale rozhodně neměň nic jen že nějakej jarda ze servisu řekl že by to tím mohlo bejt!! :lol:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Martin Zbořil
Řidič
Řidič
Příspěvky: 177
Registrován: 04.08.2011 11:20

Re: Golf 1.6 16v 77kw-problémek :-/

Příspěvek od Martin Zbořil »

****Při rozsvícení kontrolky žhavení, u benzínu EPC, se většinou jedná o špatný spínač brzdových světel Lepší si to ověřit VAGem u tiptronicku samozřejmě nejde ani změnit režim. Občas stačí seřídit, výměna přijde na cca 500kč.

jak tu už bylo psané :-D

Uživatelský avatar
jeniksk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 117
Registrován: 03.08.2011 12:02
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: Golf 1.6 16v 77kw-problémek :-/

Příspěvek od jeniksk »

Martin Zbořil píše:****Při rozsvícení kontrolky žhavení, u benzínu EPC, se většinou jedná o špatný spínač brzdových světel Lepší si to ověřit VAGem u tiptronicku samozřejmě nejde ani změnit režim. Občas stačí seřídit, výměna přijde na cca 500kč.

jak tu už bylo psané :-D



vše jsem z toho prošel a ničím to není...takže to podle mě bude tím spínačem na brzdovém pedálu( neví někdo kde to je???)...pohrál bych si s tím sám...jinak jsem byl v servisu a uto dám do servisu a nechám ho napospas někomu protože na tohle jsem už já krátky :sorry: bohužel...snad mi s autem nic neudělají jak s minulým....až to bude v cajku tak napíšu čím to bylo a můžu začít upravovat autko :-D jestli mě oprava nesedře z kůže.....:-(

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Golf 1.6 16v 77kw-problémek :-/

Příspěvek od majrek001 »

to by ti napsalo chybu do diagnostiky. jinak je na brzdovým pedálu když koukneš pod palubovku.
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Golf 1.6 16v 77kw-problémek :-/

Příspěvek od tomakecTD »

majrek001 píše:to by ti napsalo chybu do diagnostiky. jinak je na brzdovým pedálu když koukneš pod palubovku.

Přesně tak, pokud je to tím tak by neměl být problém a sám si to můžeš i ověřit zdali to funguje.... :wink: Však to zkus, do servisu to můžeš dát vždycky :wink:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
jeniksk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 117
Registrován: 03.08.2011 12:02
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: Golf 1.6 16v 77kw-problémek :-/

Příspěvek od jeniksk »

tomakecTD píše:
majrek001 píše:to by ti napsalo chybu do diagnostiky. jinak je na brzdovým pedálu když koukneš pod palubovku.

Přesně tak, pokud je to tím tak by neměl být problém a sám si to můžeš i ověřit zdali to funguje.... :wink: Však to zkus, do servisu to můžeš dát vždycky :wink:

Na ten spínaš na brzdovém pedálu jsem přišel i sám :-D když ho sundám vyčistím mohlo by to pomoci???...do servisu to jde co nejdříve protože 20.září rodíme a jak budu pospíchat do nemocnice a nenastartuju tak nejenom že golf letí, ale v zápětí po něm poletím i já..... :laugh: :laugh: :laugh: takže co nejdřív to musím dát do pucu!!!

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Golf 1.6 16v 77kw-problémek :-/

Příspěvek od majrek001 »

to je blbost s tím čidlem. pokud máš ty svíčky v pohodě tak bych zkusil změřit káble a cívku jestli hází jiskru. palivové čerpadlo ti vrčí když odemkneš a otevřeš řidičovi dveře?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf 1.6 16v 77kw-problémek :-/

Příspěvek od falko1983 »

Určitě by nebylo od věci kdyby jsi doplnil typ motoru aby jsme věděli.Určitě bych zkontroloval:
1,Zapalovací systém: svíčky (jakou mají barvu,správný typ?)
zapalovací modul/zapalovací cívky na svíčkách (mechanické poškození,funkci za běhu motoru)
2,EGR: samotný ventil ( dá se vyzkoušet v akčních členech)
trubičku od EGR k sání (zda je průchozí,bývá hodně zakarbonizované)
3,škrtící klapku:vyčistit a provést základní nastavení
4,palivový filtr: nejlépe výměnit ( je umístěný pod autem před zadní nápravou)
5,lambda sondu: ověřit regulaci (nalogovat) měla by měnit procentuální hodnotu řádově i o 10%
6,otestovat čidlo chladící kapaliny (hodnota k budíkům by měla být cca shodná s hodnotou k ŘJ motoru)
7,zkontrolovat stav podtlakových hadiček zda nejsou nějak mechanicky poškozené a nepřisávají

může toho být spousta tohle je jen tak co mě z hlavy napadlo a mohl to buď jen otestovat nebo vyměnit díly,které nejsou tak drahé a když budou vyměněné jen dobře.
VW GIV 1.6 16V

Uživatelský avatar
jeniksk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 117
Registrován: 03.08.2011 12:02
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: Golf 1.6 16v 77kw-problémek :-/

Příspěvek od jeniksk »

majrek001 píše:to je blbost s tím čidlem. pokud máš ty svíčky v pohodě tak bych zkusil změřit káble a cívku jestli hází jiskru. palivové čerpadlo ti vrčí když odemkneš a otevřeš řidičovi dveře?

čerpadlo točí to vím...měli jsme sundané vstřiky, meřili jsme kabely vše zkontrolováno a vše bylo OK. Jediné co nás zarazilo bylo že vstřiky po sundání byly od benzínu...jak kdyby ty vstřiky v tom plavaly....kolega konstatoval že musí protékat benzín že špatně těsn, ale měli jsme je sundané a já jsem točil klíčem do první polohy snad stokrát a ani kapka :laugh: tak teda nevím....dnes jsem přijel ráno do práce a auto zahřáté vše v pohodě, jen když jsem zastavil a nechal motor puštěný tak strašně kolísaly otáčky...i zvuk motoru byl takový že by hluchý poznal že to kolísá....ale škrtící klapku mám čištěnou i v základním nastavení.... čert ví co tomu je..... :fool:

Uživatelský avatar
jeniksk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 117
Registrován: 03.08.2011 12:02
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: Golf 1.6 16v 77kw-problémek :-/

Příspěvek od jeniksk »

falko1983 píše:Určitě by nebylo od věci kdyby jsi doplnil typ motoru aby jsme věděli.Určitě bych zkontroloval:
1,Zapalovací systém: svíčky (jakou mají barvu,správný typ?)
zapalovací modul/zapalovací cívky na svíčkách (mechanické poškození,funkci za běhu motoru)
2,EGR: samotný ventil ( dá se vyzkoušet v akčních členech)
trubičku od EGR k sání (zda je průchozí,bývá hodně zakarbonizované)
3,škrtící klapku:vyčistit a provést základní nastavení
4,palivový filtr: nejlépe výměnit ( je umístěný pod autem před zadní nápravou)
5,lambda sondu: ověřit regulaci (nalogovat) měla by měnit procentuální hodnotu řádově i o 10%
6,otestovat čidlo chladící kapaliny (hodnota k budíkům by měla být cca shodná s hodnotou k ŘJ motoru)
7,zkontrolovat stav podtlakových hadiček zda nejsou nějak mechanicky poškozené a nepřisávají

může toho být spousta tohle je jen tak co mě z hlavy napadlo a mohl to buď jen otestovat nebo vyměnit díly,které nejsou tak drahé a když budou vyměněné jen dobře.


typ motoru je 1.6 16v 77kw rok výroby je 2001. to podrobnější označení nevím, páč nevím kde ho zjistím :(
1. svíčky jsou nové....dávali mi je tam v servisu tak snad nejsou tak blbí aby tam dali nějáké špatné.... stát se může vše.... :x
2. EGR je co prosím co??? jsem ůplně mimo mísu ale kouknu na to....
3. provedeno :-D
4. kouknu se a dyžtak vyměním filtřík
5. ten zbytek musím projít, ale nikde nic neteče žádný takový problém není...spíš si myslím že to bude někde v nějákém čidlu....
6. Mám jeden takový dotaz a to když bliká SERVIS jestli se auto nemůže samo přepnout do úsporného režimu???? známý říkal že některé vozy to mají....tak jen dotaz děkuji :-)

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Golf 1.6 16v 77kw-problémek :-/

Příspěvek od majrek001 »

kód motoru zjistíš ve velkým techičáku např. ATN

1. jasný, ale stejně bych každou vytáhnul zkousil jestli háže jiskru a proměřil každý kabel jestli mají zhruba stejný el. odpor
2. EGR je ventil pro zpětné vedení výfukových plynů (většinou je to vedený kovovou trubičkou bývá na motoru ze strany baterie) jednotka s tím počítá.
4. je to na straně nádrže před zadním kolem (plechový válec pozor na odpojování hadiček ať si nezničíš ty konce)
5. nejdůležitější je lambda sonda před katem a čidlo otáček na klikovce a pak sdružené čidla sání, to je myslím čidlo tlaku sání a pak ještě jedno ale to mi teď vypadlo
6. GIV by to nemělo nic dělat u těch novějších ano, jen to upozorňuje že je čas udělat velký servis
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: Golf 1.6 16v 77kw-problémek :-/

Příspěvek od Shorty »

Sory za OT, ale mám dotaz na motor BCB. Vyhazuje mi to kontrolku emisí (ne to EPC) a dle vagu je to přední sonda-výhřev, nějaký zkrat a špatný signál. Po výměně za jinou (k dispozici byly 2 použité, na jiných autech funkční a bez hlášky) a problém s výhřevem přetrvává. Stalo se to někomu? Lambáda je celkem drahá, za 3 litry, tak se mi jí nechce zbytečně kupovat anebo měnit to ve slušnym servisu vyjde minimálně na 6 táců.
Otáčky vůbec nekolísají, jen když je to třeba studený, tak to nereaguje na plyn a musí se to třeba párkrát prošlápnout anebo zastavit a nahodit to znova. Pak už OK. Spotřeba je taky trochu zvýšená i když to je jen domněnka. Má cenu se rovnou vhrnout na lambádu? Klapka je čistěná, svíce půl roku staré NGK, všechny filtry měněné, v egr se teda vrtat nebudu.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“