Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: kolísání otáček neutrál
PříspěvekNapsal: 10.08.2011 11:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.04.2011

Příspěvky:

57

Ahoj klubáci :!: ,
mám problém s GIV 1.6 SR. Jakmile se motor zahřeje a popojíždí se v koloně (tam je to nejvíc poznat), tak mi kolísají otáčky. Např. tedy jedu v koloně, vyřadím 1., pustím plyn a auto začne kuckat. Otáčky pak kolísasjí mezi 1000-500rpm, dokud se po cca 5 sekundách neustálí na správných cca 700-800rpm. :(

Zkusil jsem to natočit, ale bohužel nenašel jsem nikde zácpu, takže jsem jen se zahřátým motorem tůroval. Není to tak markantní, ale třeba to někdo poznáte a pomůžete mi :( .

Video za dne:

- není to vidět tak markantně, ale jsou dny, kdy to jsem fakt těch 1000-600 a auto málem chcípá:(


Video v noci:
sorry za kvalitu - je tam ale trochu vidět to kolísání a dokonce, že i světla zeslábnout při nízkých otáčkách. :?



:idea: P.S: jsou tam nový rozvody, oleje, filtry, baterka, klimakompresor.

Mohu vás poprosit o radu ? Neví někdo, čím by to mohlo být?
Předem děkuji


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kolísání otáček neutrál
PříspěvekNapsal: 10.08.2011 12:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.09.2007

Příspěvky:

493

Bydliště:

MS kraj

vyčistit klapku + základní nastavení
to bych udělal jako první

_________________
wagen cult cars

_________________
VW GIV GTI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kolísání otáček neutrál
PříspěvekNapsal: 10.08.2011 12:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.04.2011

Příspěvky:

57

klapka je dokonale čistá. Před asi 3 týdny jsem měnil sání a díval jsem se na ni.

Základní nastavení udělám jak, prosím?:) Mám k dispozici jen kabel ELM32, ale ještě jsem neměl šanci použít :(


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kolísání otáček neutrál
PříspěvekNapsal: 10.08.2011 12:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.06.2011

Příspěvky:

20

mě to dělá u GIII taky jenže mě to občas i chcípne taky nevim co stim ale řikali mi nějaky čidlo teplotní


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kolísání otáček neutrál
PříspěvekNapsal: 10.08.2011 14:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Tyhle problémy s 1.6SR jsou tady pořád.
Může to být nějaká netěsnost, může to někde přisávat falešný vzduch, prošel bych nejdříve všechny hadice a sání vzduchu...
Další možnost je zapalování, modul-kabely-svíčky... chce to projít - proměřit.
Další věc je lambda sonda... podívat se alespoň na hodnoty na VAG a celkově se mrknout jestli auto něco nehlásí...
Další možnost je čidlo teploty... teplota na budíku může být ok, ale do RJ jednotky můžou jít chybné údaje.
Mně osobně čidlo ukazovalo teploty tak, že to skákalo 60-90-70-95... a na základě toho motor přidával a blbly otáčky...
Další možnost je klapka, pokud je čistá a nastavená a pořád blbne, chce to si pujčit jinou o které víš, že na 100% funguje... a zkusit to.
Poslední možnost je RJ jednotka motoru.
Já jsem skončil na klapce, kterou jsem ve slušném stavu nesehnal a novou kupovat nechci. Vlastně teď už vůbec ne, když tam bude jiný motor :D

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kolísání otáček neutrál
PříspěvekNapsal: 10.08.2011 17:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.04.2011

Příspěvky:

57

chápu, chápu :) takže do servisu :D:D

Díky moc za rady:) Zkusím se podívat na ten VAG a uvidím, jestli něco najdu :)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kolísání otáček neutrál
PříspěvekNapsal: 18.08.2011 21:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.08.2011

Příspěvky:

7

Zdravím...zkusil bych teplotní čidlo a nebo tu klapku vyčistit.Měl jsem problém s kolísáním na volnoběh a po vyřazení, při otáčení volantem na místě.Klapka vyčištěna, kolísání pryč a lepší výkon:)

VW Bora 1.6 SR 74 KW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kolísání otáček neutrál
PříspěvekNapsal: 14.12.2011 21:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.04.2011

Příspěvky:

57

čao chlapi,
tak dneska jsem konečně vyřešil problém. na 90% to byl olej v servu.
Čím méně bylo oleje, tím více to dělalo. Dneska jsem vyměnil servoolej, vyčistil klapku, vyměnil olej v převodovce a všechno OK :)

Třeba to někomu někdy pomůže:)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kolísání otáček neutrál
PříspěvekNapsal: 14.12.2011 22:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Servoolej? sakra jak to tím může být? ten já sem nekontroloval nikdy. Chybělo ti tam?

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kolísání otáček neutrál
PříspěvekNapsal: 14.12.2011 22:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Pak blbne servo čerpadlo a to přímo dokáže ovlivnit otáčky motoru... jako když točíš volantem, tak si přidá samo...
Už tady někdo řešil, že měl blbé servo a blby mu otáčky na volnoběh...

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Naposledy upravil jurod dne 15.12.2011 00:08, celkově upraveno 2

Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kolísání otáček neutrál
PříspěvekNapsal: 14.12.2011 22:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

To já když za studena po startu když vyjíždím tam musím do max vytočit kola a to jako ke konci se ty otáčky trochu zmírní, ale že by se pohupovaly to ne...Vím že na firemním mercedesu bylo málo kapaliny tak to tak divně skákalo i volant jednou šel ok pak zase ne, to pak jo. Buď málo kapaliny nebo opravdu špatné čerpadlo.

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kolísání otáček neutrál
PříspěvekNapsal: 15.12.2011 00:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.04.2011

Příspěvky:

57

přesně jak píše Jurod.
Muselo to tahat posledních pár kapek oleje, takže dostávalo zabrat. Olej vyšel na 150 Kč a opravdu to pomohlo.

Druhá věc je, že se říká o převodovkovým oleji, že je to doživotní kapalina - houby. Bylo z toho víc bordelu než z oleje do motoru.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group