Váha vzduchu...problém

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
Dusan vw
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 246
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Váha vzduchu...problém

Příspěvek od Dusan vw »

Včera jsem dal do auta novu váhu vzduchu (repas) a auto jede stejně blbě s ní jako když ji odpojím, neví někdo co s tím?? stará váha na tom byla stejně a auto prostě jede jak bez turba :-(

Uživatelský avatar
Kobrik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 116
Registrován: 28.01.2011 19:31
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: Váha vzduchu...problém

Příspěvek od Kobrik »

Turbo jde slyšet? Bov ventil ti odfukuje? Natlakuj sací soustavu, vizuální kontrolou únik nemusíš odhalit. Co všechno jsi dělal kromě výměny turba a váhy? Turbo jsi měnil sám? VAG nepíše nic jiného, něž že nebyl dosažen plnící tlak?
Zkontroluj magnetický ventil N75 v akčních členech přes VAG a zkus jej za jízdy nalogovat (blok hodnot u tvého motoru nevím :-)), jestli ti zavírá jak má (min. na 3 st. pokud možno v celém spektru otáček). Mělo by to být okolo 99,5 %. Zkus zkontrolovat i kabely k N75 (já je měl jednou přerušené) i váze vzduchu. Obě tyto věci pokud jsou odpojené, tak turbo tlačí max 0,4b a je to mrtvé.
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC

Uživatelský avatar
Dusan vw
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 246
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Re: Váha vzduchu...problém

Příspěvek od Dusan vw »

Nové turbo slyšet moc není ale podle vagu tlačí přes 1300mbar nebo jak jsou ty jednotky, N75 dle diagnostiky funguje taky i po odpojení to tlačí stejně, turbo jsem měnil sám, rozdíl mezi požadovaným a skutečným plnícím tlakem je kolem 200mbar. Jak zjistím jestli jsou kabely od váhy dobré, s čím to porovnat, jinak hodnoty váhy se mění v závislosti na plynu, ale nevím jaké tam mají být hodnoty. Bov je seriový, nikdy jsem ho neslyšel...

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“