EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

Již párkát jsem se zmiňoval o problémech s autem, kdy mi cuká od 1800-2300 ot. Je to hrůza, nepohodlá jízda. Vyměnil sem klapku, lambdu, čidlo teploty a pořád. Dočetl jsem se ve forech škoda, že to dělá klapka, prostě odchází a nejde vyčistit. Proto se prám, podařilo se ji někomu důkladně vyčistit? Jestli ano, jak. Nebo nemá někdo na zkoušku/prodej nějaký jiný EGR? Čistil jsem, nepomohlo, trubka pod sání čístá. :!:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

pinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 26.07.2008 22:34
Bydliště: Sokolov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od pinda »

Ahoj, napiš mi číslo EGR ventilu, nějaký tady mám, jsou to originál Pierburg, cena 600,-Kč + poštovné, 1/2 roku záruka.Pokud budeš mít zájem písni.

Svítek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 27.08.2009 13:56
Bydliště: Trutnov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od Svítek »

Já to měl taky a bylo to čidlo vačkovýho hřídele

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

A jak se pozná, že je to čidlo špatný? Jde to nějak sledovat na VAGU? Vyčistil jsem ho, ale jako žádná změna..
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Svítek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 27.08.2009 13:56
Bydliště: Trutnov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od Svítek »

tomakecTD píše:A jak se pozná, že je to čidlo špatný? Jde to nějak sledovat na VAGU? Vyčistil jsem ho, ale jako žádná změna..
Bylo mi řečeno že při změření špatný hodnoty

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

Nj, potřeboval bych pomoct s tím jak to změřit :( už sem preventivně vyměnil tolik věcí, co neřešily problém, až mě to samého sere :(
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od falko1983 »

podle mě jdou tyhle snímače změřit pouze na osciloskopu
VW GIV 1.6 16V

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

Nikdo neví?? Stále mám ten samý problém na benzin i lpg. Hlavně za tepla.

Nyní se oběvuje po studeném startu to, že auto naskočí a ihned chcípne. Když nechcípne, chcípne když šlápnu na plyn. Po startu číslo II. nechcípne a normálně jde za plynem.

Nedávno sem jel trasu cca 700km, auto někdy jakoby mělo jiný tah plynu a samozřejmě cukalo 1800-2100ot.

Měněna klapka, lambda, čidlo teploty, svíčky, EGR, zkontrolována těsnost sání, vyčištěné cívky, čisté čidlo otáček kliky/vačky. Všechny kontakty vyčištěné snad v celém motoru. Motor jinak spaluje naprosto perfektně a má krásný tichý a pravidelný chod. Spotřeba dobrá. Ale to cukání už opravdu netuším na co se mám zaměřit to samé s tím proměnlivým výkonem.

Je schopen ještě někdo pomoct? Samozřejmě že nikde není žádná chyba...to samé se řešilo na forum škodovek, ale nikdo to nevyřešil. Dělal jim to egr většinou. :| :|
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od falko1983 »

Jediný co mě ještě napadá je sdružené čidlo tlaku/teploty vzduchu co je na sání.
VW GIV 1.6 16V

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

No sání obsahuje u mne jedinné čidlo a to je čidlo tlaku sání, nic jiného tam není. Je na boku sání na levé straně z pohledu čelem k autu.....čili když bych ho odpojil, nemělo by to dělat, ne?
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

Tak kamarád má všechny podklady k autům a tak, dělal mi na dálku testy přes vag všeho, co šlo. Naprosto všeho. Jednou napsal katalyzátor,že je špatnej a hodil chybu. Pak také že lambda číslo II. reaguje až od vytočení motoru nad 2500. Je to normální? Takže tudíž se ptám, je možné aby auto cukalo 1800-2100 ot/min díky lambdě číslo 2?

Jinak tlaky všeho, otáčky, všecko naprosto bez problému. Říkal, že takhle toho až tak nezjistí, že to potom už jen jinýma přístrojama, ale jen že se mu nezdá ta lambda.
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

DNES jsme kontrolovali další součásti na 2 autech. TDI a můj 16V. Nezdálo se nám čidlo nasávaného vzduchu/tlaku. Jelikož u stojících aut u kamoša byla teplota čidla podobná teplotě venkovní tj 27C a moje byla 35-38 ikdyž auto stálo. Po startu se teplota nijak neměnila, zůstala konstatní. Tohle nemůže mít na to vliv?? Pak jsem čidlo vyčistil a pořád to samé, dokonce to ukazovalo jiný tlak jak jindy. :!:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od falko1983 »

Na studeným motoru by měla být teplota stejná jako je okolní a pak by měla logicky stoupat.Pokud je konstantní a ukazuje na studenym motoru nějakých 35 tak je kaput.Zkus ho nalogovat za jízdy....
VW GIV 1.6 16V

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

No pořád 34-36 na studeným motoru i za jízdy. Zkoušeli jsme na to foukat všecko, neměnilo se, max o 1C. Jinak tlak 975mpa myslím a při volnoběhu 250 to je v normě? Asi to čidlo budu muset koupit nové...
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od falko1983 »

Jedno starší mám doma kdybys měl zájem
VW GIV 1.6 16V

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“