EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1316
- Registrován: 11.05.2010 17:46
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
no hlavně jsem si všímal při čem to dělá jak jsem psal výše....že při té stejné rychlosti, převod. stupních atd...
ale co jsem tak teďka na to koukal tak je to kolem těch 2tis.
nevím jestli je to právě tím...ale vag ukazuje tuhle jedinou chybu...ukazoval ještě bagy, ale to je v cajku už....
jakmile budou prašule na lambdu tak poreferuju až tam bude....
kdyby s tou spotřebou co půjde potom o něco dolů i to cukání do hajzlu tak budu spokojenej
ale co jsem tak teďka na to koukal tak je to kolem těch 2tis.
nevím jestli je to právě tím...ale vag ukazuje tuhle jedinou chybu...ukazoval ještě bagy, ale to je v cajku už....
jakmile budou prašule na lambdu tak poreferuju až tam bude....
kdyby s tou spotřebou co půjde potom o něco dolů i to cukání do hajzlu tak budu spokojenej
Ženská a auto se nepůjčuje. Ámen
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=156847" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.truhlarstvisimic.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-v případě zájmu napsat SZ
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=156847" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.truhlarstvisimic.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-v případě zájmu napsat SZ
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Já nemám nikde žádnou chybu, vše naprosto ok. Jen když ráno otočím klíčkem, mám u READINESS 2x chybu. A to lambdasondy a katalyzátor. Ještě to zkzusím za tepla, ale kdyby to tam bylo pořád, co s tím?
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1316
- Registrován: 11.05.2010 17:46
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
no vidíš....to je divný...ale zase tam máš prostě tu lambdu a katík... takže mi přej co nejdříve peníze ať se to můžeme dozvědět oba
Ženská a auto se nepůjčuje. Ámen
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=156847" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.truhlarstvisimic.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-v případě zájmu napsat SZ
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=156847" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.truhlarstvisimic.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-v případě zájmu napsat SZ
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Tak jsem dnes autem jezdil. Dojel jsem a ještě jak bylo nastartované, teplota 86C, tak READINESS bylo nějak 00000001 Jen červeně KATALYZATOR. Jinak vše zeleně. CO to znamená pánové? Jednou mi kamarád dělal nějaké testy, točil jsem to a zahříval KAT a jednou to napsalo R1-neOK, podruhé R1-OK . Co to znamená? Katík nemá na nic vliv, ne? Pochybuju, že by mi to kvůli němu cukalo....
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Může být přicpaný,třeba popraskaným kmenem uvnitř a brání spalinám ven z motoru.
VW GIV 1.6 16V
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
No, je to možné, ale jak bych to poznal, existuje na to nějaká zkouška?
-
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 25.02.2010 10:27
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Taky by mě to zajímalo......djrix píše:Jedna otázka-má někdo nápad jak zjistit jestli není přicpanej výfuk? Mám podezření.....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 37
- Registrován: 20.07.2011 09:44
- Bydliště: Velké Němčice
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
čau,no v servisech mi řekli,že tomůže bejt cokoli,že to tam mám nechat a do 2dnů mi zavolají čím to je.Na to já jim pěkně kašlu vypálit ranec za to že to tam bude stát,proto sháním někoho kdo mi to tady v Brně napíchne a podívá se na to(nevíš o někom?) a řekne to a to je v háji.Už mi i tvrdili že je to špatnej palivovy filtr,že je ucpaný-je tam teď asi 300km novej a pořád to cuká,pak mi řekli že to je spojkou,mám trochu ojetou lamelu ale tomu moc nevěřím.Hmm mám pocit že jsem koupil pokladničkugolfand píše:Jj,mě to taky teď začalo dělat ale Ty máš 16V já mám AKL 8V,taky by mě zajímalo čím to je,jak jsem už psal dříve...v několika servisech chytří zaplatíš 5-kilo za pokec a stejně Ti h...o poradí natož aby to dali dohromady,jo oni daji ale vymění půl auta Tak by mě zajímalo jestli už Ti to frčí?
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Dnes jsem jel něco přes 200km. Normálně občas to necukalo vůbec a mělo daleko lepší výkon! Když to cuká, dám plnej, je slyšet takové dunění. Když to necukalo a jelo, tak bylo slyšet jen klapání motoru, prostě úplně v pohodě! Dojel jsem a dělá to zase Samozřejmě na vagu nikde žádná chyba Že by to fakt bylo výfukem? Mohl by se na chvilku uvolnit a pak zas ucpat?
- Vejce-CZ
- Nový člen
- Příspěvky: 16
- Registrován: 09.10.2011 20:46
- Bydliště: Brno
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Taky mě to dělá. Záleí jak s tím jedu. Pokud řadím trochu vyšších otáčkách, tak je to ok. Taky se mi zdá, že je lepší přidávat plyn pomalu, než na to dupnout. Odpoledne jsem s tím dojel do Blanska a zpět bezproblému, ale potom tady po brně to začlo zase cukat. Nemáte někdo tip na nějakej levnej a funkční kabel na diagnostiku? Na aukru jich pár je, ale aby mě některej neukazoval jenom nějaký parametry a další kabel ten zbytek Mám IV rok98, motor 1,4
Golf IV 1,4 16V
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Určitě možný to je!Katalyzátor je taková keramická voština a kdyby byla popraskaná na kus/y tak se může tlakem plynů v pouzdře katalyzátoru pohybovat a jednou to může být OK jindy zase může přicpávat motor.Jediný co mě napadá je vymontovat trubku s katem ven z auta a zahýbat s ním jestli není slyšet že by byl rozlámanej kmen.Pak už jedině říznout trubku a kouknou na kat jak na tom je.
VW GIV 1.6 16V
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Jestli jezdíš přes Prostějov, zastav se, kabel mám a dá se říct, že s tím už docela i umím A musíme na to sakra už přijít !
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Vyhledej si klubáka s nickem Paskal a napiš mu o kabel ty základní se pohybovali kolem 1tis.Mám od něj 2 kabely a nikdy nebyl s nima žádnej problém.Vejce-CZ píše:Taky mě to dělá. Záleí jak s tím jedu. Pokud řadím trochu vyšších otáčkách, tak je to ok. Taky se mi zdá, že je lepší přidávat plyn pomalu, než na to dupnout. Odpoledne jsem s tím dojel do Blanska a zpět bezproblému, ale potom tady po brně to začlo zase cukat. Nemáte někdo tip na nějakej levnej a funkční kabel na diagnostiku? Na aukru jich pár je, ale aby mě některej neukazoval jenom nějaký parametry a další kabel ten zbytek Mám IV rok98, motor 1,4
VW GIV 1.6 16V
-
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 25.02.2010 10:27
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Hoši,a nedělá vám to když je auto studený,že když se rozjedete,jako by auto přidávalo v takových návalech?
Prostě rozjedu se,přidám,auto jakoby zrychluje,ale ne plynule,cítím na autě že táhne,pak míň,zase táhne,zas míň,a to až do vysokých otáček......
Prostě rozjedu se,přidám,auto jakoby zrychluje,ale ne plynule,cítím na autě že táhne,pak míň,zase táhne,zas míň,a to až do vysokých otáček......
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Jo, todle to dělá přesně mě Ale za studena i tepla. Jen jsem to pojmenoval "cukáním" ale dělá mi to jen 2000-2500 ot tak nějak zhruba. Od 3500 motor klape jako hodinky. Když je motor studenej, šlápnu na plyn hodně, tak se hned zadusí a chcípne. Musím pomaličku přidávat a plynule se rozjíýždět, jinak chcípne Možná je to fakt přicpanej katík/výfuk....možná by to odpovídalo....