EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

srotty píše:
tomakecTD píše:Osobně jsem při sledování diag za jizdy nevyčetl nic :D Třeba ten snímač klepání nemá žádnou kontrolku a ve vagu není absolutně nijak viditelný.
Nemáš tak docela pravdu-skupina 23 pole 3 a 4 ukazuje snížení úhlu zážehu regulaci klepání na 3. a 4. válci -má tam být mezi 0...14 (při volnoběhu 0,0) dále skupina 28 pole 4-test kontroly snímače klepání.

Díky mrknu na to a dám sem hodnoty :wink: :wink: A budu rád, když mi to někdo zhodnotí, jestli je to ok :wink:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

Tak jsem dneska jel pryč a celou dobu jsem měl napíchlý VAG na těch skupinách, co jsi říkal. V té 28 se to ani jednou nehlo, ani při volnoběhu ani při 4tis ot. Pořád 0 a 0 ten úhel. V té 23 to napsalo SYST OK. Tak je to v pořádku ??

SCREEN: http://tomakec.rajce.idnes.cz/nastenka#111.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4767
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od srotty »

Zkontroluj během jízdy skupinu 22a 23 pole 3 a 4.Jsou to jednotlivé válce a ukazuje to snížení úhlu zážehu regulací klepání-ty hodnoty by měly být přibližně všude stejné tedy 0 až 14 stupnů.Ta skupina 28-zde se dá otestovat čidlo klepání-motor musí být zahřátý aspoň na 60 stupnů,během jízdy mít otáčky motoru 2000-4000,ve Vagu mít základní nastavení,skupina 28 v poli 4 se bude postupně ukazovat -test běží/test vyp/test OK nebo neOK.Taky se dá otestovat EGR ventil-zákl.nastavení,skupina 75 pole 4. Motor běží na volnoběh,5xprudce přidat plyn až po max otáčky,v poli 4 se postupně ukáže test běží/test vyp/test OK nebo neOK.

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

Tak jak jsem jel nazpět udělal jsem to podle tvých pokynů. Ani v jednom úhlu řizení se nikdy hodnota nezměnila. U všech hodnot porád 0. Je to normální?

SCREEN: http://tomakec.rajce.idnes.cz/nastenka#222.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

Zdarec, tak jsem dnes studoval servisní manuál. Ten snímač klepání ten nejde vůbec, ale pak udělám přizpůsobení a zákl nastavení a uvidím. Taky není přitáhlej jak má. Nedělal jsem readiness, protože by mě v ulici zastřelili za rámus :D To až o víkendu mimo město.

Hele, co mi nesedí je v bloku hodnot 54 hodnota 3-4 Maj to být 2x potenciometry pedálu plynu. Maj ukazovat oba stejně. Při vypnutém motoru je ve 3ce 0% a ve 4ce 7% a při šlapání na plyn se hýbe jen 3ka ke 100%. Má to někdo taky tak? Po startu 3ka 0% a 4ka se začne hýbat a od 10% jdou vzhůru společně.

Dále lambda za katíkem 36- Stejný volnoběh, hodnota 0,600 pak hned 0,050 pak zase 0,400 pak 0 pak 0,750 prostě při stejném plynu ( lambda 1 stejné hodnoty napětí ) a tadle pořád divně skáče.

Byl by někdo schopen říct, jestli to je OK?

Jinak díky za pomoc uživateli srotty :drinks:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od jurod »

Už jsi našel ten label?
Tady je jich 242, tak snad tam ten tvuj bude :-) Hoď si je tam všechny.
http://www.ace-servis.com/download/diag ... Labels.zip" onclick="window.open(this.href);return false;
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

Díky zkusím to :wink: :drinks:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Martin Zbořil
Řidič
Řidič
Příspěvky: 177
Registrován: 04.08.2011 11:20

EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od Martin Zbořil »

zdravím mám auto u servisaka kvulí chcípani motoru udělal mi takovou menší generálku byl na diagnostice a koumal proč padají otáčky tak si řekl že koukne na egr ventil ten co vyvažuje vzduch aby zjistil jestli saje falešný vzduch tak udělal masku bo mi dělal i rozvody a co nenajde našel to že egr ventil byl pryč a byla tam soustava asi 4 hadic nějaký jiný podomácku udělaný system které fungoval ale už bohužel nefunguje a saje falešný vzduch momentálně nemůžu k autu sem od něj docela daleko takže nemužu přidat foto jestli náhodou někdo ví o co jde budu rád jestli ví jak to opravit nebo popřípadě kde nový levný egr ventil koupit .....(pro admina dal sem do vyhledávat jak EGR nebo ERG VENtil a nic nenašlo jelikž mám na spěch a něčím jaky termín tenhle proble má )díky všem ..



Edit myslím tím tohle jelikož za vyčistění motoru a za rozvody a rozdělovač a svíčky dávám hříšne penize a sem jenom pracující člověk tak tohle je pro mě už dráhá záležitost :-D http://www.agr-ventily.cz/vw/agr-ventil ... -74kw.html" onclick="window.open(this.href);return false; vím žeto je na variant protoge na mého golfa sem to nenašel :-D používám google .... až přijdu domu mrknu na elit :-P

uplně bych zapoměl golf iv 1.6 8v sr benzín 74 kw
Naposledy upravil(a) Martin Zbořil dne 29.11.2011 12:29, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od falko1983 »

Co más za kod motoru,mám zato že SRka mají EGR ventil podtlakovej a ne elektronickej.
VW GIV 1.6 16V

Martin Zbořil
Řidič
Řidič
Příspěvky: 177
Registrován: 04.08.2011 11:20

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od Martin Zbořil »

momentálně u sebe nemám velký techničák máho muj znamy servisák aby mohl obědnavat díly

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od jurod »

Právě že 1.6 AKL 74kw EGR by neměl mít vůbec, to mi je divné. Tady jsme to řešili: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... w&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od falko1983 »

Asi nemá.Co jsem taky koukal do Etky tak AKL není uvedenej že by jím byl vybavenej.
Martin Zbořil:budeš to muset vyfotit aby jsme si mohli udělat obrázek co tím mechanik vůbec myslel.
VW GIV 1.6 16V

Martin Zbořil
Řidič
Řidič
Příspěvky: 177
Registrován: 04.08.2011 11:20

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od Martin Zbořil »

dobra dejme tomu že tam nemá být ale proč mi strašně cuka motor za studena a chcípa teď mám měněne olej filtr olej svíčky káble rozdělovač vyčištěna vz. klapa natavena akorat to saje někde falešný vzduch .... mám prasklej výfuk muže to být tím?? mám ucpany kata a poškozený vlnovec ale teď na zimu to nebudu dělat kvuli soli atd až na jaro .... a kata. chci no vite co .. :-D foto možna bude ale auto je ode mě 40 km daleko u znameho co mi děla tenhle levný rodiny servis (a děkuju adminovy za přesun i tak se omlouvám za zbytečný topic ale když sem dal do vyhledavani erg nebo egr nebo agr arg ..... nenašlo nic )

stawaFK
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1316
Registrován: 11.05.2010 17:46

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od stawaFK »

falko1983 píše:Asi nemá.Co jsem taky koukal do Etky tak AKL není uvedenej že by jím byl vybavenej.
Martin Zbořil:budeš to muset vyfotit aby jsme si mohli udělat obrázek co tím mechanik vůbec myslel.
já mám motor ten APF nebo jak to je :D ten má či nemá? :drinks: :P
Ženská a auto se nepůjčuje. Ámen

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=156847" onclick="window.open(this.href);return false;


http://www.truhlarstvisimic.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

-v případě zájmu napsat SZ

Uživatelský avatar
maku
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1223
Registrován: 05.10.2011 20:50
Bydliště: 3nec
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od maku »

Tak jsem hledal v motoru AKL a nic jsem nenasel takze tam neni :D
VW GOLF IV 1.6SR 74kW AKL - COMFORTLINE http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=223119" onclick="window.open(this.href);return false; PRODANO
AUDI A4 B8.5 3.0TDI r.v.2014

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“