Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
Napsal: 01.12.2011 11:25
APF a AVU má ventil zpětného vedení výfukových plynůstawaFK píše: já mám motor ten APF nebo jak to je ten má či nemá?
VW Club: Forum, diskuze, srazy
./forum/?sid=aca805a51aaa84d185f7428f4d03fa13
APF a AVU má ventil zpětného vedení výfukových plynůstawaFK píše: já mám motor ten APF nebo jak to je ten má či nemá?
a to je dobře či špatněfalko1983 píše:APF a AVU má ventil zpětného vedení výfukových plynůstawaFK píše: já mám motor ten APF nebo jak to je ten má či nemá?
jurod píše:Ahoj, tak tady někdo řešil stejný problém s uhlem zážehu, někdo tam psal i stručný popis, tak abych to zbytečně nepsal, tak si to přečteš zde http://forum.skodahome.cz/topic/82750-uhel-zapalovani/" onclick="window.open(this.href);return false;
Co se týče EGR, tak nemám tenhle motor, abych si mohl sednout do auta a podívat se jaké hodnoty bude ukazovat mně...
Tohle je z manuálu k 1.4 55kw... EGR by měl být stejný... skupina 74 co jsi dal logovat.
Já mám vždy něco extra Dočetl jsem se, že to je hodně regulováno snímačem klepání, který snižuje ten úhel. Ale ten snímač já nevím, ten mi asi nedělá nic Jel jsem na LPG a psali, že u lpg se ten úhel prodlužuje, aby se využilo 110ktanů LPG třeba je to onojurod píše:Víc ti nepomůžu...
A to je snad jedno jestli mají -40 a ty +40 ne? Já to posílal, že se jedná o popis problému stejného jako máš a to že máš uhel zážehu mimo mez Se stejnými hodnotami bych asi těžko někoho našel
Jak jsem psal, zkus někoho s tím motorem ať ti mrkne na EGR... já mám EGR úplně jiný
Nebo to chce projít něco na netu...myslím, že to určitě najdeš.
srotty píše:tomakecTD píše:Dnes jsem logoval auto a při jízdě 50km/h 4rych slupeň, 20% zátěž motoru, úhel škrtící klapky 6.3stupňu . A úhel řízení ( úhel zážehu ) byl 39 někdy i 49!! Dle manuálu má být 0-10. Co znamená, že mám 39??? A také EGR - vůbec se mi neměnilo napětí. Pořád na něm bylo 0,7V až jednou na pár sekund 1,4 jinak v 15minutové jízdě to ukazovalo pořád stejně, to je špatně??
Tak jsem to dnes měřil na svým motoru(mám stejný 1,6 16V AZD) a hodnoty skoro stejné jak ty.Skupina 3 pole 4 uhel zážehu mi chodil od asi -3 přes 4 až po 33 podle toho jak jsem přidával plyn a motor byl zatížen.Pak EGR ventil skupina 74 pole 1 napětí pořád 1,05V,pole 2 pořád 3,98V,pole 3 tady to kolísalo od 1,08 až 2,8V zase podle otáček a zatížení.Jinak logy se dají krásně číst v programu Dieselpower Log View a nebo VC-Scope.Já oba dostal ke kabelu.