Stránka 10 z 11

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Napsal: 01.12.2011 11:25
od falko1983
stawaFK píše: já mám motor ten APF nebo jak to je :D ten má či nemá? :drinks: :P
APF a AVU má ventil zpětného vedení výfukových plynů :wink:

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Napsal: 02.01.2012 19:40
od tomakecTD
Pánové nikde na netu jsem to nenašel, nevíte někdo, na co je u egr ventilu boční trubička s filtrem pro nasávání vzduchu? Na co to tam je ? jak to funguje? Co má EGR nasávat vzduch, kterej jde do sání hmm?? Já to ucpal, ale nevím jestli je to dobře. Nikdo neví na co to je.....

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Napsal: 23.01.2012 13:42
od stawaFK
falko1983 píše:
stawaFK píše: já mám motor ten APF nebo jak to je :D ten má či nemá? :drinks: :P
APF a AVU má ventil zpětného vedení výfukových plynů :wink:
a to je dobře či špatně :mrgreen:

takže se udělalo trochu práce na autě a cukání přestalo (trošku to někdy ještě cejtím ale o DOST méně a to jen na 3 rychl stupeň, někdy ani to ne.) A to jsem ten egr ventil ani nečistil, vyčištěná klapka, nové svíce, kabely od svíček, dal jsem jiné sání a nové zadní kotouče které byly zrezlé jak prase a nešlo ani kolem otáčet na zvedáku 8O

takže u mě už spokojenost...už mě čeká jen ta lambda a spojka :blush:

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Napsal: 23.01.2012 16:02
od tomakecTD
Dal si jiné sání? Včetně map senzoru nového? Taky bych vyměnil kabely, ale nemám. Ty debilní 4civky jsou docela dost drahý. Ale mám doma dvě vadné a zkoušel jsem co to dělá když je cívka KO, moje se jeví jako vpořádku.

A jak ti to prosímtě cukalo? ani si se nesvěřil :)

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Napsal: 23.01.2012 16:24
od stawaFK
no cukalo to šíleně při 2tis otáček když jsem chtěl udržovat rychlost....

hele tak to nevím bylo mi řečeno že se tam dalo jiné sání :roll: tak až dopodrobna se já po tom nepídím :blush:

no nevím jestli si lajznu zkoušet ve 130 plnou brzdu :blush:

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Napsal: 23.01.2012 16:31
od tomakecTD
Já taky nejel 130, nějak přes 90 na rovné cestě abych viděl jestli někde někdo jede nebo tak :D Popiš mi prosím to tvé cukání dopodrobna, zajímá mě to.....všechny tvé poznatky, třeba jsme měli ten sám problém. No spíše mi to někdy cukne pořád a někdy nic....

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Napsal: 27.01.2012 09:49
od stawaFK
tomakanec: takže jsem se na to zaměřil znovu, jak jsem psal, teďka už to necuká, ale... :!: prostě na třetí stupeň se to na těch posranejch 3000 ot. prostě pozastaví, nemá to volnej průběh...prostě chvilku jako bez tahu a pak se to zase rozběhne, trvá to jen chvilku, ale poznat se to prostě dá...

škoda že jsem nevyčistil třeba ten egr ventil, a ještě nemrknul na ten snímáč otáček jak tu někdo taky psal :fool: kurnik...


to cukání předtím bylo strašný, nemohl jsem udržet prostě rychlost na 1,2, i 3 pod cca 40KM/H to prostě cukalo jako prase, ale to bylo určitě že zadní kotouče úplně v hajzlu a zadní kola brzdila 8O kola se prostě na zvedáku otočila tak o 4 cm 8O

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Napsal: 27.01.2012 13:43
od tomakecTD
Dnes jsem logoval auto a při jízdě 50km/h 4rych slupeň, 20% zátěž motoru, úhel škrtící klapky 6.3stupňu . A úhel řízení ( úhel zážehu ) byl 39 někdy i 49!! Dle manuálu má být 0-10. Co znamená, že mám 39??? :roll: A také EGR - vůbec se mi neměnilo napětí. Pořád na něm bylo 0,7V až jednou na pár sekund 1,4 jinak v 15minutové jízdě to ukazovalo pořád stejně, to je špatně??

Umí prosím někdo číst logované hodnoty??

http://leteckaposta.cz/640678904" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Napsal: 27.01.2012 16:57
od jurod
Ahoj, tak tady někdo řešil stejný problém s uhlem zážehu, někdo tam psal i stručný popis, tak abych to zbytečně nepsal, tak si to přečteš zde http://forum.skodahome.cz/topic/82750-uhel-zapalovani/" onclick="window.open(this.href);return false;

Co se týče EGR, tak nemám tenhle motor, abych si mohl sednout do auta a podívat se jaké hodnoty bude ukazovat mně...
Tohle je z manuálu k 1.4 55kw... EGR by měl být stejný... skupina 74 co jsi dal logovat.

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Napsal: 27.01.2012 19:31
od tomakecTD
jurod píše:Ahoj, tak tady někdo řešil stejný problém s uhlem zážehu, někdo tam psal i stručný popis, tak abych to zbytečně nepsal, tak si to přečteš zde http://forum.skodahome.cz/topic/82750-uhel-zapalovani/" onclick="window.open(this.href);return false;

Co se týče EGR, tak nemám tenhle motor, abych si mohl sednout do auta a podívat se jaké hodnoty bude ukazovat mně...
Tohle je z manuálu k 1.4 55kw... EGR by měl být stejný... skupina 74 co jsi dal logovat.

To mi nijak moc nepomohlo no :roll: Nevím jaký hodnoty egr jsou správný. A na tom škoda foru mají ten úhel -40 a já mám plus 40 :D

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Napsal: 27.01.2012 20:47
od jurod
Víc ti nepomůžu... :(
A to je snad jedno jestli mají -40 a ty +40 ne? Já to posílal, že se jedná o popis problému stejného jako máš a to že máš uhel zážehu mimo mez :roll: Se stejnými hodnotami bych asi těžko někoho našel :lol:

Jak jsem psal, zkus někoho s tím motorem ať ti mrkne na EGR... já mám EGR úplně jiný :wink:
Nebo to chce projít něco na netu...myslím, že to určitě najdeš. :D

Ale podle toho co jsem našel, tak to závisí od hodně věcí... : "Úhel předstihu zážehu je složitou funkcí mnoha proměnných (rychlosti
otáčení, zatížení, bohatosti směsi, teploty vzduchu i chladicí kapaliny, oktanového čísla paliva
a dalších) a zásadně ovlivňuje dynamické vlastnosti motoru i složení výfukových plynů."

Takže by mně zajímali hodnoty, které to má když to jede na benzín vs. hodnoty na plyn...

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Napsal: 27.01.2012 21:27
od tomakecTD
jurod píše:Víc ti nepomůžu... :(
A to je snad jedno jestli mají -40 a ty +40 ne? Já to posílal, že se jedná o popis problému stejného jako máš a to že máš uhel zážehu mimo mez :roll: Se stejnými hodnotami bych asi těžko někoho našel :lol:

Jak jsem psal, zkus někoho s tím motorem ať ti mrkne na EGR... já mám EGR úplně jiný :wink:
Nebo to chce projít něco na netu...myslím, že to určitě najdeš. :D
Já mám vždy něco extra :D Dočetl jsem se, že to je hodně regulováno snímačem klepání, který snižuje ten úhel. Ale ten snímač já nevím, ten mi asi nedělá nic :D Jel jsem na LPG a psali, že u lpg se ten úhel prodlužuje, aby se využilo 110ktanů LPG :D třeba je to ono

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Napsal: 27.01.2012 21:30
od jurod
Editoval jsem příspěvek nahoře... taky si myslím, že by to mohlo být něco ohledně LPG... :wink:
Tady najdeš o zážehu víc http://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace_ ... le_id=8398" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Napsal: 29.01.2012 16:06
od srotty
[quote="tomakecTD"]Dnes jsem logoval auto a při jízdě 50km/h 4rych slupeň, 20% zátěž motoru, úhel škrtící klapky 6.3stupňu . A úhel řízení ( úhel zážehu ) byl 39 někdy i 49!! Dle manuálu má být 0-10. Co znamená, že mám 39??? :roll: A také EGR - vůbec se mi neměnilo napětí. Pořád na něm bylo 0,7V až jednou na pár sekund 1,4 jinak v 15minutové jízdě to ukazovalo pořád stejně, to je špatně??

Tak jsem to dnes měřil na svým motoru(mám stejný 1,6 16V AZD) a hodnoty skoro stejné jak ty.Skupina 3 pole 4 uhel zážehu mi chodil od asi -3 přes 4 až po 33 podle toho jak jsem přidával plyn a motor byl zatížen.Pak EGR ventil skupina 74 pole 1 napětí pořád 1,05V,pole 2 pořád 3,98V,pole 3 tady to kolísalo od 1,08 až 2,8V zase podle otáček a zatížení.Jinak logy se dají krásně číst v programu Dieselpower Log View a nebo VC-Scope.Já oba dostal ke kabelu.

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Napsal: 29.01.2012 18:14
od tomakecTD
srotty píše:
tomakecTD píše:Dnes jsem logoval auto a při jízdě 50km/h 4rych slupeň, 20% zátěž motoru, úhel škrtící klapky 6.3stupňu . A úhel řízení ( úhel zážehu ) byl 39 někdy i 49!! Dle manuálu má být 0-10. Co znamená, že mám 39??? :roll: A také EGR - vůbec se mi neměnilo napětí. Pořád na něm bylo 0,7V až jednou na pár sekund 1,4 jinak v 15minutové jízdě to ukazovalo pořád stejně, to je špatně??

Tak jsem to dnes měřil na svým motoru(mám stejný 1,6 16V AZD) a hodnoty skoro stejné jak ty.Skupina 3 pole 4 uhel zážehu mi chodil od asi -3 přes 4 až po 33 podle toho jak jsem přidával plyn a motor byl zatížen.Pak EGR ventil skupina 74 pole 1 napětí pořád 1,05V,pole 2 pořád 3,98V,pole 3 tady to kolísalo od 1,08 až 2,8V zase podle otáček a zatížení.Jinak logy se dají krásně číst v programu Dieselpower Log View a nebo VC-Scope.Já oba dostal ke kabelu.

Ty jo, tak super že si mi dal info :good: tak to bude asi ok :wink: Jinak ale ten egr je divnej docela dost, mě se to napětí téměř neměnilo. Jel sem v pátek 20km tak sem ho normálně odpojil jelo to dobře.. Dnes jsem ho připojil a zase to pocukávalo....A taky jsem zkoušel povolit snímač klepání úplně na minmum jen přitáhlý rukou, výkon byl odspoda skvělej, jen to cukalo :D Než já se dostanu k tomu momentovýmu klíči achjo..



Jinak jak teď jezdím v -5ti, tak spotřeba nejde pod 8 i dlouhé trasy mimo město těch 20km jedu 90-100 je to normální? Taky jsem oddělal po jízdě kryt motoru a klapka byla zevnitř úplně celá mokrá!!!! Všude kapky vody, normálně z odvětrání kliky se tou hadicí dostala taková sračka a voda! Dělá vám to taky? je to normální že do sání jde voda?