Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 153 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
PříspěvekNapsal: 18.09.2011 21:40 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.04.2010

Příspěvky:

412

Bydliště:

OlomouCity

Co svíčky?

_________________
mk4 25Jahre GTi


Nahoru
 ICQ  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
PříspěvekNapsal: 18.09.2011 21:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Svíčky úplně nové :wink:

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
PříspěvekNapsal: 19.09.2011 07:42 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.04.2010

Příspěvky:

412

Bydliště:

OlomouCity

Jestli máš v chybách lambdu tak do bude ona. Mě to dělá nad 2500ot. Lambda před katem...auto cuká,nejde do otáček a nemá výkon...svíčky jsem měnil včera a trochu se to zlepšilo ale nic extra:) svítí ti kontrolka motoru?

_________________
mk4 25Jahre GTi


Nahoru
 ICQ  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
PříspěvekNapsal: 19.09.2011 09:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.11.2010

Příspěvky:

60

Bydliště:

Praha

A co takhle váha vzduchu? Při volnoběhu ti drží otáčky? Pokud je to cukání jakoby ti najednou zbrzdilo auto tak to bude asi ono... A ještě jedna rada - hlavně nekupuj Starline! Teď jsem měl 2 a obě byly špatné. Zkusil bych nejdříve nějakou z vrakáče jestli se to zlepší. Dej vědět jak to dopadlo.

_________________
Golf IV 1,6 FSI r.2002 150000km
viewtopic.php?f=28&t=203272 - Programování dojezdu oken, zvuku zamykání, autozamykání...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
PříspěvekNapsal: 19.09.2011 11:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.08.2008

Příspěvky:

1692

Bydliště:

Litvínov

16V váhu nemají místo ní je senzor tlaku.Podle toho co tu tomakecTD psal tak bych tipnul že je aspoň částečně v háji.

_________________
VW GIV 1.6 16V


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
PříspěvekNapsal: 19.09.2011 13:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Pánové, mám tam nového snad všechno :drinks: lambdu před katem origo, klapku origo, čidlo teploty, svíčky, všechny čidla čisté. Sání na 100% těsné. Lambda 2 na nic vliv nemá, tu sem včera odpojoval a to samé. Jedinné to čidlo tlaku a teploty sání a to mám dneska nové, tak to vyzkouším, hlavně ty teploty a tak. Pak leda jestli dobře funguje nádobka s aktivním uhlím a čidlo otáček kliky. Jinak je vše nové, leda vyměnit motor chlapi :good: :D :D :D

Jinak dnes po ránu sem to nastartoval až na potřetí. Nastartovalo, volnoběh jak traktor, chcíp.Pak zase, ale už to jelo-šlápl jsem na plyn, chcíp. Na 3tí pokus se to rozjelo normálně a samozřejmě cukalo. Doufám v to čidlo :roll:

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
PříspěvekNapsal: 19.09.2011 15:08 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.04.2010

Příspěvky:

412

Bydliště:

OlomouCity

Pěkná generálka..až to najdeš tak budeš mít snad dlouho klid :)

_________________
mk4 25Jahre GTi


Nahoru
 ICQ  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
PříspěvekNapsal: 19.09.2011 15:08 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.04.2010

Příspěvky:

412

Bydliště:

OlomouCity

čidlo otáček kliky by to mohlo dělat..ale to by ti ukázal VAG ne?

_________________
mk4 25Jahre GTi


Nahoru
 ICQ  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
PříspěvekNapsal: 19.09.2011 16:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Takže, vypozoroval jsem: Po studeném startu se divně chová nádobka s aktivním uhlím, nastartuju, nelupe a přitom je v hadici slyšet jak do sání výpary jdou. Jakmile se šlápne na plyn, hned to chcípne-motor se jakoby zadusí. To čidlo tlaku sání mám nyní taky nový, tím to nebylo, naštěstí sem ho nekupoval :drinks: Zjistil sem,že když je tam i docela velkej fuk někde bokem, hned to chybu neháže, jen až je někde velká lochna. Takže když hadičku od uhlí oddělám, má to stejný chod jako když startuju za studena. Když ji ucpu, motor jede normálně. Tzn, že asi po startu do motoru nemají jít výpary z nádrže, ventil nelupe, ale něco propouští a klapka s tím nepočítá, tak se motor dusí. Jakmile ventil začne "lupat" jede to normálně a reaguje na plyn. Ještě sem vypozoroval,že na volnoběh u klapky vždy po intervalech 1s je slyšet syčení vzduchu. něco jako sss, sss, sss :D Zřejmě se někde dostává vzduch a klapka se "houpe" ale jen mírně. V pásmu 2tis ot je to bordel. Takže mrknu na těsnění pod ní a na tu krabku s aktivním uhlím :good:

Má otázka zní, jak ventil aktivního uhlí má fungovat? Díky za info :good:

Jinak čidlo otáček ukazuje normálně plynulé hodnoty dle vagu.

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
PříspěvekNapsal: 21.09.2011 20:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.07.2011

Příspěvky:

37

Bydliště:

Velké Němčice

Jj,mě to taky teď začalo dělat ale Ty máš 16V já mám AKL 8V,taky by mě zajímalo čím to je,jak jsem už psal dříve...v několika servisech chytří zaplatíš 5-kilo za pokec a stejně Ti h...o poradí :negative: natož aby to dali dohromady,jo oni daji ale vymění půl auta :lol: Tak by mě zajímalo jestli už Ti to frčí?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
PříspěvekNapsal: 21.09.2011 20:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Mám nový čidlo tlaku sání, klapku, čidlo teploty, svíčky, lambdu I. Origo vše. Kontrolováno aktivní uhlí, komplet vyjmuty vstřiky i s lištou, vyčištěno. EGR na 100% čistej plně funkční, lambda II nemá vliv. Fuk nikde u sání není, testováno. Pořád to samý, jedinný,co sem neměnil je čidlo otáček klikové hřídele. Ty jsi něco měnil? Co ti v servisech řekli?

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
PříspěvekNapsal: 21.09.2011 23:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.05.2010

Příspěvky:

1749

Bydliště:

Praha

Jak mi asi před měsícem radil Falko, tak aktivní uhlí jde myslím zkontolovat v akčních členech. Hele, takovej hloupej dotaz, ale nemáš to kvůli tomu, že to jezdí na lpg? Zkoušel jsi za nákym člověkem aby mrknul na řj motoru, je tam tuším náká italská.

_________________
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
ex: VW Golf VI 1.4 TSI CAXA
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: Škoda Felicia Combi 1.6

_________________
VCDS 17.1.3 ENG, VAG COM 304 CZ


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
PříspěvekNapsal: 21.09.2011 23:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Jak má aktivní uhlí fungovat? Je tam ventil nahoře a ten cvaká. Ventil se dá pořídit za babku. Samotná nádobka jen mění výpary, tu si nevšímej. Chybu může dělat jen ten ventil. Zkus od něho odpojit hadici co jde do klapky a zacpat ji,jestli to pomůže.
Pokud ne, mohl by to dělat ještě zapalovací modul, většinou blbne za tepla.
Jinak jak můžeš slyšet výpary co jdou do nádobky? To je blbost. Do nádobky jdou výpary pořád, to není nijak uzavřeno mezi nádobkou a nádrží.
Jedině ten ventil to pouští do spalování...
Klapku jsi psal máš novou? Nebo je použitá?

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
PříspěvekNapsal: 21.09.2011 23:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Nádobka aktivního uhlí a ventil fungují, zkoušeno. LPG může zanést vstříky benzínu, odejde dřív lambda, svíčky (Vše měněno,vstřiky čištěny ), výfuk, někdo říká, že ventily, jinak by to nemělo mít na nic vliv. Samozřejmě, že sem se o to taky zajímal, ale nic mne nenapadlo. Taky je v motoru díky tomu plno různejch drátů a tak. No uvidíme, snad časem seženu čidlo otáček kliky, jestli to bude OK a bude to cukat dál, smířím se s tím, výkon to má docela dost dobrej na kombíka :good:

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot
PříspěvekNapsal: 21.09.2011 23:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Co ta klapka? Nová? Nebo použitá?
Zapalovací modul bych ještě proměřil..jestli tam je :)
Čidlo otáček kliky je jedna věc, pak je ještě snímač otáček na vačce.
Špatně se to hledá, to vím z vlastní zkušenosti. Protože pokud nějaké čidlo není úplně mrtvé, tak to diagnostika neukáže...

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 153 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group