Zkoušel jsem zapalovačem samotný ten bimetalový váleček, ten se vysouval v pohodě. Otázkou je, jestli by i přetlačil tu silnou pružinu, tomu bych moc nevěřil.
Jo takhle, já myslel, že je tam samotný filtrbox a před ním už nic není
No a ten přepínač sání jsem ještě nekuchal z důvodu, že si nejsem jistý, jestli to nežere trošku víc. Posledně jsem měl spotřebu něco přes 8 litrů, ale tu nemůžu počítat, protože se 2x měnil palivový filtr + jsem měl teď docela často nastartovaný motor jen na volnoběh.
Ale asi začnu tím, že si seženu nějakou novou hadici k sání + zadělám celý ten nasavač ať to fouká jenom dovnitř sání a vykuchám ten ovladač klapky.
Mě by stačilo, aby to "táhlo" jak to občas táhne, pak najednou jako kdybych ubral plyn a ten tah už se neopakuje. Asi podle nálady. Už jsem to tady někde psal, že nevím čím to je. Logoval jsem i hodnoty za jízdy a nic podezřelého jsem nenašel a hlavně jsem se nedostal k tomu dobrému tahu. Ale je pravda že teplota sání v době logování byla cca 38°C.
Myslíš, že je možné aby třeba 1-2°C způsobil tu ztrátu tahu? Třeba skok v palivové mapě?