Předělání filtrboxu + vedení vzduchu GTI/TDI
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Předělání filtrboxu + vedení vzduchu GTI/TDI
Jj papír stačí.Klapa tomu taky nepatrně pomůže
VW GIV 1.6 16V
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Předělání filtrboxu + vedení vzduchu GTI/TDI
Papírák stojí nějakých 150 kč, takže jen zahodíš a nic neřešíš.
Klaoka proč ne, ale asi taky nebude zrovna zadarmo. Možná bude potřeba upravit soft a těsnění na sání a jelikož bude asi širší, tak i nepatrně větší to koleno. Ale to silikonové se nechá i docela tvarovat a natahovat...Prostě si to celé rozmysli, než to začneš dávat dohromady.
Klaoka proč ne, ale asi taky nebude zrovna zadarmo. Možná bude potřeba upravit soft a těsnění na sání a jelikož bude asi širší, tak i nepatrně větší to koleno. Ale to silikonové se nechá i docela tvarovat a natahovat...Prostě si to celé rozmysli, než to začneš dávat dohromady.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Předělání filtrboxu + vedení vzduchu GTI/TDI
Skrz klapku neni potřeba nic upravovat jen se na ni musí zaslepit jeden vstup nějakým např. červíkem a lepidlem. Ta klapka má vnější průměr pořád stejný. Rozdíl je ve vnitřním výstupu klapky kde původní má asi půl cm nálitek. Kdežto z 1,8t je vstupní i výstupní průměr cca stejný..
jinak co se týká té vložky tak dat ji klidně můžeš, ale rozdíl skoro asi nepoznáš možná ve vyšších otáčkách se to lépe vytáčí.
jinak ten filtrbox bych tam dal jede to pak o trochu lépe odspoda (a to že to vypadá dobře to už je jen bonus) a ten kužel to je špíš zvuková záležitost u těchto motorů
jinak co se týká té vložky tak dat ji klidně můžeš, ale rozdíl skoro asi nepoznáš možná ve vyšších otáčkách se to lépe vytáčí.
jinak ten filtrbox bych tam dal jede to pak o trochu lépe odspoda (a to že to vypadá dobře to už je jen bonus) a ten kužel to je špíš zvuková záležitost u těchto motorů
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Kobrovnik
- Řidič
- Příspěvky: 125
- Registrován: 01.01.2013 12:48
- Bydliště: Novojičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Předělání filtrboxu + vedení vzduchu GTI/TDI
Právě proto jsem to tu napsal Rady jsou k nezaplacení a člověk se pořád učí.
Právě, že zvuk mi trošku vadí, když se klapa přes kuželku oteřve naplno, ale zase auto je živější. Ikdyž pravda, moc to vzhledově do auta nezapadá. Takže ve výsledku hodím filtrbox, do něj papírák a vyměním klapu (tu klapu mě zaujala právě od majrek001) a trošku jsem se na to ptal. Maximálně to pak zajedu k někomu nastavit přes VAG.
Díly jsem zde sehnal od klubáků:
- filtrbox i s hadicí vroubkovanou za 500,-
- klapka 1.8T najeto 140 000 km za 1 000,-
Sání co mám teď s kuželkou si nechám než se mi osvědčí filtr box, nerad by sem se pak vracel na sání od výroby
Právě, že zvuk mi trošku vadí, když se klapa přes kuželku oteřve naplno, ale zase auto je živější. Ikdyž pravda, moc to vzhledově do auta nezapadá. Takže ve výsledku hodím filtrbox, do něj papírák a vyměním klapu (tu klapu mě zaujala právě od majrek001) a trošku jsem se na to ptal. Maximálně to pak zajedu k někomu nastavit přes VAG.
Díly jsem zde sehnal od klubáků:
- filtrbox i s hadicí vroubkovanou za 500,-
- klapka 1.8T najeto 140 000 km za 1 000,-
Sání co mám teď s kuželkou si nechám než se mi osvědčí filtr box, nerad by sem se pak vracel na sání od výroby
Golf IV. 1.6 16V BCB + filtrbox
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Předělání filtrboxu + vedení vzduchu GTI/TDI
A ještě si pořiď komplet to sací potrubí od masky. Na montáž musíš vyndat baterku i s tim jejím držákem a skládej to jakoby od masky doprava ke světlu, pak sací koš (ta trubka jakoby v blatníku). To má na sobě těsnění a trochu vůli, takže tam pak snadno napasuješ ten filtrbox
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- Kobrovnik
- Řidič
- Příspěvky: 125
- Registrován: 01.01.2013 12:48
- Bydliště: Novojičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Předělání filtrboxu + vedení vzduchu GTI/TDI
Sací potrubí se snažím sehnat, ale prozatím jsem našel na ebay jen ten kužel co nasává od masky, zbytek zatím nic. Kde to sháníte?
Golf IV. 1.6 16V BCB + filtrbox
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: Předělání filtrboxu + vedení vzduchu GTI/TDI
Kdyžtak mám ten sací koš.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Předělání filtrboxu + vedení vzduchu GTI/TDI
Kup to nové ve vw stojí to asi 500,- ty tři části za světlem + ten sací koš
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Kobrovnik
- Řidič
- Příspěvky: 125
- Registrován: 01.01.2013 12:48
- Bydliště: Novojičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Předělání filtrboxu + vedení vzduchu GTI/TDI
Klapa už je doma, sací koš a filtrbox na cestě, zbylé díly počkám v pondělí na nabídku autorizovaného servisu a pak se bude skládat Nedá mi to, chcu tam tu klapu hodit už teď (1.8 T) ale kašlu na to, až budu mít všechny části, naperu to tam Už teď jsem zvědav, kuželka není špatná, snad to nebude k horšímumajrek001 píše:Kup to nové ve vw stojí to asi 500,- ty tři části za světlem + ten sací koš
Golf IV. 1.6 16V BCB + filtrbox
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Předělání filtrboxu + vedení vzduchu GTI/TDI
Doufám že jsi vzal tu elektrickou z 132Kw verze .Jinak nečekej od toho nějaký zázrak ale řekl bych že je ten motor po upgradu klapy s origo sáním o trošku živější a nechá se snáz vytočit.
VW GIV 1.6 16V
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Předělání filtrboxu + vedení vzduchu GTI/TDI
ono i ty novější 1.8T 110kW jsou s el. klapkou a je úplně stejná jak z 132kW
Naposledy upravil(a) majrek001 dne 29.07.2014 21:05, celkem upraveno 1 x.
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Kobrovnik
- Řidič
- Příspěvky: 125
- Registrován: 01.01.2013 12:48
- Bydliště: Novojičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Předělání filtrboxu + vedení vzduchu GTI/TDI
Pratele tak je hotovo, zitra jeste navedu oddech do mist pro vahu vzduchu a je udelano. Tezko rict pocit muj jak jsem dnes zkousel tak mi prijde, ze motor je zivejsi a jak clovek na to slapne jde citit, ze to saje tak pekne. Asi to je nejlepsi mozny krok komplet s tim sanim od masky
Dole fotecka jak to vyzera u me, diky vsem za rady a podporu (ne jen tady ale i v sz)
Mejte se
EDIT: Ještě ta fotka
Dole fotecka jak to vyzera u me, diky vsem za rady a podporu (ne jen tady ale i v sz)
Mejte se
EDIT: Ještě ta fotka
Naposledy upravil(a) Kobrovnik dne 30.07.2014 13:40, celkem upraveno 2 x.
Golf IV. 1.6 16V BCB + filtrbox
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Předělání filtrboxu + vedení vzduchu GTI/TDI
majrek001:vidíš to jsem ani nevěděl.V době když jsem s tím laboroval tak jsem čuměl k bráchovi do auta a ten má A3 132kw a na žádné 110kw verzi jsem jí neviděl,tak teď jsem zase trochu chytřejší ...
Kobrovník:Tak hlavně že jsi spokojený,je to asi jedna z mála věcí co tomu motoru trochu pomůžou a hlavně to nestojí milon.
Kobrovník:Tak hlavně že jsi spokojený,je to asi jedna z mála věcí co tomu motoru trochu pomůžou a hlavně to nestojí milon.
VW GIV 1.6 16V
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Předělání filtrboxu + vedení vzduchu GTI/TDI
Oddech předělávat nemusíš, BCB to má vyvedený do sání pod klapku. A ten olejový odflus co ti jde od víčka oleje koukám že jsi navedl do nějakého filtříku ale mohl jsi to nechat kapat do krytu motoru jak to bylo originálně.
A kryt motoru nemáš žádný? To bacha nu kuny čéče....
A kryt motoru nemáš žádný? To bacha nu kuny čéče....
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- Kobrovnik
- Řidič
- Příspěvky: 125
- Registrován: 01.01.2013 12:48
- Bydliště: Novojičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Předělání filtrboxu + vedení vzduchu GTI/TDI
Shorty píše:Oddech předělávat nemusíš, BCB to má vyvedený do sání pod klapku. A ten olejový odflus co ti jde od víčka oleje koukám že jsi navedl do nějakého filtříku ale mohl jsi to nechat kapat do krytu motoru jak to bylo originálně.
A kryt motoru nemáš žádný? To bacha nu kuny čéče....
Zatím kryt není, nevleze se díky koleno, jinak ten filtřík na ten olejový sajrajt může být nebo je lepší to navést do toho filtru jak bývá váha vzduchu?
Případně nechat to prát do původního filtru s tím, že nebude nasazen na klapě. By bylo asi nejlepší řešení ne?
Golf IV. 1.6 16V BCB + filtrbox