Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 788 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Předělání filtrboxu + vedení vzduchu GTI/TDI
PříspěvekNapsal: 11.04.2015 16:23 
Offline
VWjunior
VWjunior
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

27.09.2014

Příspěvky:

153

Díky, snad bude :). No mě ten filtr box přišel i s filtrem, zatím ho tam nechám, dokonce vypadal čistěji než ten můj :D

Ještě se zeptám...já tu hadici sání vůbec neřezal, ale je zastrčená dobrých 10 čísel do toho boxu, vadí to nečemu? Není lepší ji zkrátit?
Sice původně to tam vevnitř mělo taky nějakou trubku, ale tu jsem dal pryč, abych tam tu hadici vůbec dostal.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Předělání filtrboxu + vedení vzduchu GTI/TDI
PříspěvekNapsal: 11.04.2015 17:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.05.2010

Příspěvky:

1392

Bydliště:

Praha

No čim míň věcí a překážek v sání, tím lépe...aby lépe proudil vzduch. Já to mám taky jen zastrčené, ale zkrátil jsem to trochu

_________________
VW Golf VI 1.4 TSI CAXA
ex: VW Golf IV 1.6 16V, prodej dílů z GIV viewtopic.php?f=40&t=318776
LED žárovky na prodej viewtopic.php?f=40&t=319266

_________________
VAG COM 304 CZ


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Předělání filtrboxu + vedení vzduchu GTI/TDI
PříspěvekNapsal: 11.04.2015 18:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7085

Bydliště:

Svitavsko

zastrčená drží dost.. trochu to zkrat nech to tam 1cm za tu hranu co to v ní drží

_________________
www.detailing.cz

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Předělání filtrboxu + vedení vzduchu GTI/TDI
PříspěvekNapsal: 11.04.2015 19:02 
Offline
VWjunior
VWjunior
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

27.09.2014

Příspěvky:

153

Já ji nechával v celku kvůli tomu, kdybych ji ještě někdy na něco potřeboval, nebo ji potřeboval delší :lol: :lol:
Ale zkrátím ji, přece jenom 10 cm je dost a nejspíš to bude mít i dost vliv na útlum těch tlakových vln :roll:

EDIT:
No takže po 70km zkušební jízdě je to asi takhle: Auto ztratilo takový ten prudší zátah kolem 3-3,5k otáček (což měla za následek nejspíš ta rezonanční komora), ale místo toho se krouťák pěkně rozprostřel a táhne to už od těch 2000+ a plynule.
Na jednu stranu mě tam ten zátah chybí, ale na druhou stranu tam, kde jsem dřív jel na 4 (kopce), teď jedu bez problému na 5 a při nižších otáčkách a auto neztrácí dech. 8)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Předělání filtrboxu + vedení vzduchu GTI/TDI
PříspěvekNapsal: 14.04.2015 20:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.06.2009

Příspěvky:

12

Zdravím, rozhodl jsem se, že taky předělám sání podle TDI/GTI a řeším teď, jak udělat odvětrání klikovky (mám AZD). Když jsem různě brouzdal po netu, tak jsem našel filtrboxy, který mají ještě takový malý vstup ze strany motoru, jako tady na fotce:

Obrázek

Myslím, že je to box z 1,8T, u boxů z 1,9TDI jsem tento vstup neviděl. Nevím k čemu slouží normálně (přisávání ohřátého vzduchu od motoru?), ale říkal jsem si, že by možná šel ten vstup využít pro napojení odvětrání té klikovky u AZD. Nevím jaký je průměr vstupu, ale to by snad šlo nějak uzpůsobit a podtlak tam bude. Co myslíte, nezkoušel to odvětrání někdo takto řešit?

Jinak jsem ještě našel, že šnorchl, který vede od světla do filtrboxu u R32 DSG je o dost větší než standardní:
http://uk-mkivs.net/topic/55121-how-2-fit-the-r32-dsg-air-intake-lots-of-pics/
K tomu většímu šnorchlu musí ale být i filtrbox s odpovídajícím vstupem a stejně tak kryt za světlem. Obávám se ale, že na bazarech budou tyto "větší" verze z R32 DSG nesehnatelné a nové jsou určitě předražené. Otázka taky, jestli by větší šnorchl vůbec měl nějaký znatelný účinek, když pro všechny ostatmí verze golfu je ten "malý" standardní šnorchl?
Taky je na fotkách v tom odkazu vidět, že borec si zvětšil vstup vzduchu za maskou - odřezal ty žebra, které tam normálně jsou. Teoreticky by to taky mohlo trošku pomoct.

_________________
Golf IV 1,6 16V AZD


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Předělání filtrboxu + vedení vzduchu GTI/TDI
PříspěvekNapsal: 15.04.2015 09:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8569

ta označena příruba na boxu by měla být pro sani sekundárniho čerpadla

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Předělání filtrboxu + vedení vzduchu GTI/TDI
PříspěvekNapsal: 18.04.2015 19:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.06.2009

Příspěvky:

12

xerxes píše:
ta označena příruba na boxu by měla být pro sani sekundárniho čerpadla

Nevíš prosím tě, u kterých motorů je filtrbox s touto přírubou? U TDI jsem ho neviděl a ta fotka by měla být snad z 1,8T, ale nevím to jistě. Možná, že se vyskytuje ještě i u jiných motorů, ale nevím. Docela by mi to pomohlo při shánění toho filtrboxu...

_________________
Golf IV 1,6 16V AZD


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Předělání filtrboxu + vedení vzduchu GTI/TDI
PříspěvekNapsal: 18.04.2015 23:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8569

je jen u benzináku :wink:

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Předělání filtrboxu + vedení vzduchu GTI/TDI
PříspěvekNapsal: 19.04.2015 08:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.07.2012

Příspěvky:

581

Bydliště:

Moravwa

Je to pro 1.8t a měli by to bt ty novejší motory AUM a AUQ ty maji sekundární čerpadlo.

_________________
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW

VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Předělání filtrboxu + vedení vzduchu GTI/TDI
PříspěvekNapsal: 26.07.2015 19:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.06.2010

Příspěvky:

302

Bydliště:

Brno

Zkracoval někdo tu hadici mezi kolenem a boxem?? já to mám dlouhý a zvedá mi to trochu filtrbox.Když skrátím hadici na straně boxu nebude to něčemu vadit?? myslím tím těsnost a aby to tam hezky drželo,ono to má hezký zakončení který tam krásně padne.

Další věc...bude něčemu vadit když budu mít chvilku hadici odfuku z motoru nenapojenou?? prostě mi tam trčí nad motorem.

Díky

_________________
Bora 1,6 16V Variant-HIGHLINE, Bývale:Fiat TIPO 1,6-výborné auto


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Předělání filtrboxu + vedení vzduchu GTI/TDI
PříspěvekNapsal: 26.07.2015 22:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7085

Bydliště:

Svitavsko

mám ji zhrácenou.. těsnost je bez problému přesně to jde zastrčit do otvoru ve filtrboxu (musí se vyndat těsnící kroužek pro přírubu váhy)

_________________
www.detailing.cz

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Předělání filtrboxu + vedení vzduchu GTI/TDI
PříspěvekNapsal: 09.08.2015 18:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.06.2009

Příspěvky:

12

Má někdo zkušenosti s odvětráním klikové skříně, které by bylo svedené hadicí ne do sání, ale volně někde pod auto?
Napadla mě tahle varianta, která by nepouštěla olejové výpary do sání. Nedávno jsem čistil klapku a byla hlavně zespodu dost zanesená a následující sání na tom bylo podobně :?

_________________
Golf IV 1,6 16V AZD


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Předělání filtrboxu + vedení vzduchu GTI/TDI
PříspěvekNapsal: 10.08.2015 14:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.05.2010

Příspěvky:

1392

Bydliště:

Praha

No přijdeš tim o podtlak, který celý ten systém má a potenciálně se to může projet na různých veličinách. Možná to vyhodí i chybu.

No a u AZD to máš vyvedené do deklu motoru, takže ti to kape na klapku skrze hubici. Klapku čistím jednou za rok a půl a pomáhá to. Ale sání jsem teda ještě nesundaval.

_________________
VW Golf VI 1.4 TSI CAXA
ex: VW Golf IV 1.6 16V, prodej dílů z GIV viewtopic.php?f=40&t=318776
LED žárovky na prodej viewtopic.php?f=40&t=319266

_________________
VAG COM 304 CZ


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Předělání filtrboxu + vedení vzduchu GTI/TDI
PříspěvekNapsal: 10.08.2015 20:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.06.2009

Příspěvky:

12

No je otázka, jestli je pro chod odvětrání klikovky potřebný podtlak ze sání. Pokud je v klikové skříni spíše přetlak (což zřejmě je), tak by měly olejové plyny volně fučet z konce hadice, pokud je ale nebude nějak brzdit odlučovač :?:
Že by mi to házelo nějakou chybu bych řekl, že asi nehrozí. Nevím které čidlo by to mohlo zjistit...
Spíše se obávám toho, že by mohl volný konec hadice odvětrání v zimě zamrzat, ale nevím.
Jinak mám sání předělané podle návodu tady z fóru z GTI/TDI z nasáváním vzduchu od masky, takže tímto děkuji všem, kteří to tu na fóru vyvinuli :good: Airbox mám použitý z 1,8T s menším vstupem tak jak je vidět na fotce o pár příspěvků výše a do tohoto otvoru mám provizorně navedenou novou hadici odvětrání klikovky. Chtěl bych to odvětrání ale udělat pěkně na hotovo, takže zvažuju všechny alternativy.
Jo a to sání jsem neměl rozebrané. Viděl jsem jen dovnitř při sundané klapce a moc čisto tam nebylo, alespoň z kraje ne. Myslím ale, že největší viník bude ale EGR ventil, na který mám také spadeno.

_________________
Golf IV 1,6 16V AZD


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Předělání filtrboxu + vedení vzduchu GTI/TDI
PříspěvekNapsal: 11.08.2015 09:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.06.2010

Příspěvky:

302

Bydliště:

Brno

Tak hlásím že už mám taky předěláno,teda skoro,jen ještě nemám vyřešen odfuk z motoru,nechal jsem to tak jak to je to originál,takže to vyfukuje nad motorem.zatím to na nic nemá vliv,jezdím tak cca týden.

Jinak po sundání origo filtrboxu byla klapka čistá,ještě jsem ji nečistil.(mám 5 let)

A dojmy z přestavby?? je to lepší,když je motor vytočený třeba na 3tis/ot na trojku a dám plný plyn,tak se ochotněji vytočí.Zkoušel jsem i dálnici a před upravou se horko těžko dostával na 160km/h,ted ve 170 chtěl dál :D
Na druhou stranu mám pocit že mi zmizel takový ten nástup po 4tis,je to takový vyhlazený.Spodek nedokážu hodnotit,připadá mi to cca stejný,ale v těchto vedrech to jede prostě líp,nedusí se to tak moc.Charakter 1,6 16V zůstává :laugh: potřeba točit,točit...

Majreku: kdyby jsi chtěl vyzkoušet,je možno :wink: v nedělu jedu do Svitav.

_________________
Bora 1,6 16V Variant-HIGHLINE, Bývale:Fiat TIPO 1,6-výborné auto


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 788 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group