Tak jsem to zkoušel a myslím že by motor mohl být ještě OK.Tonnda píše:Opotřebení motoru nemusí bejt jenom zvýšená spotřeba oleje a hluk. Olej ti to muže žrát např. jenom kvuli ztvrdlejm guferum na ventilech a "hluk" např. nefunkční zdvihátko ventilu. Když ti hodně "fouká" motor měrkou, je to tím, že máš opotřebované pístní kroužky a tudíž ti zkrz ně prochází dolu tlak při kompresi a výfuku a naopak se muže olej dostat nahoru a pak se spálí spolu se směsí..proto modrej kouř z vejfuku, když je to už moc.Sonny píše:No to jsou mi novinky Takže když vytáhnu měrku,nebo zátku,a po nastartování od tam vyfukuje,tak to značí že je motor víc opotřebený
Řekl bych že opotřebení motoru signalizuje hluk nebo spotřeba oleje,ne?? jak to je?někdo mi to popište.
Díky
Do otvoru k nalití oleje jsem dal rožek papíru a trochu se třepal,bylo cítit že tam trochu vyfukuje sem tam.Akdyž jsem dal papír naplocho k otvoru tak se ani nehnul.
A z měrky nefouká vůbec
Jinak olej nedolívám,když jsem to koupil tak bral.Po výměně oleje(Mobil1) už si do další výměny nevzal nic.naj.185tis.km
Tak snad ještě něco najezdí moje-Das Auto