zapalovací cívka, špatná?

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: zapalovací cívka, špatná?

Příspěvek od tomakecTD »

Já mám ty cívky ok, testoval jsem je no :D Sakra ale tak rychle ti odejít? To tam bude nějaký problém v elektrice, ne? Na kolik vyjde jedna? Já zkusím poslední věc, snímač klepání a když to tím nebude, kašlu na to. Cuká to rok co to mám stejně :good:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

vanhouten
Řidič
Řidič
Příspěvky: 84
Registrován: 11.06.2010 20:57

Re: zapalovací cívka, špatná?

Příspěvek od vanhouten »

no co jsem se tady na foru docetl, tak u tech nasich motoru ty civky ochazeji docela casto a bylo psano jako "jedna z castych nemoci". ale nezda se mi ze bych za rok vymenil celou sadu. pravda ze vsechny co jsem menil tak byly originaly, ale taky mozna protoze byvaly majitel jezdil jen do helleru.

co se tyce elektriky tak je pravda ze mi blbe, uz jsem tu dokonce o tom zalozil vlakno - http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=75&t=205339" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Bora "Froggy" 1.8T GT Sport (AUM), VW Bora "Honey Bunny", 1.6 16V, 77kw (BCB). Vw "Lupo(rn)" , 1.0 (AHT).

No turbo, no diesel, no power?, NO PROBLEM!!!

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: zapalovací cívka, špatná?

Příspěvek od tomakecTD »

Já sem se díval a mám 3ks zřejmě originál a 1ks měněný :D Že by ty cívky vydržely 200tis km? Vypadají ty 3 fakt jako původní...
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
Pietro1820
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 44
Registrován: 03.08.2013 05:58

Re: zapalovací cívka, špatná?

Příspěvek od Pietro1820 »

Podle toho co čtu, tak je to jasná špatná regulační Lambda sonda před Katalyzátorem. To cukání má za následek bohatost směsi, motor netáhne, cuká a na volnoběh to prdí do výfuku. Je to i z něj i cítit. Podobný problém řeším. Nešel mi jeden válec. Vyměnil jsem kabely a je to ok. Teď ještě řeším ty Lambda sondy. Četl jsem, že je důležité kupovat Lambdy vždy originální. Tak jsou zaručena všechna data pro Řj daného vozu. Nedoporučují se univerzální.. A to jak jsi tam psal, že jsi vůbec nenastartoval, tak to je právě příčina vadné Lambda sondy. Také se to ještě projevuje i na vysoké spotřebě.
Golf IV 2.8 V6 4motion

liborberka
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 08.04.2017 14:43
Bydliště: Brazilie
Kontaktovat uživatele:

Re: zapalovací cívka, špatná?

Příspěvek od liborberka »

Ahoj, jsem dal do tehle diskuze problem se zastavovanim motoru a nemoznosti jeho opetneho nastartovani. Jde o VW Polo Sedan (brazilska verze). Auto rovnez behem jizdy OBCAS ne pravidelene cuklo jakoby stopnul motor. Napred jsem se domnival ze jde o vadny snimac vackoveho hridele a tim prerusovani prisunu paliva. V servisu motor proverili a prave zjistili ze je vadna ta civka zapalovani (vpravo od snimace vack.hridele). Musela se vymenit za novou. Vymena zabere dost casu. Problem byl takto pozitivne vyresen. Motor ma najeto 56000 km.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“