Stránka 3 z 6

Re: 1.8 20v 92kw

Napsal: 19.10.2011 19:47
od jurod
Pokud si to budeš dělat sám, tak jen vypustíš vodu, vyšroubuješ to, vytáhneš termostat a uvidíš jestli je otevřený.
Případně ho zahřát ve vodní lázni a sledovat, kdy se otevře. Na tom nic neztratíš, maximálně hodinu svého života :)

Na Vagu to neuvidíš.
Ale tak to napoj na VAG, dej si teplotu, když budeš mít tak 60-70C, tak už by měla být i ta spodní hadice teplá pokud je špatný.
Já si myslím, že na 99% je špatný. To co jsi psal na to přesně sedí. Jinak by se ti auto zahřálo. Pak už jenom, že by ti špatně ukazovalo teplotní čidlo.

Re: 1.8 20v 92kw

Napsal: 19.10.2011 20:03
od vrtalmichal
no kdyš sem tam měl tech 60-70stupnů tak ta spodní hadice tepla byla.co kdyš je termostat dobrej?motor se normalně zahříva,a ukazuje mi jen blbě čidlo?proto ta rafička?nerad bych dělal zbytečnou pracu jako vyndaval termostat atd.víš jak to myslím?tet teda čím to je...........

Re: 1.8 20v 92kw

Napsal: 19.10.2011 20:07
od pino.t
A když budeš kupoval novej, tak vem nějakou lepší značku nebo originál, nebude to o moc dražší a moto při správné teplotě bude spokojenej jak želva.

Re: 1.8 20v 92kw

Napsal: 19.10.2011 20:35
od vrtalmichal
no jo a co kdyš to tím termostatem neni?a dela to čidlo?

Re: 1.8 20v 92kw

Napsal: 19.10.2011 20:38
od jurod
Je to termostat. To nejde aby se ti jen tak ohřál celý okruh, bez toho aby jsi měl provozní teplotu. A navíc když jedeš, aby ti klesala teplota na 70 a pod... takže bych to udělal na 100%.

Re: 1.8 20v 92kw

Napsal: 19.10.2011 21:43
od vrtalmichal
dobře no,taky si to myslím.ale ratši se poptám.tet sem zase z autem jel,a bylo tam tak 70víc ani prd,zastavil jsem v garaži.nechal běžet,a je tam hned 90.to bude tim ze vzduch neproudi prez chladič tak se to na těch 90 ohřeje co?jakej termostat doporučuješ?máš nějakou stranku?

Re: 1.8 20v 92kw

Napsal: 19.10.2011 21:58
od jurod
http://www.cc-autodily.cz/termostat-oct-1-8-2-0" onclick="window.open(this.href);return false;
měl by to být originál...

Re: 1.8 20v 92kw

Napsal: 19.10.2011 22:29
od vrtalmichal
parada.díky.hele a určitě to je termostat?mě je pořád divny že to docela dobře topí,a vůbec se to na tom motoru nějak neprojevuje.aš na to že nemužu dosahnout teploty 90stupnů.nerad byc hněco dělal zbytečne......

Re: 1.8 20v 92kw

Napsal: 19.10.2011 22:33
od pino.t
Zkus si polejt ruku vodou co má 70°C, taky je teplá.

Re: 1.8 20v 92kw

Napsal: 19.10.2011 22:45
od vrtalmichal
a co jako že je tepla?v tom nevidím žádnou odpověd.........

Re: 1.8 20v 92kw

Napsal: 19.10.2011 22:52
od pino.t
Na to, aby ti foukal teplej vzduch stačí, když ta voda bude mít 70°C, z ventilace těžko poznáš jestli má 70°C nebo 90°C
Budík ukazuje myslím od 60°C, a když vyjedu a rafička se ještě nepohne, tak fouká teplej vzduch.

Re: 1.8 20v 92kw

Napsal: 20.10.2011 06:20
od vrtalmichal
ja kdyš nastartuju.a ujedu 200m tak auto topi jak blazen.to je mi divny.tak bych nerad pracne menil termostat.a pak abych nezjistil že to bylo jen blbí čidlo,tak se ratši ptám co a jak.....

Re: 1.8 20v 92kw

Napsal: 20.10.2011 07:43
od maku
vrtalmichal píše:ja kdyš nastartuju.a ujedu 200m tak auto topi jak blazen.to je mi divny.tak bych nerad pracne menil termostat.a pak abych nezjistil že to bylo jen blbí čidlo,tak se ratši ptám co a jak.....
A co VAG nic nepise?

Re: 1.8 20v 92kw

Napsal: 20.10.2011 12:11
od jurod
Když stojíš a ukazuje 90C a když jedeš klesne to na 70C tak je to jasně termostat.
Ještě jsem nevidel aby takhle blblo čidlo teploty. To by ukazovalo pořad blbě.
Vag termostat neukazuje. A čidlo ohlasí až je úplně mrtvé.

Re: 1.8 20v 92kw

Napsal: 20.10.2011 12:15
od VWMysak
Přesně tak, vyměň termostat a je klid.