BAM namiesto AGU
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: BAM namiesto AGU
jak psal jurod... skládám..
a dost možná že když má AGU tak má neCan auto.. takže další potencionální - ale tím nechic říct neřešitelnej problém
taky jsem dlouho uvažoval nad touhle přestavbou ... a nakonec jsem od ní upustil.. jak z finančních důvodů..tak prostě že to za to s***ní nestojí + legislativa, dostupnost dílů atd...
podle mě lepší volba to nacpat do stávajícího motoru...
něco jinýho by bylo to stavět z auta kde 1,8T nebylo...
ale je to každýho věc..každý svého štěstí strůjce a nehodlám tady nikomu nc podsouvat... on až to začne stavět tak uvidí sám...vid jurode..
a dost možná že když má AGU tak má neCan auto.. takže další potencionální - ale tím nechic říct neřešitelnej problém
taky jsem dlouho uvažoval nad touhle přestavbou ... a nakonec jsem od ní upustil.. jak z finančních důvodů..tak prostě že to za to s***ní nestojí + legislativa, dostupnost dílů atd...
podle mě lepší volba to nacpat do stávajícího motoru...
něco jinýho by bylo to stavět z auta kde 1,8T nebylo...
ale je to každýho věc..každý svého štěstí strůjce a nehodlám tady nikomu nc podsouvat... on až to začne stavět tak uvidí sám...vid jurode..
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: BAM namiesto AGU
Máš pravdu...
Já pokud bych měl 1.8T, jestli AGU, nebo AUQ, tak dám ty prachy do toho motoru...
Ten can-bus jak píšeš v tomto případě by mu to pěkně zkomplikoval... hlavně pokud má komfort...
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 28.06.2011 18:46
Re: BAM namiesto AGU
uz som sa spojil na hhc s vtunim aj mustafou, snad sa niekde dopracujeme. material problem nebude, pondelok este idem volat jednemu cloveku do Martina, ci by to nasledne vedel zladit. nech sa nemusim trepat do polska
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: BAM namiesto AGU
Dej pak vědět co a jak...
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 28.06.2011 18:46
Re: BAM namiesto AGU
takze plany: hybrid, vyfuk, spojka, vstreky, pal.cerpadlo, vaha vzduchu(???)
zladenie riadiacej jednotky prebehne na severe slovenska. povodne som prestavbu planoval na dec-jan.
do tyzdna dam dokopy peniaze, zariadim garaz a ide sa na to sam som zvedavy aky vykon to bude mat.
viac info ked objednam veci:)
zladenie riadiacej jednotky prebehne na severe slovenska. povodne som prestavbu planoval na dec-jan.
do tyzdna dam dokopy peniaze, zariadim garaz a ide sa na to sam som zvedavy aky vykon to bude mat.
viac info ked objednam veci:)
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: BAM namiesto AGU
Ok. Hoď sem potom i foto.. jsem zvědavý..
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- fakieVW
- Pilot
- Příspěvky: 784
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: BAM namiesto AGU
Já řešil ten samý problém. Mám AGU a budu dávat turbo z audi S3 K04 a vstřiky 440ccm. S tím laděním je pravda,že tady v čr to nikdo neumí. Ale já vím kdo to umí a chce za to cca 9000kč. http://www.digitun.pl" onclick="window.open(this.href);return false; Jsou to odborníci v oboru a od lidí co u nich byli ladit auta jsem slyšel jen samé dobré věci.
Do motoru 165kw bych nikdy nešel. Je to plné elektroniky co dělá jen problémy a když ten motor náhodou odejte tak je problém pak sehnat další. Což po upravách atd zákonitě časem odjede AGU stojí na vrakáči holý motor 10 000kč. Vyměníš a jezdíš dál. To samé je blbost kupovat do toho kovaný spodek za cca 50 000 plus práce. AGU vydrží v serii 250 koní uplně lehce i pro závodní použití. Už jsem viděl tyhle motory naladěné na 280koní a majitel s ním najezdil 60 000km a pořád je vše OK. Je to jen o udržbě a stylu jízdy
Do motoru 165kw bych nikdy nešel. Je to plné elektroniky co dělá jen problémy a když ten motor náhodou odejte tak je problém pak sehnat další. Což po upravách atd zákonitě časem odjede AGU stojí na vrakáči holý motor 10 000kč. Vyměníš a jezdíš dál. To samé je blbost kupovat do toho kovaný spodek za cca 50 000 plus práce. AGU vydrží v serii 250 koní uplně lehce i pro závodní použití. Už jsem viděl tyhle motory naladěné na 280koní a majitel s ním najezdil 60 000km a pořád je vše OK. Je to jen o udržbě a stylu jízdy
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: BAM namiesto AGU
kovanej spodek je podle mě nesmysl...
co se týče vnitřku tak úplně stačí kovaný ojnice.. cca 10tis..
a lepší výfukový ventily.. cca 10tis..
a do cca 400 koní máš vystaráno..
jasný že pak můžeš jít ještě cestou jiných vaček... atd. a s tím pak se pojí další věci jako tvrdší ventilový pružiny..atd..
.. ale to už beru jako bonus... co není nezbytný..
co se týče vnitřku tak úplně stačí kovaný ojnice.. cca 10tis..
a lepší výfukový ventily.. cca 10tis..
a do cca 400 koní máš vystaráno..
jasný že pak můžeš jít ještě cestou jiných vaček... atd. a s tím pak se pojí další věci jako tvrdší ventilový pružiny..atd..
.. ale to už beru jako bonus... co není nezbytný..
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- fakieVW
- Pilot
- Příspěvky: 784
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: BAM namiesto AGU
Tak ono taky jde o to v jakém autě máš. Pokud to máš jako já v golfu II co má cca 750kg tak je 250koní už docela mazec,ale samozřejmě v octavii,která má 1350 to je něco jiného.
Jak pišeš,že kovyný spodek je zbytečná investice. Levněji vyjde demolovat ty motory a kupovat jiný motor třeba každou sezonu a ani po 5 výměnách ještě pořád nebudu na ceně toho kovaného motoru
Jak pišeš,že kovyný spodek je zbytečná investice. Levněji vyjde demolovat ty motory a kupovat jiný motor třeba každou sezonu a ani po 5 výměnách ještě pořád nebudu na ceně toho kovaného motoru
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: BAM namiesto AGU
Proti samotnému motoru BAM nic nemám. Jestli má elektriku nebo ne.
Tam to stačí chipnout a cca. 250 koníku tam je, což bohatě na předokolku stačí a dá se s tím jezdit za ještě "nějakou spotřebu"...
pokud to chce ten člověk na běžný provoz... Takže za mně BAM
Ale z hlediska přestavby bych si nechal AGU a upravil ho.
Tam to stačí chipnout a cca. 250 koníku tam je, což bohatě na předokolku stačí a dá se s tím jezdit za ještě "nějakou spotřebu"...
pokud to chce ten člověk na běžný provoz... Takže za mně BAM
Ale z hlediska přestavby bych si nechal AGU a upravil ho.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- fakieVW
- Pilot
- Příspěvky: 784
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: BAM namiesto AGU
Tak AGU je lepší na upravy podle mě akorát je problém s tím laděním lankového plynu. Nebo spíš je problém v tom, že to tady v čr nikdo nedělá.Hlavně AGU má větší kanály než novější 20VT což je velká výhoda.
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: BAM namiesto AGU
tady někdo otočil o 180 stupnů
jinak BAM, APX atd..prostě 165kW motory jsou určitě dobrý...
ale v autě kde jsou namontovaný z výroby..
řešit přestavbu.. i když naprosto pominu legálnost či nelegálnost takové výměny.. tak je na dlouho.. a za hodně...
sám jsem tohle řešil... a nakonec jsem rád že jsem do té výměny nešel..
měnit 1,8T za jiný 1,8T je podle mě hloupost ..proinvestovaný peníze čas a usili...
protože to, co člověk stráví na výměně a zapojení toho motoru...+ jeho cena.. za to má plnej kufr race komponentů na ten svůj kterej nemusí kutit.. můj názor kterej samozřejmě nikomu nenutím...
ale jinak fandím těmhle přestavbám... a lituju toho že to už tak nedělali do golfa z výroby..tak jak u audi a lseatu
jinak BAM, APX atd..prostě 165kW motory jsou určitě dobrý...
ale v autě kde jsou namontovaný z výroby..
řešit přestavbu.. i když naprosto pominu legálnost či nelegálnost takové výměny.. tak je na dlouho.. a za hodně...
sám jsem tohle řešil... a nakonec jsem rád že jsem do té výměny nešel..
měnit 1,8T za jiný 1,8T je podle mě hloupost ..proinvestovaný peníze čas a usili...
protože to, co člověk stráví na výměně a zapojení toho motoru...+ jeho cena.. za to má plnej kufr race komponentů na ten svůj kterej nemusí kutit.. můj názor kterej samozřejmě nikomu nenutím...
ale jinak fandím těmhle přestavbám... a lituju toho že to už tak nedělali do golfa z výroby..tak jak u audi a lseatu
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: BAM namiesto AGU
Já jsem chtěl říct to samé.
Jak jsem psal, přestavba z AGU na BAM je podle mně hloupost...
fakieVW To je fakt dost individuální...
Pokud se chci pohybovat ve výkonu třeba do 300PS, tak se mi jako lepší volba vidí motor s menšími kanály ale novější RJ,
jako motor s většími kanály a starší RJ.
Od 300 koní výš se ty kanály už asi hodí, rozdíl ve výkonu bude, ale prý skoro srovnatelný jak jsem se dozvěděl.
I motor s malými kanály se dá naladit přes 500PS A když už budu dělat nějaký úpravy za tolik peněz, tak přehodit hlavu až tak náročné nebude. Takže co se týče mně, je to můj názor, jsou na úpravy lepší novější motory, třeba jako ten můj
Jak jsem psal, přestavba z AGU na BAM je podle mně hloupost...
fakieVW To je fakt dost individuální...
Pokud se chci pohybovat ve výkonu třeba do 300PS, tak se mi jako lepší volba vidí motor s menšími kanály ale novější RJ,
jako motor s většími kanály a starší RJ.
Od 300 koní výš se ty kanály už asi hodí, rozdíl ve výkonu bude, ale prý skoro srovnatelný jak jsem se dozvěděl.
I motor s malými kanály se dá naladit přes 500PS A když už budu dělat nějaký úpravy za tolik peněz, tak přehodit hlavu až tak náročné nebude. Takže co se týče mně, je to můj názor, jsou na úpravy lepší novější motory, třeba jako ten můj
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- fakieVW
- Pilot
- Příspěvky: 784
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: BAM namiesto AGU
Tak ono taky není problém předělat AGU na novější řj a elektronický plyn To jsem taky už viděl.
- Mustafa
- Řidič
- Příspěvky: 143
- Registrován: 05.01.2010 11:57
- Kontaktovat uživatele:
Re: BAM namiesto AGU
No, to že jsi to viděl neznamená, že to není problém. Já bych naopak řekl, že je to dost problém a nestojí to za to, pokud máš v autě serii AGU a chceš tam dávat novější elektriku...
AUTOWERKS
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...