Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: BAM namiesto AGU
PříspěvekNapsal: 21.10.2011 18:08 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15020

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

jak psal jurod... skládám..

a dost možná že když má AGU tak má neCan auto.. takže další potencionální - ale tím nechic říct neřešitelnej problém

taky jsem dlouho uvažoval nad touhle přestavbou ... a nakonec jsem od ní upustil.. jak z finančních důvodů..tak prostě že to za to s***ní nestojí + legislativa, dostupnost dílů atd...
podle mě lepší volba to nacpat do stávajícího motoru...

něco jinýho by bylo to stavět z auta kde 1,8T nebylo...

ale je to každýho věc..každý svého štěstí strůjce a nehodlám tady nikomu nc podsouvat... on až to začne stavět tak uvidí sám...vid jurode.. :wink: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: BAM namiesto AGU
PříspěvekNapsal: 21.10.2011 19:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

:mrgreen: :mrgreen:
Máš pravdu...
Já pokud bych měl 1.8T, jestli AGU, nebo AUQ, tak dám ty prachy do toho motoru...

Ten can-bus jak píšeš v tomto případě by mu to pěkně zkomplikoval... hlavně pokud má komfort...

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: BAM namiesto AGU
PříspěvekNapsal: 23.10.2011 10:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.06.2011

Příspěvky:

88

uz som sa spojil na hhc s vtunim aj mustafou, snad sa niekde dopracujeme. material problem nebude, pondelok este idem volat jednemu cloveku do Martina, ci by to nasledne vedel zladit. nech sa nemusim trepat do polska

_________________
AGU s nejakymi drobnostami, 270k atd(RIP†)
nejake to"promo"video
www.hothatchshop.cz


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: BAM namiesto AGU
PříspěvekNapsal: 23.10.2011 15:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Dej pak vědět co a jak... :D

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: BAM namiesto AGU
PříspěvekNapsal: 24.10.2011 19:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.06.2011

Příspěvky:

88

takze plany: hybrid, vyfuk, spojka, vstreky, pal.cerpadlo, vaha vzduchu(???)
zladenie riadiacej jednotky prebehne na severe slovenska. povodne som prestavbu planoval na dec-jan.
do tyzdna dam dokopy peniaze, zariadim garaz a ide sa na to ;) sam som zvedavy aky vykon to bude mat.
viac info ked objednam veci:)

_________________
AGU s nejakymi drobnostami, 270k atd(RIP†)
nejake to"promo"video
www.hothatchshop.cz


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: BAM namiesto AGU
PříspěvekNapsal: 24.10.2011 19:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Ok. Hoď sem potom i foto.. jsem zvědavý.. :D

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: BAM namiesto AGU
PříspěvekNapsal: 17.11.2011 20:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

782

Bydliště:

Bohumín

Já řešil ten samý problém. Mám AGU a budu dávat turbo z audi S3 K04 a vstřiky 440ccm. S tím laděním je pravda,že tady v čr to nikdo neumí. Ale já vím kdo to umí a chce za to cca 9000kč. :wink: www.digitun.pl Jsou to odborníci v oboru a od lidí co u nich byli ladit auta jsem slyšel jen samé dobré věci.

Do motoru 165kw bych nikdy nešel. Je to plné elektroniky co dělá jen problémy a když ten motor náhodou odejte tak je problém pak sehnat další. Což po upravách atd zákonitě časem odjede :wink: AGU stojí na vrakáči holý motor 10 000kč. Vyměníš a jezdíš dál. To samé je blbost kupovat do toho kovaný spodek za cca 50 000 plus práce. AGU vydrží v serii 250 koní uplně lehce i pro závodní použití. Už jsem viděl tyhle motory naladěné na 280koní a majitel s ním najezdil 60 000km a pořád je vše OK. Je to jen o udržbě a stylu jízdy :wink:

_________________
VW golf II 1.8 20V Turbo


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: BAM namiesto AGU
PříspěvekNapsal: 17.11.2011 23:04 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15020

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

kovanej spodek je podle mě nesmysl...

co se týče vnitřku tak úplně stačí kovaný ojnice.. :arrow: cca 10tis..
a lepší výfukový ventily.. :arrow: cca 10tis..
a do cca 400 koní máš vystaráno..

jasný že pak můžeš jít ještě cestou jiných vaček... atd. a s tím pak se pojí další věci jako tvrdší ventilový pružiny..atd..
.. ale to už beru jako bonus... co není nezbytný..

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: BAM namiesto AGU
PříspěvekNapsal: 17.11.2011 23:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

782

Bydliště:

Bohumín

Tak ono taky jde o to v jakém autě máš. Pokud to máš jako já v golfu II co má cca 750kg tak je 250koní už docela mazec,ale samozřejmě v octavii,která má 1350 to je něco jiného.

Jak pišeš,že kovyný spodek je zbytečná investice. Levněji vyjde demolovat ty motory a kupovat jiný motor třeba každou sezonu a ani po 5 výměnách ještě pořád nebudu na ceně toho kovaného motoru :wink:

_________________
VW golf II 1.8 20V Turbo


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: BAM namiesto AGU
PříspěvekNapsal: 17.11.2011 23:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Proti samotnému motoru BAM nic nemám. Jestli má elektriku nebo ne.
Tam to stačí chipnout a cca. 250 koníku tam je, což bohatě na předokolku stačí a dá se s tím jezdit za ještě "nějakou spotřebu"...
pokud to chce ten člověk na běžný provoz... Takže za mně BAM :good:

Ale z hlediska přestavby bych si nechal AGU a upravil ho. :wink:

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: BAM namiesto AGU
PříspěvekNapsal: 18.11.2011 00:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

782

Bydliště:

Bohumín

Tak AGU je lepší na upravy podle mě akorát je problém s tím laděním lankového plynu. Nebo spíš je problém v tom, že to tady v čr nikdo nedělá.Hlavně AGU má větší kanály než novější 20VT což je velká výhoda.

_________________
VW golf II 1.8 20V Turbo


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: BAM namiesto AGU
PříspěvekNapsal: 18.11.2011 00:35 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15020

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

tady někdo otočil o 180 stupnů :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

jinak BAM, APX atd..prostě 165kW motory jsou určitě dobrý...
ale v autě kde jsou namontovaný z výroby.. :wink:
řešit přestavbu.. i když naprosto pominu legálnost či nelegálnost takové výměny.. tak je na dlouho.. a za hodně...
sám jsem tohle řešil... a nakonec jsem rád že jsem do té výměny nešel..
měnit 1,8T za jiný 1,8T je podle mě hloupost ..proinvestovaný peníze čas a usili... :?
protože to, co člověk stráví na výměně a zapojení toho motoru...+ jeho cena.. za to má plnej kufr race komponentů na ten svůj kterej nemusí kutit.. :arrow: můj názor kterej samozřejmě nikomu nenutím...

ale jinak fandím těmhle přestavbám... a lituju toho že to už tak nedělali do golfa z výroby..tak jak u audi a lseatu :(

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: BAM namiesto AGU
PříspěvekNapsal: 18.11.2011 01:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Já jsem chtěl říct to samé.
Jak jsem psal, přestavba z AGU na BAM je podle mně hloupost... :)

:arrow: fakieVW To je fakt dost individuální...
Pokud se chci pohybovat ve výkonu třeba do 300PS, tak se mi jako lepší volba vidí motor s menšími kanály ale novější RJ,
jako motor s většími kanály a starší RJ.
Od 300 koní výš se ty kanály už asi hodí, rozdíl ve výkonu bude, ale prý skoro srovnatelný jak jsem se dozvěděl.
I motor s malými kanály se dá naladit přes 500PS :mrgreen: A když už budu dělat nějaký úpravy za tolik peněz, tak přehodit hlavu až tak náročné nebude. :wink: Takže co se týče mně, je to můj názor, jsou na úpravy lepší novější motory, třeba jako ten můj :mrgreen: :mrgreen:

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: BAM namiesto AGU
PříspěvekNapsal: 18.11.2011 19:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

782

Bydliště:

Bohumín

Tak ono taky není problém předělat AGU na novější řj a elektronický plyn :wink: To jsem taky už viděl.

_________________
VW golf II 1.8 20V Turbo


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: BAM namiesto AGU
PříspěvekNapsal: 18.11.2011 19:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.01.2010

Příspěvky:

141

No, to že jsi to viděl neznamená, že to není problém. Já bych naopak řekl, že je to dost problém a nestojí to za to, pokud máš v autě serii AGU a chceš tam dávat novější elektriku...

_________________
HotHatchShop
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group