Po vypnutí motoru 1.6 16V pořád běží ventilátory chlazení
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- blam158
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 20.09.2009 09:50
Re: Po vypnutí motoru 1.6 16V pořád běží ventilátory chlazen
je to toto http://eshop.autobenex.cz/cz/sortiment/ ... t=8460.1.0" onclick="window.open(this.href);return false;
Golfpanic
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Po vypnutí motoru 1.6 16V pořád běží ventilátory chlazen
Když porovnám ceny origo dílů na tyhle naše káry, tak to souhlasí! Prostě něco vydrží 20 let, něco odejde po 10 letech, něco v záruce atd. je to prostě nekonečný kolotoč ojetin, výměn a oprav Myslím si, že z ŘJ je to cena celkem směšná, když porovnáš s ŘJ motoru, která by tak levná rozhodně nebyla.. A k čemu je ŘJ motoru..-..vstřikování, zapalování a hlídání lambda sond a ostatních el. částí motoru, a vlastní diagnostika, která toho často poví méně, jak zdejší VW-Club
VW Golf IV V6 4_MOTION
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 11.08.2016 19:03
Re: Po vypnutí motoru 1.6 16V pořád běží ventilátory chlazení
AHOJ MAM GOLFA IV A ZACLO MI DELAT PROBLEMY A TO TIM ZE MI NEVYPINAJI VETRAKY PO VYTAZENI KLICKU ZA ZAPALOVANI MI STALE BEZI CCA 10 MIN JAK KDY.A TIM PADEM SE MI PORAD VYBIJI BATERIE A NEMOHU PRIJIT CO STIM NEBO CIM TO MUZE BYT.. DNES SME ZKOUSEL VYMENITZ JEDNOTKU DOCHLAZOVANI A STALE STEJNY PROBLEM.VETRAKY NEVYPNOU ..A SEPNOU SE VZDY PO NASTAROVANI I KDYZ JE MOTOR STUDENY UMI NEKDO PORADIT:?
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Po vypnutí motoru 1.6 16V pořád běží ventilátory chlazení
jaký hodnoty dává čidlo teploty?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 26.03.2018 12:12
Re: Po vypnutí motoru 1.6 16V pořád běží ventilátory chlazení
Ahoj.
Potřeboval bych radu .
Mám Octavii 1 1.6 74kw a stale se mi točí jeden vnitřní ventilátor tak dlouho než vytluče baterii.
WAG nic nenašel. Zkoušel jsem vyměnit teplotní čidlo ,ale nepomohlo to.
Napadá mě řídící jednotka elektrického větráku ,ale nevím kde ji hledat .
Díky za rady.
Potřeboval bych radu .
Mám Octavii 1 1.6 74kw a stale se mi točí jeden vnitřní ventilátor tak dlouho než vytluče baterii.
WAG nic nenašel. Zkoušel jsem vyměnit teplotní čidlo ,ale nepomohlo to.
Napadá mě řídící jednotka elektrického větráku ,ale nevím kde ji hledat .
Díky za rady.
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Po vypnutí motoru 1.6 16V pořád běží ventilátory chlazení
Ahoj tak jednotka dochlazování je pod baterkou na nosníku
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 24
- Registrován: 27.09.2015 04:00
Re: Po vypnutí motoru 1.6 16V pořád běží ventilátory chlazení
Zdravim mam stejny problem, ale pri zapnuti klicku se ventilatory zapnou a kdyz vypnu klicek porad se toci. Vymeneno cidlo tepnoty u termostatu a na chladici, vymenena rj klimatizace pod baterkou, ale problem stale jekdyz odpojim pri zapnuti klicku kabely od rj tak se vypnou, ale kdyz je zase zapojim tak se rozjedou kdyz klicek vypnu a ventilatory bezi odpojim rj a zapojim tak se vypnou a zustanou vyple. Vag nic neukaze jen climatronic ma chyby 4b6 a 30b
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1550
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: Po vypnutí motoru 1.6 16V pořád běží ventilátory chlazení
Nevím co jsou ty chyby na vagu, ale klimou to asi nebude, to by se pořád točil jen jeden ventilátor. Když odpojíte kabely od ŘJ, tak je jasné že se větráky přestanou točit, když odpojíte napájení. Prostě vám jde odněkud neustále napájení do té jednotky pro ovládání ventilátorů.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Po vypnutí motoru 1.6 16V pořád běží ventilátory chlazení
to bude od Řj motoru když to odpojí jelikož ten si je také spíná - zkontrolovat na vagu kolik dává čidlo teplotu - jestli jsou reálné hodnoty
když se termospínač odpojí tak se pořád točí?
když se termospínač odpojí tak se pořád točí?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 24
- Registrován: 27.09.2015 04:00
Re: Po vypnutí motoru 1.6 16V pořád běží ventilátory chlazení
Teploty to ukazuje jak na diag tak na budiku stejne
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 24
- Registrován: 27.09.2015 04:00
Re: Po vypnutí motoru 1.6 16V pořád běží ventilátory chlazení
Pokud termo spinac myslite ty 2 cidla tak ano tocimajrek001 píše:to bude od Řj motoru když to odpojí jelikož ten si je také spíná - zkontrolovat na vagu kolik dává čidlo teplotu - jestli jsou reálné hodnoty
když se termospínač odpojí tak se pořád točí?
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Po vypnutí motoru 1.6 16V pořád běží ventilátory chlazení
co teploty chladící kapaliny týče tak je tam 4 pinové (G62 a G2) zelené čidlo tam jsem se ptal jak jestli na diastnostice jak v jednotce motoru tak i v budíkách ukazují oba okruhy stejnou teplotu (není myšlena rafička na budíkách ta je naprogramovaná a neukazuje přesně)
a termospínač je tři pinový u chladiče - po odpojení by se měl přestat točit pokud je dochlazovací jednotka vpořádku a čidlo teploty chladící kapaliny
a termospínač je tři pinový u chladiče - po odpojení by se měl přestat točit pokud je dochlazovací jednotka vpořádku a čidlo teploty chladící kapaliny
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu