Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Motor 1.4 cuká - Elektromagnetický ventil
PříspěvekNapsal: 02.11.2011 19:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.04.2011

Příspěvky:

19

Asi dva týdny mi cukal motor (1.4 16V AHW) na volnoběh, špatně táhnul. Celé auto se klepalo až jednou mi chcíplo za jízdy, pak chcíplo ještě několikrát než jsem dojel do servisu.

Domníval jsem se, že to je nevyměněnou svíčkou, která nešla povolit. Nakonec se povedlo pod rizikem "sundání hlavy" svíčku vyšroubovat. Ale svíčkou to nebylo. Zkoušeli se startovací kabely, zapalovací modul, klapka čistá..zakladni nastaveni OK,..nic.

Ani VAG nic neukázal. Nakonec se přišlo, že po odpojení elektromagnetického ventilu vše jede jak má. Novej vychází něco kolem 4tis. Tak jsem řek, že to chci jen odpojit. Zatím to jezdí uplně v pohodě...co v pohodě, supr. Práce něco přes tisíc.

Tímto Vám chci sdělit, co tento problém může způsobovat a také...

se chci zeptat, jestli se může něco stát, když tento elektromag. ventil budu mít odpojenej nastálo nebo jestli musím koupit novej.

Díky za radu.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.4 cuká - Elektromagnetický ventil
PříspěvekNapsal: 02.11.2011 20:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Myslíš EGR ventil? Já když ho odpojím, tak motor jede příšerně a motor nemá výkon. Když je připojenej, je ok. Máš to nějak naopak, ne? Elektronika motoru s tím počítá, nechápul, jak to může jet líp...

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.4 cuká - Elektromagnetický ventil
PříspěvekNapsal: 02.11.2011 20:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7971

Bydliště:

Svitavsko

no nevím jak to chodí u 1.4 16v, ale u 1.6 16v to časem jednotka stejně pozná že je odpojen (zaslepený). já ho měl zaslepený a 400km to jezdilo jak divý bylo to dost znát, až pak za jízdy přestal fungovat plyn a začal reagovat až po několika startech. a je to určitě tím egr není spíš někde zacpané sání a jak je tam velký poměr splodin tak se to dusí? Protože egr je ventil pro zpětné vedení vyfukových plynů a funguje jen v určitých otáčkach někde od 2000-3000ot.

co jsem zprůchodinil sání tak není poznat jestli je egr zaslepený nebo ne a na 1.4 bývá to stejné sání jak 1.6 16v ATN jde kolem nádobky odstřikovačů. začal bych kontrolou klapky teplý/studený vzduch. až to zprůchodníš odstraněnín ovládání této klapky tak to teprve začne trochu jezdit

_________________
http://www.detailing.cz
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Naposledy upravil majrek001 dne 02.11.2011 20:22, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.4 cuká - Elektromagnetický ventil
PříspěvekNapsal: 02.11.2011 20:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Co myslíš pojmem zprůchodnit sání? Tam vevnitř nemůže bejt žádnej bordel snad, nebo může???!! :good:

A jinak nemyslí N80 ventil aktivního uhlí?

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.4 cuká - Elektromagnetický ventil
PříspěvekNapsal: 02.11.2011 20:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7971

Bydliště:

Svitavsko

tak pokud má stejné sání viz odkaz http://www.google.cz/imgres?q=1.4+16V+A ... =76&ty=100 tak je tam bordel už z výroby - ovládání klapky které nesmyslně zabírá cca 80% z celého průměru trubky a pokud je třeba ještě zanesený filtr nebo ještě někde přicpané tak je zázrak že to vůbec nastartuje a když tam egr pustí ještě vyfukové plyny tak čistého vzduchu tam moc nebude. ale taky to může být někde dál trochu zanešený a už se to dusí. tím že odpojili egr tak nejdou splodiny do sání, ale neřeší to zcela jeho problém.

_________________
http://www.detailing.cz
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Naposledy upravil majrek001 dne 02.11.2011 20:30, celkově upraveno 2

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.4 cuká - Elektromagnetický ventil
PříspěvekNapsal: 02.11.2011 20:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Jo myslíš filtrbox a přívod k němu. Já myslel sání pod klapkou :D Sem si říkal, co by tam bylo....

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.4 cuká - Elektromagnetický ventil
PříspěvekNapsal: 02.11.2011 20:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.04.2011

Příspěvky:

19

Obrázek

Cituji z faktury:
Zjištěn vadný elektromagentický ventil ovládání ventilu zpětného vedení spalin. Na přání zákazníka ventil jen odpojen.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.4 cuká - Elektromagnetický ventil
PříspěvekNapsal: 02.11.2011 20:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.04.2011

Příspěvky:

19

Ta železná trubka co vede z "Toho ne" do klapky tam zůstala.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.4 cuká - Elektromagnetický ventil
PříspěvekNapsal: 02.11.2011 20:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7971

Bydliště:

Svitavsko

koukám že to tvoje sání mají taky pěkně om*daný už z výroby toho tam půlka chybí to saje extra teplý vzduch od svodu a druhou dírou už jen teplý vzduch. nemůžu najít fotku ale tady jen extra malá http://www.google.cz/imgres?q=golf+moto ... x=36&ty=61

_________________
http://www.detailing.cz
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.4 cuká - Elektromagnetický ventil
PříspěvekNapsal: 02.11.2011 20:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7971

Bydliště:

Svitavsko

tak pokud odpojili egr tak se tím rozumí, že vytáhnuli konektor a tím pádem nepropouští splodiny. nebo snad něco vymontovali ven? o tom velice pochybuji.

_________________
http://www.detailing.cz
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.4 cuká - Elektromagnetický ventil
PříspěvekNapsal: 02.11.2011 20:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.04.2011

Příspěvky:

19

Všechno tam zůstalo, nečekal jsem že rozpoutám takovou diskuzi, nejspíš to ještě dojdu vyfotit. Co jsem tak zběžně koukal, je tam vytáhlá hadička, ale jestli je odpojeno něco víc, to nevím.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.4 cuká - Elektromagnetický ventil
PříspěvekNapsal: 02.11.2011 20:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8978

motor ti pujde v nouzovém režimu zkus sehnat starší třeba tady na clubu :wink:

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.4 cuká - Elektromagnetický ventil
PříspěvekNapsal: 02.11.2011 20:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7971

Bydliště:

Svitavsko

spíš je otázka jestli po výměně ventilu ti to pojede líp. egr přece nemá takový vliv, aby ti zdechalo auto. přes zdechaní by o něčem věděl a to oblíbená závada snímač otáček.

myslím, že vytáhli konektor z ventilu. a na něm je taková slabá hadička a na konci je malý filtr

_________________
http://www.detailing.cz
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.4 cuká - Elektromagnetický ventil
PříspěvekNapsal: 02.11.2011 22:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.04.2011

Příspěvky:

19

Tak teď jsem z toho úplně blbej. Nedali jste mi a šel jsem projet auto.

Tady je foto co odpojili:

Obrázek

a tady je svíčka kterou po rizikovym pokusu vyndali.

Obrázek

Když jsem s tím teď jel se zapojenou hadičkou nebo vypojenou, tak se to auto chovalo stejně. Jde si za plynem a motor je v klidu. Teď už opravdu nevim co s tim v servisu dělali, ale motor už necuká. Mohlo to být tou svíčkou a chtěli mě jen natáhnout?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.4 cuká - Elektromagnetický ventil
PříspěvekNapsal: 02.11.2011 22:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Není ta hadička na přisávání vzduchu při volnoběhu jako u mě u elektronickýcho EGRu? Jestli ano, nemá to na nic žádný vliv. :wink:

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Pařenica a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group