Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: skube motor za studena
PříspěvekNapsal: 21.11.2011 11:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.02.2010

Příspěvky:

81

Bydliště:

Most

ahoj,koupil jsem moji pritelkyni Boru 1.6 16V 77kw. Za studena sebou hazi motor a jede jako na tri valce. Jak se ohreje tak je to OK a nebo to neni tak znatelne. Meril jsem tlaky 12 - 14 -14 -12. Menil jsem svicky NGK a kabely a porad stejne. Jinak jede nadherne a palubak ukazuje spotrebu od 7 do 8 litru. Dekuju za kazdy tip.

_________________
Ford Galaxy 1.9 tdi pd 96 kw a už 125 kw r.v 2001


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: skube motor za studena
PříspěvekNapsal: 21.11.2011 12:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1609

Bydliště:

OLOMOUC

Měl jsi to na Vagu-jsou tam nějaké chyby? Vyčistil bych škrtící klapku a udělal její základní nastavení.Taky to může být teplotní čidlo chlad.kapaliny.

_________________
GOLF 7 1,4 TSI Limestone


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: skube motor za studena
PříspěvekNapsal: 21.11.2011 12:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.04.2011

Příspěvky:

3027

Bydliště:

Česká Třebová

mel jsem ten stejny problem vymenil jsem kabeli a vicistil klabku a ted je vse ok

_________________
VW Golf IV 1.9 TDI 96 kw ASZ 2003 HIGHLINE Chip TDIfun EGR OFF KAT OFF
Srazy VW GROUP meetings


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: skube motor za studena
PříspěvekNapsal: 28.12.2011 08:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.02.2010

Příspěvky:

81

Bydliště:

Most

tak klapka vycistena a dana do zakl.nastaveni a porad sebou ta potvora hazi. Vag pise vynechani druheho valce. Nejaka dalsi rada prosim? Dekuji

_________________
Ford Galaxy 1.9 tdi pd 96 kw a už 125 kw r.v 2001


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: skube motor za studena
PříspěvekNapsal: 28.12.2011 10:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Jestli "vynechání" možná i vstřik nebo cívka......

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: skube motor za studena
PříspěvekNapsal: 28.12.2011 17:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1609

Bydliště:

OLOMOUC

Typoval bych to na zapal.cívku.Zkus od někoho na zkoušku půjčit nebo je přehoď mezi sebou a pak kukni na Vag co to zahlásí za chybu.

_________________
GOLF 7 1,4 TSI Limestone


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: skube motor za studena
PříspěvekNapsal: 31.12.2011 15:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8972

muže to klidně dělat vstřik nebo špatné těsněni na vstřiku

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: skube motor za studena
PříspěvekNapsal: 31.12.2011 17:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.02.2010

Příspěvky:

81

Bydliště:

Most

tak jsem koupil tu kostku novou,jak je auto studene motor sebou porad hazi. Za tepla jede jako svycary. Jeste necham zjistit co na to VAG. Potom budu pokracovat vstrikem. Achjo. Zkusit nechat vycistit ultrazvukem?? Muzu to mit gratis tak asi jo,ne?

_________________
Ford Galaxy 1.9 tdi pd 96 kw a už 125 kw r.v 2001


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: skube motor za studena
PříspěvekNapsal: 03.01.2012 08:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.02.2010

Příspěvky:

81

Bydliště:

Most

tak ze jsem nechal vycistit tim ultra zvukem vsechny vstriky a namontoval jsem je. No a porad to samy. Tou kostkou to neni tak ze co dal? Nedalo mi to a zkusil jsem odpojovat vstriky. Na vsechny krom toho druheho motor reagoval ale na ten druhy ani prd. Tak jsem usoudil ze je vstrik KO. No ale potom jsem jeste jednou vstriky vyndal a prohazel je mezi sebou a co myslite? Druhej zase ani prd. Tak a co ted s tim? Necham promerit jestli jde neco do toho konektoru,i kdyz nevim jak a potom jsem v koncich protoze potom uz zbyva jen ridici jednotka. Ma nekdo nejaky napad prosim?

_________________
Ford Galaxy 1.9 tdi pd 96 kw a už 125 kw r.v 2001


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: skube motor za studena
PříspěvekNapsal: 03.01.2012 12:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2008

Příspěvky:

235

Bydliště:

Kolín

Zdarec, Pujčil si multimetr co umí zobrazovat průběhy něco jako malej osciloskop a měřit a měřit. Pak si vzít schéma zaopjení elektri a hledat kam to vede třebas je někde jen přeštíplej kabel jo ještě jedna věc demontovat celou lištu tak aby vstřiky byli solo od sání. posaď někoho za volant a ať ti startuje a uvidíš jestli stříkají. tahle jsem to zkoušel na svém pův autě a přišel na to že elktro ok vstřik KO

_________________
Martin Kolín

_________________
GOLF IV 1,6SR AKL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: skube motor za studena
PříspěvekNapsal: 03.01.2012 14:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

V servisních manuálech je způsob, jak to zkontrolovat. A to změřit odpor vstřiku, zkontrolovat ohmetrem průchodnost vodičů mezi ŘJ-vstřik. Odpor může být do 1,5OHm. Když todle vše bude ok, zřejmě fakt ta řídící jednotka bude ko.

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: skube motor za studena
PříspěvekNapsal: 03.01.2012 15:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2008

Příspěvky:

235

Bydliště:

Kolín

:) lepší je to vytáhnout a nechat stříknout fakt nekecám rychlejší metoda :) dělal jsem to tak na Sciroccu 2 a G3 ,

_________________
Martin Kolín

_________________
GOLF IV 1,6SR AKL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: skube motor za studena
PříspěvekNapsal: 07.01.2012 20:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.02.2010

Příspěvky:

81

Bydliště:

Most

Tak dnes další zkušenost a několik pokusů. Kabely ke vstřikům proměřený jsou OK. Řídící jednotka taky OK. Chyby na VAG klasické vynechání vstřiku a něco o EGR ventilu. A teď to přijde :D Při smazání chyb jede motor jak švýcary!! Ujel jsem cca 20 km a paráda,nechal jsem cca 3 hodiny stát a zase jede na tři. Může být problém v tom EGR ventilu?? Děkuji všem za rady a nápady,už začínám být docela nervózní :baseball: :baseball: :baseball:

_________________
Ford Galaxy 1.9 tdi pd 96 kw a už 125 kw r.v 2001


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: skube motor za studena
PříspěvekNapsal: 08.01.2012 13:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.11.2008

Příspěvky:

63

EGR ventil vedie cca 10% vyfukovych plynov naspat do nasavania. on musi byt pri nastartovani zavrety,pokial by sa otvoril,motor zdochne,pokial by sa pootvoril,moze to sposobovat nejake ciastocne dusenie motora. Problemy tie ventily robia najma ak motor mal alebo ma nejaku spotrebu oleja,lebo potom to je cele zanesene a nemusi sa dobre vediet zavriet. A samozrejme aj pri viac najazdenych km sa zanesie EGR ventil.. Nevies kod chyby ohladom EGR ventilu? to je najlepsie zapisat kod chyby,podla toho vieme blizsie. 8)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: skube motor za studena
PříspěvekNapsal: 08.01.2012 13:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

vlado897 píše:
EGR ventil vedie cca 10% vyfukovych plynov naspat do nasavania. on musi byt pri nastartovani zavrety,pokial by sa otvoril,motor zdochne,pokial by sa pootvoril,moze to sposobovat nejake ciastocne dusenie motora. Problemy tie ventily robia najma ak motor mal alebo ma nejaku spotrebu oleja,lebo potom to je cele zanesene a nemusi sa dobre vediet zavriet. A samozrejme aj pri viac najazdenych km sa zanesie EGR ventil.. Nevies kod chyby ohladom EGR ventilu? to je najlepsie zapisat kod chyby,podla toho vieme blizsie. 8)



Mno a teď mi řekni, proč EGR ventil nasává i čistý vzduch postranní hadičkou, hmm? :) na co je to dobrý?

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group